Sähköpostin palauttaminen

Anonyymi

Kuinka saan sähköpostini palautettua kun sinne menee nyt joitakin tietoja joita tarvitsisin?

9

152

Vastaukset

• Et mitenkään. Tuhoutuneet.

• Hei! Suomi24 Posti on poistunut käytöstä. Käyttäjien oli mahdollista halutessaan siirtää laatikkonsa Mailbox.orgiin. Jos näin ei toiminut, ei laatikon sisältöön valitettavasti enää ole pääsyä. Mailbox.orgiin saat yhteyden osoitteessa https://mailbox.org/en/support.

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Nytkin tämän yksinkertaisen vastauksen sorvaamiseen meni vain kolme päivää.

• Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

Tarkoitatko "vanhalla tunnuksella"? Suomi24-tunnuksella, jolla käytti Postia, voi käyttää Mailbox.orgia, jos siirsi postilaatikkonsa Mailboxiin ennen Postin sulkemista. Sähköpostia ei kuitenkaan enää ole mahdollista siirtää, vaan siirrolle oli takaraja (10.1.2020). Jos siis ei siirtänyt postilaatikkoaan Mailboxiin, postilaatikkoon ei enää ole pääsyä.

-Emma

• 8.4 loppui ilmainen 3kk siirtocreditti. Vielä yksi kuukausi aikaa maksaa eli toimii vielä silti kuukauden.

Jo viime viikolla siirsin kaiken Gmailin. Oli ihmeen simppeli juttu.

• Ite oon ollu jo Helmi maaliskuun vaihteesta alkaen Gmailin käyttäjä

• Minulla oli suomi24 sähköposti jota en käyttänyt kovin usein. En ole varma olenko siirtänyt sitä jonnekin. Voiko Suomi24 tsekata tämän?

• Moi! Suomi24 ei voi tarkistaa, onko käyttäjä siirtänyt tiliänsä muualle, koska Suomi24:n ylläpito voi tarkastella vain Suomi24:n järjestelmissä olevia tietoja. Jokaisen käyttäjän tuli tehdä siirto mailbox.orgiin itse, joten jos epäilet, oletko tehnyt siirtoa, kannattaa yrittää kirjautua mailbox.orgiin tai ottaa yhteyttä mailbox.orgin tukeen: https://mailbox.org/en/support

Terkuin,
        Emma,
        Suomi24-tiimi

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      196
      7601
    2. Kulmuni saavutti puolueen luottamuksen

Juuri kun Kulmuni on saavuttanut täyden luottamuksen Keskustapuoleen todellisilta johtajilta hän ilmoittaa 5 minuutin kuluttua erostaan ministerin pes
      Suomen Keskusta
      274
      6098
    3. 71
      1339
    4. Terroristien kanssa yhteistyötä?

Tekikö suomen viranomaiset yhteistyötä terroristien kanssa? Auttoiko Isis naiset pakoon? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006530615.html
      Maailman menoa
      27
      1314
    5. Kirjaimelle, kerro se

Kirjaimelle! Mitä haluaisit sanoa yhdelle kirjaimelle? A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P. Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z, Å, Ä, Ö? Kirjoit
      Ikävä
      98
      925