Oon liian ihastunut yhteen mun luokan poikaan, mut ei olla juteltu vapaa-ajalla yhtään ja koulussakina vaan vähän. Muistan edelleen meijän yhen keskustelun, joka meni näin: se: "(mun nimi) saanko mä istuu tähän sun paikalle?" no mähän häkellyin siitä et se kysy saako se istuu mun paikalle. Vastasin siihen tietty myöntävästi ja lähin omalle tunnille. Ollaan samalla luokalla, mut meillä on viikossa kaheksan eri tuntii, koska ryhmä jaot. Tän karanteenin alkua edeltävänä päivänä näin, et se tuijotti mua varmaan viis minuuttia. Välillä katoin sitä silmiin joku kymmenen sekunttia. Voisin kirjottaa siitä tänne romaanin, mut ketään ei varmaan kiinnostais joten suoraan ongelmaan. Haluisin pitää siihen yhteyttä, mut oon liian ujo juttelemaan sille, eikä mulla oo ig:tä, snäppii tai mitää muutakaan sellasta. Ainoo missä voisin puhuu sille on wappi, mutten uskalla. Mitä mun pitäis tehä?
Liian ihastunut
Anonyymi
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48675
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa246665Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25535