Miksi jotkut ihmiset on perusluonteeltaan

Anonyymi

Vittumaisia? Kasvatus mennyt pieleen vai mikä homma?

38

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei me nyt vittumaisia olla, ei vain siedetä typeryyttä.

      • Anonyymi

        Mitäs se semmonen on??


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Vielä pahempi. Pitää itseään fiksumpana ja vielä olettaa asioita niin, että voi tehdä tämän. Heikoksi itsetunnoksi sitä meillä kutsutaan.


    • Anonyymi

      Ehkä nämä palstat saa joskus veret kiehahtamaan. Kun kuuntelee sitä vittuilua aikansa, niin alkaa pistää kamoihin. Kun nyt sunkin vittuiluun.

    • Anonyymi

      Ei kaikki ole kiinni kasvatuksesta. Ihan samoista lähtökohdista voi tulla täysin erilaisia sisaruksia. Aina kasvatusta moititaan, mutta mikä riittää toiselle, niin toiselle taasen ei. Ihmisiä nyt vaan on eri luonteisia. Ja voi olla jotain vaikeuksia myös ihmisellä, kaikki ei aina selviä ulospäin, mutta näkyy kuitenkin käytöksessä. Stressinsietokyky myös jokaisella erilainen, niin kuin huumorintajukin. Vittumaisuuteen ei ole yhtä ainoaa selitystä. Voi olla parhaassa tapauksessa ohimenevän elämän aihekin.

      • Anonyymi

        *Ohimenevä elämänvaihe.


    • Anonyymi

      Huonosti kohdellut ihmiset ovat vittumaisia. Olisiko aika katsoa peiliin?

      • Anonyymi

        En ole vittumainen vaikka minua on kohdeltu elämäni aikana reilusti enemmän huonosti kuin hyvin. t. Ap


      • Anonyymi

        Niinpä ja sitä kautta huonosti voivien pahoinvointi tulee esille käytöksestä ja yleisestä olemuksesta.
        Iloiset ja muita hyvin kohtelevat huokuvat hyvää oloa ja itsevarmuutta.
        He tietävät olevansa tarpeeksi riittäviä, elleivät enemmänkin, joten heillä ei ole mitään tarvetta koettaa kohottaa asemaansa muiden kustannuksella, kun siihen ei vaan ole mitään syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja sitä kautta huonosti voivien pahoinvointi tulee esille käytöksestä ja yleisestä olemuksesta.
        Iloiset ja muita hyvin kohtelevat huokuvat hyvää oloa ja itsevarmuutta.
        He tietävät olevansa tarpeeksi riittäviä, elleivät enemmänkin, joten heillä ei ole mitään tarvetta koettaa kohottaa asemaansa muiden kustannuksella, kun siihen ei vaan ole mitään syytä.

        Joo ja se hyväntuulisuus on sitten näille pahoinvoiville kuin punainen vaate, pitää saada alas tallottua ja kunnolla. Kyllä kovaa luontoa, myötätuntoa ja kärsivällisyyttä vaatii ettei anna ilkeiden sillä pahalla energiallaan itseään masentaa. Miten toisen loiste on toiselta pois, kaikki me loistetaan, eri tavalla vaan. Jos vaan antaa itselleen luvan loistaa. Inhottavia pahanmielen levittäjiä Suomi täynnä. Toivottavasti oppivat oman arvonsa, ettei tartte muita kateuttaan kampittaa.


      • Anonyymi

        Näyttäisi olevan päinvastoin ja juurikin ne joilla menee hyvin ja ovat hyvässä asemassa aina naama virneessä vittuilevat eniten.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa. Olen itse ollut koulu- ja työpaikkakiusattu, muttei ole saanut minua kiusaamaan tai kohtelemaan toisia epäkunnioittavasti.

        Toisaalta en ole niin tyhmäkään että yritän olla ystävällinen tappiin asti, jos toinen torppaa yritykset koko ajan. Silloin opin ignooraamaan nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja se hyväntuulisuus on sitten näille pahoinvoiville kuin punainen vaate, pitää saada alas tallottua ja kunnolla. Kyllä kovaa luontoa, myötätuntoa ja kärsivällisyyttä vaatii ettei anna ilkeiden sillä pahalla energiallaan itseään masentaa. Miten toisen loiste on toiselta pois, kaikki me loistetaan, eri tavalla vaan. Jos vaan antaa itselleen luvan loistaa. Inhottavia pahanmielen levittäjiä Suomi täynnä. Toivottavasti oppivat oman arvonsa, ettei tartte muita kateuttaan kampittaa.

        Juuri näin. Mutta ei välitetä siitä. Kun on vain niin sairas, että pakko mollata toista menemään. Sääli on enää se tunne ja pian ei sitäkään.


    • Anonyymi

      Ei täällä kaikki ole ursaan kuuluvia. Silti ei tarttis sanoa pirullisesti takas. Asian ku asian pystyy kirjottaan ihmismäisesti.

      • Anonyymi

        Onhan se näin, toiset vain osaa tehdä siitä ihmismäisestä vastaamisesta niin saakutin hankalaa, jos vastauksen saaja ei itse sitä ihmismäisyyttä ja suhteellisuuden tajua osaa harjoittaa


    • Anonyymi

      Jaa mää luin että vittunaisia. Noo tota kait se on ihmisen katkeruus joka tekee ihmisestä veemäisen.

      • Anonyymi

        Ei tee sekään. Olen katkera monista asioista,
        mutta en ole siltikään vittumainen. Kyllä se on se kasvatus. Vittumaisilta vanhemmilta vittumaisia lapsia. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee sekään. Olen katkera monista asioista,
        mutta en ole siltikään vittumainen. Kyllä se on se kasvatus. Vittumaisilta vanhemmilta vittumaisia lapsia. Ap

        Riippuu vähän mitä sillä vittumaisuudella tarkoitetaan ja ei tähän mitään tarkkaa yleistävää kaavaa ole kuka mistäkin olisi tullut vittumaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tee sekään. Olen katkera monista asioista,
        mutta en ole siltikään vittumainen. Kyllä se on se kasvatus. Vittumaisilta vanhemmilta vittumaisia lapsia. Ap

        Olkoon sitten vaikka kasvatus, mutta tulee aika ihmisen elämässä kun voi ihan itse alkaa kasvattamaan itseään, jos ei oo henkisesti laiska.


    • Anonyymi

      Miksi jotkut ihmiset perusluonteeltaan ottavat kaiken vittuiluna?

      • Anonyymi

        En ota vittuiluna mitään mikä ei sitä ole. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ota vittuiluna mitään mikä ei sitä ole. Ap

        Noin varmasti moni heistä luulee...


      • Anonyymi

        Esimerkiksi minut isä opetti puolustamaan itseäni käymällä päissään kimppuuni .Siitä lähtien olen osannut puolustautua sekä henkisesti että fyysisesti .


    • Anonyymi

      Vtun ali-ihmiset! Taakse poistu !
      T-minus 30V

    • Anonyymi

      On mulla se v*u. Syntyessä sain sen!

      • Anonyymi

        Oiku mahtava😅


    • Anonyymi

      Terapiatta jääneet parisuhteestaan epäonnistuneet pedofiilit alkoivat jyrätä muita ihmisiä. Siirtyvät nylkyttämään itseään aina vain uusiin uhreihin ja nuorempiin. Alkoivat kutsumaan itseään psykiatrian ammattilaisiksi ja alkoivat näkemään näkyjä joissa toistui sama teema: muut ovat narsisteja, ei hän itse.

      Mitäpä muut enää kykenevät erinomaisten rikollisten polkemana. Keksikää lisää teorioitanne pedofiilit. Suomeen ei kykene syntymään lapsia jotka maksaisi teidän narsistien tulevat eläkkeet. Siitä pitää huolta seksuaalirikolliset.

    • Anonyymi

      Heillä on varaa. Voi harrastaa vaikka seulontaa esim palstoilla.

    • Geneettinen taippumus, joten useimmat ovat tällaisia syntymästään saakka. Esiintyy myös kaikkialla muussa eliökunnassa. Ei ole poistettavissa. Netti korostaa keljuilukäyttäytymistä, koska ei juuri voi joutua vastuuseen.

    • Anonyymi

      Olen omalla kohdallani tulkinnut asian niin, että hän...

      pelkää sitä, että näen maskinsa taa ja tunnistan hänet ja vähyytensä, ja näen virheensä. Ei siedä niitä itseltään tai muilta.

      V-mäisellä käytöksellään yrittää myös pitää kaukana, etten minä (tai hän) ihastu.

      V-mäinen käytös alkoi siitä kun en enää kuunnellut vain häntä (narsisti?).

    • Anonyymi

      Kaippa se on persoonallisuushäiriön merkki

    • Anonyymi

      Voi olla, että he eivät tunne täysin omaa arvoaan. Huono käytös muita kohtaan voi olla vain epäonnistunut puolustuskeino. Kaikilla on tietysti huonoja päiviä, mutta yleensä toisiin ihmisiin kannattaa silti suhtautua asiallisesti ja kunnioittavasti. Hyväntahtoisuus ja reiluus ovat arvoja ja hyveitä, jotka tekevät myös oman olon paremmaksi. Töykeä ihminen ei itsekään voi hyvin. Tähän käytökseen liittyy myös usein muiden halveksinta, pahat puheet selän takana ja joskus myös raivo. Jos esimerkiksi pariskunta ajelee auton kanssa liikenteessä ja ajaja selvästi tekee jonkun tyhmän virheen. Kun toinen huomauttaa asiasta asiallisesti, voi vastauksena tulla todella paha solvaus tai huutoa. Tämä "testi" paljastaa hyvin, kenen olisi ryhdistäydyttävä ja muutettava tapansa.

    • Anonyymi

      Suomessa on paljon heikkohermoisia juntteja, jotka eivät osaa puhua vaan käyvät "keskustelua" nyrkein. Huonot geenit ja vähäiset älynlahjta, siinä syy. Yleensä kusipäiden lapsia.

      • Anonyymi

        Valitettavasti myös älykkäät ja akateemiset ihmiset voivat käyttäytyä huonosti. Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti myös älykkäät ja akateemiset ihmiset voivat käyttäytyä huonosti. Surullista.

        Nyt puhutaan super-mulkuista.


    • Anonyymi

      Tarpeeksi kun sörkii ja härkii ja haukkuu niin kyllä kilttikin ihminen lopulta vittuuntuu. Yleensä oma käytös peilaantuu toisesta eli jos joku on sinulle vittumainen niin peiliin katsomisen paikka.

    • Anonyymi

      pitää paikkansa, olen ollut elämäni aikana ollut liian kiltti, joskus se muuttuu,
      vaatii kuinka pitkän ajan, lyhyen tai pitkän, kuinka kauan tahansa, joskus se muuttuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe