Sähköpostin palauttaminen

Anonyymi

Kuinka saan sähköpostini palautettua kun sinne menee nyt joitakin tietoja joita tarvitsisin?

11

3499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et mitenkään. Tuhoutuneet.

• Hei! Suomi24 Posti on poistunut käytöstä. Käyttäjien oli mahdollista halutessaan siirtää laatikkonsa Mailbox.orgiin. Jos näin ei toiminut, ei laatikon sisältöön valitettavasti enää ole pääsyä. Mailbox.orgiin saat yhteyden osoitteessa https://mailbox.org/en/support.

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Nytkin tämän yksinkertaisen vastauksen sorvaamiseen meni vain kolme päivää.

• Anonyymi

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

Tarkoitatko "vanhalla tunnuksella"? Suomi24-tunnuksella, jolla käytti Postia, voi käyttää Mailbox.orgia, jos siirsi postilaatikkonsa Mailboxiin ennen Postin sulkemista. Sähköpostia ei kuitenkaan enää ole mahdollista siirtää, vaan siirrolle oli takaraja (10.1.2020). Jos siis ei siirtänyt postilaatikkoaan Mailboxiin, postilaatikkoon ei enää ole pääsyä.

-Emma

• Anonyymi

8.4 loppui ilmainen 3kk siirtocreditti. Vielä yksi kuukausi aikaa maksaa eli toimii vielä silti kuukauden.

Jo viime viikolla siirsin kaiken Gmailin. Oli ihmeen simppeli juttu.

• Anonyymi

Ite oon ollu jo Helmi maaliskuun vaihteesta alkaen Gmailin käyttäjä

• Minulla oli suomi24 sähköposti jota en käyttänyt kovin usein. En ole varma olenko siirtänyt sitä jonnekin. Voiko Suomi24 tsekata tämän?

• Moi! Suomi24 ei voi tarkistaa, onko käyttäjä siirtänyt tiliänsä muualle, koska Suomi24:n ylläpito voi tarkastella vain Suomi24:n järjestelmissä olevia tietoja. Jokaisen käyttäjän tuli tehdä siirto mailbox.orgiin itse, joten jos epäilet, oletko tehnyt siirtoa, kannattaa yrittää kirjautua mailbox.orgiin tai ottaa yhteyttä mailbox.orgin tukeen: https://mailbox.org/en/support

Terkuin,
        Emma,
        Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Minulla oli Suomi 24 sähköposti ja nyt Facebook lähettää siihen salasanaa kun sitä en muista enkä ollut Facebook Iin vaihtanut uutta eli hukassa siten salasana

• Anonyymi

Vanha Suomi24 sähköposti 1999-2020.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      125
      3426
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      82
      1780
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1561
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      53
      1308
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1175
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      97
      1117
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1049
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      895
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      877
    Aihe