Sähköpostin palauttaminen

Anonyymi

Kuinka saan sähköpostini palautettua kun sinne menee nyt joitakin tietoja joita tarvitsisin?

11

4606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et mitenkään. Tuhoutuneet.

• Hei! Suomi24 Posti on poistunut käytöstä. Käyttäjien oli mahdollista halutessaan siirtää laatikkonsa Mailbox.orgiin. Jos näin ei toiminut, ei laatikon sisältöön valitettavasti enää ole pääsyä. Mailbox.orgiin saat yhteyden osoitteessa https://mailbox.org/en/support.

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Nytkin tämän yksinkertaisen vastauksen sorvaamiseen meni vain kolme päivää.

• Anonyymi

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

Tarkoitatko "vanhalla tunnuksella"? Suomi24-tunnuksella, jolla käytti Postia, voi käyttää Mailbox.orgia, jos siirsi postilaatikkonsa Mailboxiin ennen Postin sulkemista. Sähköpostia ei kuitenkaan enää ole mahdollista siirtää, vaan siirrolle oli takaraja (10.1.2020). Jos siis ei siirtänyt postilaatikkoaan Mailboxiin, postilaatikkoon ei enää ole pääsyä.

-Emma

• Anonyymi

8.4 loppui ilmainen 3kk siirtocreditti. Vielä yksi kuukausi aikaa maksaa eli toimii vielä silti kuukauden.

Jo viime viikolla siirsin kaiken Gmailin. Oli ihmeen simppeli juttu.

• Anonyymi

Ite oon ollu jo Helmi maaliskuun vaihteesta alkaen Gmailin käyttäjä

• Minulla oli suomi24 sähköposti jota en käyttänyt kovin usein. En ole varma olenko siirtänyt sitä jonnekin. Voiko Suomi24 tsekata tämän?

• Moi! Suomi24 ei voi tarkistaa, onko käyttäjä siirtänyt tiliänsä muualle, koska Suomi24:n ylläpito voi tarkastella vain Suomi24:n järjestelmissä olevia tietoja. Jokaisen käyttäjän tuli tehdä siirto mailbox.orgiin itse, joten jos epäilet, oletko tehnyt siirtoa, kannattaa yrittää kirjautua mailbox.orgiin tai ottaa yhteyttä mailbox.orgin tukeen: https://mailbox.org/en/support

Terkuin,
        Emma,
        Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Minulla oli Suomi 24 sähköposti ja nyt Facebook lähettää siihen salasanaa kun sitä en muista enkä ollut Facebook Iin vaihtanut uutta eli hukassa siten salasana

• Anonyymi

Vanha Suomi24 sähköposti 1999-2020.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3167
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2668
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1477
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82