jo kivi sydämeltä, kun luulin tuon yhden tyypin talosta muuttavan pois. Pariin viikkoon ei kuulunut tyypin römyämistä rappukäytävässä. Sitten vaikutti, että sen kämpästä kannettiin tavaroita ulos, tosin kantajat olivat jotain muita kuin ne jotka siinä ovat asuneet... Mikä kyllä sopisi tyyppiin täysin, että muut saavat hoitaa hommat...
Vaan sitten se taas tässä toissa iltana ilmaisi ääntelyllään saapuneensa taloon!
Vitsin, vitsi. Vitsin, vitsi.
Sitä olen ihmetellyt, että miten sillä tyypillä on elämäntavoillaan varaa autoon. Tai ainakin joksikin aikaa autoon. Vanha seisoi käyttämättömänä parkkipaikalla kuukausitolkulla. Nyt se sitten ilmaantu uuden käytetyn kanssa pihaan.
Huvikseni tein haun rekkaritiedoista... Ja jumankauta, sama omistaja kuin edellisessä, joku lähisukulainen rahottaa tyypille autot. No, sopii kuvioihin. Onhan sillä jälkikasvukin jonkun muun hoidossa, väliin vaan sitten parvekkeellaan huoria huutelee sillekin... No, hankkis se lähisukulainen sille jostaan muualta asunnonkin kun noin kovasti tyyppiä rakastaa!
Vitsi, kun lähti miltei
Anonyymi
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olin iloinen kun mölyäjä yläpuolelta muutti vekeen, jos en ois tehnyt monta ilmoitusta ja soittoa poliiseille niin asuisi vieläkin rähinnöitsijä ja tekisi öisin vieläkin kiusaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741