jo kivi sydämeltä, kun luulin tuon yhden tyypin talosta muuttavan pois. Pariin viikkoon ei kuulunut tyypin römyämistä rappukäytävässä. Sitten vaikutti, että sen kämpästä kannettiin tavaroita ulos, tosin kantajat olivat jotain muita kuin ne jotka siinä ovat asuneet... Mikä kyllä sopisi tyyppiin täysin, että muut saavat hoitaa hommat...
Vaan sitten se taas tässä toissa iltana ilmaisi ääntelyllään saapuneensa taloon!
Vitsin, vitsi. Vitsin, vitsi.
Sitä olen ihmetellyt, että miten sillä tyypillä on elämäntavoillaan varaa autoon. Tai ainakin joksikin aikaa autoon. Vanha seisoi käyttämättömänä parkkipaikalla kuukausitolkulla. Nyt se sitten ilmaantu uuden käytetyn kanssa pihaan.
Huvikseni tein haun rekkaritiedoista... Ja jumankauta, sama omistaja kuin edellisessä, joku lähisukulainen rahottaa tyypille autot. No, sopii kuvioihin. Onhan sillä jälkikasvukin jonkun muun hoidossa, väliin vaan sitten parvekkeellaan huoria huutelee sillekin... No, hankkis se lähisukulainen sille jostaan muualta asunnonkin kun noin kovasti tyyppiä rakastaa!
Vitsi, kun lähti miltei
Anonyymi
1
180
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mä olin iloinen kun mölyäjä yläpuolelta muutti vekeen, jos en ois tehnyt monta ilmoitusta ja soittoa poliiseille niin asuisi vieläkin rähinnöitsijä ja tekisi öisin vieläkin kiusaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482