Windows 10 ei vaihtanut kesäaikaan

Anonyymi

...läppärissä. Ei onnistunut taaskaan.

Sen sijaan toisella osiolla oleva Ubuntu vaihtoi kesäaikaan oikein mallikkaasti! Lisäksi Windows 10 ei tunnista ulkoista näyttöäni eri näytöksi vaan näyttää siinä saman läppärin kuvaruudun väärällä resoluutiolla. En löytänyt asetuksista ratkaisua tähän.

Ubuntulla taas upealla tavalla jo oletuksena ulkoinen näyttö toimii kakkosnäyttönä, kunnes suljen kannen, jolloin ulkoisesta tulee "päänäyttö"! Nytkin kirjoitan Ubuntun puolella! On se kyllä loistava käyttöjärjestelmä, ja vieläpä ilmainen!!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koskaan tykännyt noista linuxeista, vaikka ne on ilmaisia, windowsilla mennään, kesäaikakin vaihtui. Manjaroa joskus yritin käyttää ja näyttikin hyvältä , ei muistuttanut afrikkalaista savimajaa, mutta siihen tuli joku vika päivityksessä, en muista mikä, häviskö verkko tai jotain.

      • Anonyymi

        No kuule, nuo sinun mainitsemasi ongelmat manjarossa pitää kertoa kymmenellä ja koskemaan kaikkia linukseja!

        Linuks on kaikkien ultra-super-toimimattomuuksien äiti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, nuo sinun mainitsemasi ongelmat manjarossa pitää kertoa kymmenellä ja koskemaan kaikkia linukseja!

        Linuks on kaikkien ultra-super-toimimattomuuksien äiti!

        Sinä kari olet kaikkien ultra-super-toimimattomuuksien äiti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, nuo sinun mainitsemasi ongelmat manjarossa pitää kertoa kymmenellä ja koskemaan kaikkia linukseja!

        Linuks on kaikkien ultra-super-toimimattomuuksien äiti!

        Sinä kari olet kaikkien ultra-super-osaamattomuuksien äiti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kari olet kaikkien ultra-super-osaamattomuuksien äiti!

        Näkyy tökkivän välittömästi. Eipä taida tarvita karin todistella enää mitään.......


      • Windows_Herrasmiehet kirjoitti:

        Näkyy tökkivän välittömästi. Eipä taida tarvita karin todistella enää mitään.......

        ”herrasmiehet”...Lobotomia vai eutanasia...hmmm.....tjaah....mm.......


    • Anonyymi

      No kylläpäs onnistui taaskin, ja näyttöjen toiminnallekin kyllä löytyy helposti erilaisia vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Jaahas, minun asetuksistani ei löydy vaihtoehtoja, eikä vaihtanut kesäaikaankaan! Usko jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, minun asetuksistani ei löydy vaihtoehtoja, eikä vaihtanut kesäaikaankaan! Usko jo!

        Osta Windows - siinä toimii! Ja jos olet asentanut samalle tietokoneelle minkä tahansa linuksin, et voi ongelmilta enää välttyä. Linuks on koronaakin pahempi tartuttaja - ongelmien tartuttaja!


    • Anonyymi

      Minun laitteissani IHAN KAIKISSA Windows 10 vaihtoi kesäaikaan ongelmitta.

      • Anonyymi

        Minulla ei!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei!

        Hommaa silmälasit ja totea - ei olekaan Windows vaan tubutin † Kyllä ongelmia silloin riittää.


    • Anonyymi

      Kyllä Ubuntu on hyvä käyttöjärjestelmä, mutta ei tälläiset aloittajan jutut auta yhtään uusia asentajia?
      HD läppärin liittäminen isoon ulkoiseen Full HD näyttöön on skaalaus täysin väärin Ubuntu (18.04 LTS).
      Säätämistä varten joutuu asentamaan Gnome Tweak Tool työkalun, millä saa skaalauksen säädettyä, fontit ja ym.
      Päätteeseen:
      sudo apt update
      sudo apt install gnome-tweaks
      Taitaa kyllä löytyä Software Centeristäkin, jollei halua käyttää päätettä.

      • Anonyymi

        Minulla ei tuota ongelmaa ole, windowsin puolella sen sijaan ei tunnu muita kuin ongelmia olevankaan...


      • Jaahas Sepon trollitekniikat ovat hioutuneet kumman eteviksi! Melkein menee linuxin käyttäjästä...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe