Sähköpostin palauttaminen

Anonyymi

Kuinka saan sähköpostini palautettua kun sinne menee nyt joitakin tietoja joita tarvitsisin?

11

4241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et mitenkään. Tuhoutuneet.

• Hei! Suomi24 Posti on poistunut käytöstä. Käyttäjien oli mahdollista halutessaan siirtää laatikkonsa Mailbox.orgiin. Jos näin ei toiminut, ei laatikon sisältöön valitettavasti enää ole pääsyä. Mailbox.orgiin saat yhteyden osoitteessa https://mailbox.org/en/support.

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Nytkin tämän yksinkertaisen vastauksen sorvaamiseen meni vain kolme päivää.

• Anonyymi

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinne mailbox pääsee vanha tunnetila vai?

Tarkoitatko "vanhalla tunnuksella"? Suomi24-tunnuksella, jolla käytti Postia, voi käyttää Mailbox.orgia, jos siirsi postilaatikkonsa Mailboxiin ennen Postin sulkemista. Sähköpostia ei kuitenkaan enää ole mahdollista siirtää, vaan siirrolle oli takaraja (10.1.2020). Jos siis ei siirtänyt postilaatikkoaan Mailboxiin, postilaatikkoon ei enää ole pääsyä.

-Emma

• Anonyymi

8.4 loppui ilmainen 3kk siirtocreditti. Vielä yksi kuukausi aikaa maksaa eli toimii vielä silti kuukauden.

Jo viime viikolla siirsin kaiken Gmailin. Oli ihmeen simppeli juttu.

• Anonyymi

Ite oon ollu jo Helmi maaliskuun vaihteesta alkaen Gmailin käyttäjä

• Minulla oli suomi24 sähköposti jota en käyttänyt kovin usein. En ole varma olenko siirtänyt sitä jonnekin. Voiko Suomi24 tsekata tämän?

• Moi! Suomi24 ei voi tarkistaa, onko käyttäjä siirtänyt tiliänsä muualle, koska Suomi24:n ylläpito voi tarkastella vain Suomi24:n järjestelmissä olevia tietoja. Jokaisen käyttäjän tuli tehdä siirto mailbox.orgiin itse, joten jos epäilet, oletko tehnyt siirtoa, kannattaa yrittää kirjautua mailbox.orgiin tai ottaa yhteyttä mailbox.orgin tukeen: https://mailbox.org/en/support

Terkuin,
        Emma,
        Suomi24-tiimi

• Anonyymi

Minulla oli Suomi 24 sähköposti ja nyt Facebook lähettää siihen salasanaa kun sitä en muista enkä ollut Facebook Iin vaihtanut uutta eli hukassa siten salasana

• Anonyymi

Vanha Suomi24 sähköposti 1999-2020.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe