Tää sinulle

Anonyymi

Ihminen tarvitsee eläessään kaksi sydäntä, toisen joka on täynnä syvää hellyyttä ja toisen joka on terästä -Kahil Gibran

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpaa sydäntä tarvitset mun kanssa? ❤️🖤

      • Anonyymi

        Mie oon vastannu jo kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon vastannu jo kerran.

        Ei kai Kahil savon murretta puhu?


    • Anonyymi

      💜💙💚💛🧡
      Hellää ja rautaista päivää kaikkien sydämmiin.. Sydämmellä. 😉😁 Vai oliko se nyt sydän.. 😅Miten se niinku sit taipuikaan.. T.taipuisa nainen😁

      • "Sydämeen ei mahdu kahta ämmää" ❤️😉


    • Anonyymi

      Omistan vain yhden, täynnä on, en tiedä mitä sisältää.

    • Anonyymi

      Niin siis kyllä mun sydämeen mahtuu juuri ne kaksi ämmää😁😝🤣😂😅😉🤗❤️
      Hehe

      • Anonyymi

        Haluan kaverin, joka on hellä. Sitä olen ollut aina vailla. Hellyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan kaverin, joka on hellä. Sitä olen ollut aina vailla. Hellyyttä.

        Hellät naiset on parhaita, muutenkin kuin fyysisesti hellät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellät naiset on parhaita, muutenkin kuin fyysisesti hellät.

        Olen niin samaa mieltä! Olen hellä ja se johon ihastunut on myös hellä. Ehkäpä juuri hänen luonteen hellyytensä sai minut ihastumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin samaa mieltä! Olen hellä ja se johon ihastunut on myös hellä. Ehkäpä juuri hänen luonteen hellyytensä sai minut ihastumaan.

        Siks mulla meni jalat alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks mulla meni jalat alta.

        Sama täälläkin. Hellä luonne sytyttää, mutta on harvinainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täälläkin. Hellä luonne sytyttää, mutta on harvinainen.

        Tuossa ehkä yksi syy miksei kumppania löydy. Tarjonta ei vastaa kysyntää, vaikka vapaita naisia on. Haetaan ominaisuuksia joita on harvalla, niinkun nyt tämä hellyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa ehkä yksi syy miksei kumppania löydy. Tarjonta ei vastaa kysyntää, vaikka vapaita naisia on. Haetaan ominaisuuksia joita on harvalla, niinkun nyt tämä hellyys.

        Harvoin muuten puhutaan tälläisistä luonteen ominaisuuksista kuin hellyys tai lempeys. Hellyys luonteessa on ravitsevaa, antaa muille kanssa ihmisille armoa, kun joku on hellä. Hellyys ottaa tilaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin muuten puhutaan tälläisistä luonteen ominaisuuksista kuin hellyys tai lempeys. Hellyys luonteessa on ravitsevaa, antaa muille kanssa ihmisille armoa, kun joku on hellä. Hellyys ottaa tilaa olla.

        Ongelma on siinä, että kaikki haluavat lempeän ja hellän naisen, mutta sellaisia ei ole vapaana tietenkään. Tai jos onkin, niin heidän vaatimustasonsa kumppanin suhteen ovat mahdottomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä, että kaikki haluavat lempeän ja hellän naisen, mutta sellaisia ei ole vapaana tietenkään. Tai jos onkin, niin heidän vaatimustasonsa kumppanin suhteen ovat mahdottomat.

        Ai miten niin ei ole vapaana😊Eikö tässä moni hellä nainen hae samanlaista viestien perusteella? Mä kaipaan hellää syliä ja hellää mieltä, luotettavuutta, sitoutumista ja ripausta tervettä itsekkyyttä..sellaisen, kun löytäis♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin ei ole vapaana😊Eikö tässä moni hellä nainen hae samanlaista viestien perusteella? Mä kaipaan hellää syliä ja hellää mieltä, luotettavuutta, sitoutumista ja ripausta tervettä itsekkyyttä..sellaisen, kun löytäis♥️

        Mistä niin päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä, että kaikki haluavat lempeän ja hellän naisen, mutta sellaisia ei ole vapaana tietenkään. Tai jos onkin, niin heidän vaatimustasonsa kumppanin suhteen ovat mahdottomat.

        Noo, ei kaikki halua hellää ja lempeää... Minulle riittää että halutessaan osaa olla myös hellä ja lempeä, mutta ei tosiaan ensisijaisesti sellainen nainen kiinnosta. Itseäni kiehtoo toisenlaiset piirteet naisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, ei kaikki halua hellää ja lempeää... Minulle riittää että halutessaan osaa olla myös hellä ja lempeä, mutta ei tosiaan ensisijaisesti sellainen nainen kiinnosta. Itseäni kiehtoo toisenlaiset piirteet naisessa.

        Mitkä piirteet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, ei kaikki halua hellää ja lempeää... Minulle riittää että halutessaan osaa olla myös hellä ja lempeä, mutta ei tosiaan ensisijaisesti sellainen nainen kiinnosta. Itseäni kiehtoo toisenlaiset piirteet naisessa.

        Oletko sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, ei kaikki halua hellää ja lempeää... Minulle riittää että halutessaan osaa olla myös hellä ja lempeä, mutta ei tosiaan ensisijaisesti sellainen nainen kiinnosta. Itseäni kiehtoo toisenlaiset piirteet naisessa.

        Naisessa saa olla ns. munaa. Hellyyttä ja mahdollista lempeyttä voi sitten raotella vaikka kahden kesken, jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinkku?

        Olen sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellät naiset on parhaita, muutenkin kuin fyysisesti hellät.

        Kyllä sellaiset spontaanit hellät kosketukset ja hipaisut on tärkeitä. Ei pelkästään seksimielessä.
        Toisaalta sitten loputtomat höpöhöpölepertelyt ei ole mun mieleen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaiset spontaanit hellät kosketukset ja hipaisut on tärkeitä. Ei pelkästään seksimielessä.
        Toisaalta sitten loputtomat höpöhöpölepertelyt ei ole mun mieleen. :)

        Samaa mieltä! Aito syvä hellyys luonteessa on puoleensa vetoavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siks mulla meni jalat alta.

        Ollaankohan me ihastuttu toisiimme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo, ei kaikki halua hellää ja lempeää... Minulle riittää että halutessaan osaa olla myös hellä ja lempeä, mutta ei tosiaan ensisijaisesti sellainen nainen kiinnosta. Itseäni kiehtoo toisenlaiset piirteet naisessa.

        Niitä terässydämisiä on enemmän, kuin helläsydämisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä terässydämisiä on enemmän, kuin helläsydämisiä.

        Todellakin, helläsydämisiä saa etsiä kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaiset spontaanit hellät kosketukset ja hipaisut on tärkeitä. Ei pelkästään seksimielessä.
        Toisaalta sitten loputtomat höpöhöpölepertelyt ei ole mun mieleen. :)

        Just noin. Hellät katseet, hipaisut ...ah niin ihanaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisessa saa olla ns. munaa. Hellyyttä ja mahdollista lempeyttä voi sitten raotella vaikka kahden kesken, jos siltä tuntuu.

        Ei ne sulje toisiaan pois, tottakai täytyy pitää oikeuksistaan kiinni ym. Mutta kyllä muuten helläsydäminen kohtaaminen ja lempeys sopii lähes kaikkiin tilanteisiin ja antaa hyvän kuvan ihmisestä. Sehän juuri saa kiinnostumaan romanttisessa mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisessa saa olla ns. munaa. Hellyyttä ja mahdollista lempeyttä voi sitten raotella vaikka kahden kesken, jos siltä tuntuu.

        Mun täytyy sanoa että esim tän palstan kirjoittajista suurin osa on liian hyökkääviä mun makuuni, mutta onneksi makuja on monia;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaiset spontaanit hellät kosketukset ja hipaisut on tärkeitä. Ei pelkästään seksimielessä.
        Toisaalta sitten loputtomat höpöhöpölepertelyt ei ole mun mieleen. :)

        Juuri ns. lepertely on tärkeää tunnelman kannalta romanttisessa tilanteessa, kuinka siinä muuten voisi rentoutua niin paljon, että edes päästäisiin kosketustasolle. Ei se jäykistelyllä onnistu ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa että esim tän palstan kirjoittajista suurin osa on liian hyökkääviä mun makuuni, mutta onneksi makuja on monia;)

        Olen samaa mieltä ja vielä pahempaa on passiivis-aggressiivisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne sulje toisiaan pois, tottakai täytyy pitää oikeuksistaan kiinni ym. Mutta kyllä muuten helläsydäminen kohtaaminen ja lempeys sopii lähes kaikkiin tilanteisiin ja antaa hyvän kuvan ihmisestä. Sehän juuri saa kiinnostumaan romanttisessa mielessä.

        Minäkin tykkään kilteistä naisista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä ja vielä pahempaa on passiivis-aggressiivisuus.

        En missään nimessä tarkoittanut että pitäisin hyökkäävistä tai aggressiivisista naisista vaikka hempeys ja lempeys ei olekaan sellaisia ominaisuuksia jotka minuun ensisijaisesti tekee vaikutuksen, tai jos ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En missään nimessä tarkoittanut että pitäisin hyökkäävistä tai aggressiivisista naisista vaikka hempeys ja lempeys ei olekaan sellaisia ominaisuuksia jotka minuun ensisijaisesti tekee vaikutuksen, tai jos ollenkaan.

        Mitkä ominaisuudet tekee vaikutuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa että esim tän palstan kirjoittajista suurin osa on liian hyökkääviä mun makuuni, mutta onneksi makuja on monia;)

        Joo kovasanaisiin naisiin on tullut törmättyä useammin kuin lempeäsanaisiin. Vaikka on kyllä tullut saatua vähän lempeyttä kovasanaisen naisen olemukseen pienellä huulen heitolla... oisko siellä kovan ulkokuoren alla kuitenkin pehmeä sydän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa että esim tän palstan kirjoittajista suurin osa on liian hyökkääviä mun makuuni, mutta onneksi makuja on monia;)

        Luuletko että täällä ollaan naisia iskemässä? Tilanteen mukaan toimitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on siinä, että kaikki haluavat lempeän ja hellän naisen, mutta sellaisia ei ole vapaana tietenkään. Tai jos onkin, niin heidän vaatimustasonsa kumppanin suhteen ovat mahdottomat.

        Kyllä täältä löytyy ainakin yksi hellä ja rakastava 47v.nainen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täältä löytyy ainakin yksi hellä ja rakastava 47v.nainen .

        Missä suunnalla?


    • Kuka teistä ei ylittäisi erämaata,
      kiipeäisi vuorelle tai
      purjehtisi meriä
      etsiäkseen hänet,
      jota sielu kaipaa ?

      • Anonyymi

        Sieltä voi sisäisen vahvuuden ja rauhan, parhaimman itsensä.
        Jotain on opittu!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe