Nuorten jätkien stringit

Anonyymi

Käyttääkö monet stringejä? Tullut kauppoihin montaa eri mallia ja tulee käytettyä stringejä lähes päivittäin.

91

2171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytän kyl muutaman kerran viikos. Stockalta ostanu calvin kleineja ja Sokokselta Armaneja. Mitä sä oot löytäny ja minkä ikänen oot? Ite 21

    • Anonyymi

      Mistä kaupoista löytyy? En oo käyttäny mut kiinnostais kokeilla.

    • Anonyymi

      Juu mä käytän kans lähes päivittäin. CK:n stringit on tosi hyviä!

    • Anonyymi

      Käytän aina välillä. Zalandolta oon tilannu niiden omia ja Dieselin

    • Anonyymi

      Juu mä käytän kans, zalandolta tilannut. En oo nähny muilla kyl.

      • Anonyymi

        Tääl kans jätkä joka käyttää stringejä. Käytän oikeestaa naisten malleja kun niissä kivemmat muodot ja värikkäämpiä. Tulee myös paljon pidettyy kireitä treeni trikoita niiden alla stringit ehdottomat. Ite oon 23v poitsu. Ois kiva tietää muiden stringejä k ä yttävie ikiä. Käytättekö ihan julkisesti kun itse käytän iha uimahallissakin mut en oo muil kyl nähny stringejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl kans jätkä joka käyttää stringejä. Käytän oikeestaa naisten malleja kun niissä kivemmat muodot ja värikkäämpiä. Tulee myös paljon pidettyy kireitä treeni trikoita niiden alla stringit ehdottomat. Ite oon 23v poitsu. Ois kiva tietää muiden stringejä k ä yttävie ikiä. Käytättekö ihan julkisesti kun itse käytän iha uimahallissakin mut en oo muil kyl nähny stringejä.

        Mä käytän kompressiotrikoita salilla eikä niiden alla oikeen voi pitää muita ku stringejä. Miesten malleja käytän. Pukkarissa ku vaihtaa vaatteita ni voihan ne joku nähdä mut ei siin mitään, ollaanha siel suihkus ja saunas ihan alastikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl kans jätkä joka käyttää stringejä. Käytän oikeestaa naisten malleja kun niissä kivemmat muodot ja värikkäämpiä. Tulee myös paljon pidettyy kireitä treeni trikoita niiden alla stringit ehdottomat. Ite oon 23v poitsu. Ois kiva tietää muiden stringejä k ä yttävie ikiä. Käytättekö ihan julkisesti kun itse käytän iha uimahallissakin mut en oo muil kyl nähny stringejä.

        Sama täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän kompressiotrikoita salilla eikä niiden alla oikeen voi pitää muita ku stringejä. Miesten malleja käytän. Pukkarissa ku vaihtaa vaatteita ni voihan ne joku nähdä mut ei siin mitään, ollaanha siel suihkus ja saunas ihan alastikin

        Mulla kans miesten mallit käytössä ja ihan julkisesti käytän. Pukkareissa lähinnä vaan katseita tullu muilta, en oo nähny muilla jätkillä stringei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kans miesten mallit käytössä ja ihan julkisesti käytän. Pukkareissa lähinnä vaan katseita tullu muilta, en oo nähny muilla jätkillä stringei.

        Kiinostasko ketään vaihtaa kokemuksii viesteil tai ig/snäp? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinostasko ketään vaihtaa kokemuksii viesteil tai ig/snäp? :D

        Mikä ettei :D Minkä ikänen tyyppi sä ja minkä merkkisii käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei :D Minkä ikänen tyyppi sä ja minkä merkkisii käytät?

        20v poika. Calvin Clein björn borg h&m diesel. Heitä snäp tai joku missä ottaa yhteyttä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20v poika. Calvin Clein björn borg h&m diesel. Heitä snäp tai joku missä ottaa yhteyttä :D

        Okei! En mä kyl mielellään tähän näkyviin laittais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! En mä kyl mielellään tähän näkyviin laittais

        [email protected] tos mu s posti heitä snäp vaikka sinne nii lisään sit. :)


    • Anonyymi

      Käytän välil alushousuina ja nyt kesäks ostin uikkaritkin. Saa nähdä missä sit kehtaa loppujen lopuks pitää

    • Anonyymi

      Mistä ootte ostanu miesten mallei?

      • Anonyymi

        Stockmann, Sokos, Zalando esim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stockmann, Sokos, Zalando esim

        Käyttääks kukaan poika tangoja? Ite käytän Sloggeja, on tosi mukavat käyttää ja näyttää seksikkäältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttääks kukaan poika tangoja? Ite käytän Sloggeja, on tosi mukavat käyttää ja näyttää seksikkäältä!

        Juu mä käytän kans! Stringeistä tykkään enemmän, molemmat näyttää hyviltä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mä käytän kans! Stringeistä tykkään enemmän, molemmat näyttää hyviltä :D

        Nice! Minkä ikänen oot ja millasissa tilanteissa käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice! Minkä ikänen oot ja millasissa tilanteissa käytät?

        Käytän ihan normisti molempia, myös esim. pukkareissa. Varsinkin näin kesällä mukavan viileet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän ihan normisti molempia, myös esim. pukkareissa. Varsinkin näin kesällä mukavan viileet :)

        Sama juttu :) Tänä kesänä ottanu myös aurinkoa string-uikkareissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu :) Tänä kesänä ottanu myös aurinkoa string-uikkareissa

        Nice! Tuliko kommentteja? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice! Tuliko kommentteja? :D

        Ei ihmiset sentään kommentoimaan lähde mut muutamia katseita tullu, ihan positiivisen uteliaita :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmiset sentään kommentoimaan lähde mut muutamia katseita tullu, ihan positiivisen uteliaita :D

        Kiva kuulla :) mä olisin saattanut jotain positiivista kommenttia antaa! Ei nimittäin oikein nää muita käyttäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla :) mä olisin saattanut jotain positiivista kommenttia antaa! Ei nimittäin oikein nää muita käyttäjiä.

        Käytätkö sä rannalla? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sä rannalla? :)

        En viel rannalla oo uskaltanut :D jos näkyis enemmän niin sit ehkä.


    • Anonyymi

      mulla stringit aika näyttävät tiukat ei kärsi seisoo näkyy

    • Anonyymi

      Ollu monta kertaa viikossa käytössä nyt kesällä. Tosi hyvät esim. shortsien tai pellavahousujen alla!

      • Anonyymi

        Nice, hyvä et käyttäjiä löytyy! Minkä merkin stringejä käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice, hyvä et käyttäjiä löytyy! Minkä merkin stringejä käytät?

        Eniten mulla on calvin kleineja ja armaneja, jonkin verran myös dieseliltä ja sitten 3 pack Zalandon omia. Entä mitä sä käytät ja minkä ikänen oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten mulla on calvin kleineja ja armaneja, jonkin verran myös dieseliltä ja sitten 3 pack Zalandon omia. Entä mitä sä käytät ja minkä ikänen oot?

        Oon 25 ja mulla kans aikalail samat merkit käytössä! Dieselin en oo kokeilu. Sais olla kaupoissa enemmän valikoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 25 ja mulla kans aikalail samat merkit käytössä! Dieselin en oo kokeilu. Sais olla kaupoissa enemmän valikoimaa.

        No niin sais. Onneks calvineja ja armaneja sentään löytyy. Ootko ostanu myymälästä vai netistä yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin sais. Onneks calvineja ja armaneja sentään löytyy. Ootko ostanu myymälästä vai netistä yleensä?

        Jep, ja ostan kaupasta jos vaan on valikoimassa. Paljon myös netistä tietty, ja ulkomailta jostain isommista kauppakeskuksista löytyy paremmin ku Suomesta. Vielä ku muutkin kehtais käyttää niitä julkisesti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja ostan kaupasta jos vaan on valikoimassa. Paljon myös netistä tietty, ja ulkomailta jostain isommista kauppakeskuksista löytyy paremmin ku Suomesta. Vielä ku muutkin kehtais käyttää niitä julkisesti :D

        Joo mä kans ostan aina kun tulee kauppoihin joku uus malli. Kyllähän niit varsinkin netissä myydään paljon, mut ilmeisesti sit käytetään vaan privaatisti :D Mites sä, käytät varmaan ihan julkisesti pukkareissa yms? Entäs rannalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mä kans ostan aina kun tulee kauppoihin joku uus malli. Kyllähän niit varsinkin netissä myydään paljon, mut ilmeisesti sit käytetään vaan privaatisti :D Mites sä, käytät varmaan ihan julkisesti pukkareissa yms? Entäs rannalla?

        Juu ja ostamalla niitä ne ehkä jääkin kauppojen valikoimaan. Käytän juu ihan ku muitakin alusvaatteita, en peittele. Rannalla en oo vielä käyttäny, mut ehkä ens kesänä :D entäs sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja ostamalla niitä ne ehkä jääkin kauppojen valikoimaan. Käytän juu ihan ku muitakin alusvaatteita, en peittele. Rannalla en oo vielä käyttäny, mut ehkä ens kesänä :D entäs sä?

        Kyllä mäkin ihan normaalisti pukuhuoneessa vaihdan. Ostin täksi kesäksi string-malliset uikkarit myös. Sellaset melko hillityt mustat, edestä näyttää ihan tavallisilta speedoilta :) Muutaman kerran oon ollu niissä rannalla ja maauimalassa myös. Saaks kysyä mistä päin sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mäkin ihan normaalisti pukuhuoneessa vaihdan. Ostin täksi kesäksi string-malliset uikkarit myös. Sellaset melko hillityt mustat, edestä näyttää ihan tavallisilta speedoilta :) Muutaman kerran oon ollu niissä rannalla ja maauimalassa myös. Saaks kysyä mistä päin sä oot?

        Nice, mistä löysit? Vois hankkia iteki :D Asun Helsingissä, entäs sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice, mistä löysit? Vois hankkia iteki :D Asun Helsingissä, entäs sä?

        Nää on Kiniki-merkkiset. Oli aika edulliset mut laadukkaat ja just sopivan kokoset, kaukana jostain Borat-uikkareista :D Kannattaa kyl hankkia uikkarit! Onko Helsingissä näkyny muilla string-uikkareita? Mä asun Turussa ja parit bongannu kesän aikana. Pukkareissa näkee alkkareina silloin tällöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nää on Kiniki-merkkiset. Oli aika edulliset mut laadukkaat ja just sopivan kokoset, kaukana jostain Borat-uikkareista :D Kannattaa kyl hankkia uikkarit! Onko Helsingissä näkyny muilla string-uikkareita? Mä asun Turussa ja parit bongannu kesän aikana. Pukkareissa näkee alkkareina silloin tällöin

        Kiitti, täytyy kattoo noi! Mul ei oo tullu kyl vastaan ketää jolla ois, ees alkkareita näkyny. Asiat on paremmin lännessä :D Onks ne ollu myös nuoria jotka oot nähny?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti, täytyy kattoo noi! Mul ei oo tullu kyl vastaan ketää jolla ois, ees alkkareita näkyny. Asiat on paremmin lännessä :D Onks ne ollu myös nuoria jotka oot nähny?

        Oliskohan karkeesti 20-40-vuotiaita ne joilla oon nähny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskohan karkeesti 20-40-vuotiaita ne joilla oon nähny

        Ok, nice. Kiitti muuten vinkistä, taidan laittaa tilaukseen muutamat alkkarit ja uikkarit tuolta Kinikiltä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, nice. Kiitti muuten vinkistä, taidan laittaa tilaukseen muutamat alkkarit ja uikkarit tuolta Kinikiltä :D

        Hyvä! Millasia uikkareita ajattelit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice, mistä löysit? Vois hankkia iteki :D Asun Helsingissä, entäs sä?

        Täällä kans käytetään stringejä. Käytännyt kans rannalla, puistossa ja pukkarissa. Ei ole näkynyt muilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Millasia uikkareita ajattelit?

        Lloyd string-uikkarit taitaa lähteä tilaukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lloyd string-uikkarit taitaa lähteä tilaukseen!

        Nice! Mulla ne St Tropezit jotka muuten samanlaiset mutta niis on ne kiristysnauhat jotka voi solmia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans käytetään stringejä. Käytännyt kans rannalla, puistossa ja pukkarissa. Ei ole näkynyt muilla.

        Minkä ikänen sä oot ja mitä merkkejä käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikänen sä oot ja mitä merkkejä käytössä?

        Armani, ck, doreanse, punto blanco mainitakseni muutaman. G-stringit on kans hyvät. Oon 26


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armani, ck, doreanse, punto blanco mainitakseni muutaman. G-stringit on kans hyvät. Oon 26

        Doreansea lukuun ottamatta samoja löytyy. Onko doreanset hyviä? Ootko rannalla saanu huomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Doreansea lukuun ottamatta samoja löytyy. Onko doreanset hyviä? Ootko rannalla saanu huomiota?

        On hyvä merkki ja löytyy laaja valikoima. Mukavia kommentteja on tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hyvä merkki ja löytyy laaja valikoima. Mukavia kommentteja on tullut

        Okei ihan suullista palautetta :D Mä saanu tyytyä uteliaisiin katseisiin. Millasia sul on uikkareina? Vois kyl tilata doreanset sitten, ne on sopivan hintasiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ihan suullista palautetta :D Mä saanu tyytyä uteliaisiin katseisiin. Millasia sul on uikkareina? Vois kyl tilata doreanset sitten, ne on sopivan hintasiakin.

        Ulkomailla tullut kommentteja :) uikkarimateriaalista tehdyt ja käytän yleensä vain niitä jotta rusketus pysyy tasaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomailla tullut kommentteja :) uikkarimateriaalista tehdyt ja käytän yleensä vain niitä jotta rusketus pysyy tasaisena.

        Kuulostaa hyvältä! Sulla sit kivat rajatkin varmaan :) Seurusteletko muuten ja jos niin mitä kumppani tykkää stringeistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä! Sulla sit kivat rajatkin varmaan :) Seurusteletko muuten ja jos niin mitä kumppani tykkää stringeistä?

        tyttöystävä tykkää :)


    • Anonyymi

      Mä käytän kans! Kiva et en oo näköjään ainut :D

      • Anonyymi

        Et todellakaan! Mä luulen et käyttäjiä on kyl mut harvempi näyttäytyy niissä muiden nähden :D Minkä merkkisii sulla on ja mis tilanteis käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et todellakaan! Mä luulen et käyttäjiä on kyl mut harvempi näyttäytyy niissä muiden nähden :D Minkä merkkisii sulla on ja mis tilanteis käytät?

        Joskus vuosii sitten olin Saksas ja yhdes kauppakeskukses oli miesten osastol melkein joka merkil stringit :D Ostin Olaf Benz ja HOM merkkiset. Suomessa en oo nähny ku joskus harvoin tyyliin armani ja CK. Paljon tulee urheillessa käytettyy ja kesäl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vuosii sitten olin Saksas ja yhdes kauppakeskukses oli miesten osastol melkein joka merkil stringit :D Ostin Olaf Benz ja HOM merkkiset. Suomessa en oo nähny ku joskus harvoin tyyliin armani ja CK. Paljon tulee urheillessa käytettyy ja kesäl

        Sama kokemus itel Saksasta :D Suomes tosiaan ck ja armani ne mitä tavarataloista saa jos saa. Mullakin treenitrikoiden alla melkeen aina ja varsinki kesäsin myös muuten. Minkä ikänen sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus itel Saksasta :D Suomes tosiaan ck ja armani ne mitä tavarataloista saa jos saa. Mullakin treenitrikoiden alla melkeen aina ja varsinki kesäsin myös muuten. Minkä ikänen sä oot?

        Oon 27, entäs sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 27, entäs sä?

        31. Turussa asun ja tääl stocka ja sokos myy stringejä. Mist päin sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        31. Turussa asun ja tääl stocka ja sokos myy stringejä. Mist päin sä?

        Stadis, sama juttu tääl, vähä huono valikoima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadis, sama juttu tääl, vähä huono valikoima

        Haluisiks jatkaa juttuu ja vaihtaa kuvia esim kikis? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisiks jatkaa juttuu ja vaihtaa kuvia esim kikis? :D

        Oon jo ehtiny poistaa sen, harmi :D


    • Anonyymi

      En tiiä kui pal tä ny liittyy suoraa tähä aiheesee mut ite harrastanu uintii monta vuotta ja tulee käytettyy noit "speedo-mallisii" lähes aina. Suurimmal osal jammerit suurimman osan ajast mut ite en niist niin paljoo tykkää. Noi brief malliset paljon mukavammat jalassa. Yläkouluiäs oli parit moniväriset, lähinnä sen takii et sillo stondaili aivan älyttömän paljon ja kovaa ni ei iha nii näkyvä ollu. Nyt lukioiässä tullu siirryttyy yksvärisiin tummasinisiin ku vähä hormonit rauhottunu. Kyllä sitä silti tulee välillä ahdasta ja näkyy hallin toiseen päätyyn asti mutta samapa tuo. Koulussa ku oli uintia ni mulla oli silloinkin nuo brief-malliset. Eipä sitä kukaan toisaalta kommentoinut kun kaikki ties kilpauintitaustasta ja kyllä sen kropastakin näki. Kaikilla muilla bokserimalliset. Huomasin kyl et muut vilkuili paljo varsinki jos alko seisoon. Mut yllättävän vähän kommentteja. Rannalla en oo käyny niissä mutta maauimalassa kylläkin. Alushousuina ei taas toisaalta tuu käytettyy. Ei läheskään yhtä mukavat ku "normit". En sit tiiä miks näi iso ero =D

    • Anonyymi

      Monet homot käyttää.

    • Että sellasta puuhaa

    • Anonyymi

      En oo vielä käyttäny mut tekis mieli kokeilla. Oisko suosituksii et minkä merkkiset parhaat ja mist kannattais katsella?

      • Anonyymi

        Suosittelen kokeilee! Perus nettikaupoista löytyy jo ihan kivasti (zalando, ASOS, HerMan’s) ja ainakin Sokos ja Stocka myi vielä alkusyksystä CK ja Armanin malleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kokeilee! Perus nettikaupoista löytyy jo ihan kivasti (zalando, ASOS, HerMan’s) ja ainakin Sokos ja Stocka myi vielä alkusyksystä CK ja Armanin malleja.

        Kiitti vinkistä! Nopeen vilkasun perusteella löytyy kivoja noista - asiallisia ja arkeen sopivia, ei mitään humoristisia tms. Sulla ilmeisesti useampia käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vinkistä! Nopeen vilkasun perusteella löytyy kivoja noista - asiallisia ja arkeen sopivia, ei mitään humoristisia tms. Sulla ilmeisesti useampia käytössä?

        No problem! Kokeilemalla selviää. Koot voi vähän vaihella eri merkeillä, siks kannattaa kattoo niiden omat kokotaulukot jos vaan löytyy. Ja juu, aika usein tulee nykyään käytettyä ku on niin mukavat päällä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No problem! Kokeilemalla selviää. Koot voi vähän vaihella eri merkeillä, siks kannattaa kattoo niiden omat kokotaulukot jos vaan löytyy. Ja juu, aika usein tulee nykyään käytettyä ku on niin mukavat päällä :D

        Pistin nyt zalandolta tilaukseen calvin klein 2 packin :) Ja kuulostaa hyvältä! Minkä ikänen oot ja mis tilanteis käytät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistin nyt zalandolta tilaukseen calvin klein 2 packin :) Ja kuulostaa hyvältä! Minkä ikänen oot ja mis tilanteis käytät?

        Nice! Kerro sit mitä tykkäät :D Oon 26 ja ihan normisti käytän niinku muitakin malleja. Liikkuessa vähän enemmän, esim. lenkillä, käytän oikeestaan aina. Kesähelteillä toimii hyvin farkkujen ja shortsien kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice! Kerro sit mitä tykkäät :D Oon 26 ja ihan normisti käytän niinku muitakin malleja. Liikkuessa vähän enemmän, esim. lenkillä, käytän oikeestaan aina. Kesähelteillä toimii hyvin farkkujen ja shortsien kanssa!

        Kerron kyllä! Saa nähdä tuleeko sit hankittua enemmänki :D Ootko sä saanu kommentteja niistä keneltäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron kyllä! Saa nähdä tuleeko sit hankittua enemmänki :D Ootko sä saanu kommentteja niistä keneltäkään?

        Eiköhän, kunhan huomaat eron :D Ei kukaan oo kommentoinu, joitain katseita ehkä pukkarissa mut ei sen enempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän, kunhan huomaat eron :D Ei kukaan oo kommentoinu, joitain katseita ehkä pukkarissa mut ei sen enempää

        No nyt tuli ck:t ja piti tietty heti kokeilla :D Tosi kivat. Samaan aikaan tukevat ja sit toisaalta kuitenkin tuntuu ettei olis melkein mitään housujen alla. Eiköhän näitä tuu lisääkin hommattuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli ck:t ja piti tietty heti kokeilla :D Tosi kivat. Samaan aikaan tukevat ja sit toisaalta kuitenkin tuntuu ettei olis melkein mitään housujen alla. Eiköhän näitä tuu lisääkin hommattuu :D

        Tämän takia käytän kans stringejä. Tukee ja kuitenkin tunne että ei ole mitää alla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli ck:t ja piti tietty heti kokeilla :D Tosi kivat. Samaan aikaan tukevat ja sit toisaalta kuitenkin tuntuu ettei olis melkein mitään housujen alla. Eiköhän näitä tuu lisääkin hommattuu :D

        Noni mähän sanoin :D eikun uusia tilaamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän takia käytän kans stringejä. Tukee ja kuitenkin tunne että ei ole mitää alla :)

        Jep! Millasia sulla käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Millasia sulla käytössä?

        Armani, ck, oboy, ym. Iso valikoima nykyään :) sit löytyy myös ohuella takaosalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armani, ck, oboy, ym. Iso valikoima nykyään :) sit löytyy myös ohuella takaosalla.

        Täytyypä alkaa katella noitakin sitten! Käytät varmaan sitten monenlaisissa tilanteissa ja muidenkin nähden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypä alkaa katella noitakin sitten! Käytät varmaan sitten monenlaisissa tilanteissa ja muidenkin nähden?

        Joo kaikkialla oikeastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kaikkialla oikeastaan

        Jännittääks koskaan et joku kommentois tai katsois pitkään? Minkä ikänen oot?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitti vinkistä! Täytyy laittaa itekin tilaukseen. Noi nudet sopii varmasti kesällä valkoisten housujen alle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti vinkistä! Täytyy laittaa itekin tilaukseen. Noi nudet sopii varmasti kesällä valkoisten housujen alle!

        Ajattelin ihan samaa! Millanen tyyppi sä ja millasia ennestään käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin ihan samaa! Millanen tyyppi sä ja millasia ennestään käytössä?

        Stringit ollu arkikäytössä joku viis vuotta! CK:lta ainakin kolme eri mallia, kiva et niiltä tuli nyt vähä erilaiset. On varmaan hyvät päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit ollu arkikäytössä joku viis vuotta! CK:lta ainakin kolme eri mallia, kiva et niiltä tuli nyt vähä erilaiset. On varmaan hyvät päällä?

        Mulla kans arkipäivää. Ck:lta myös kolmet aiemmat leveällä resorilla. Nää on ihan huippumukavat, tuntuu kuin ei olis mitään jalassa. Vähän samanlaiset kuin Hom Plumet.


      • Anonyymi

        Nuo ovat tosi hyvät stringit. Tilasin myös ja ovat erittäin mukavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stringit ollu arkikäytössä joku viis vuotta! CK:lta ainakin kolme eri mallia, kiva et niiltä tuli nyt vähä erilaiset. On varmaan hyvät päällä?

        Minulla myös arkikäytössä! Harvemmin tulee muita käytettyä. Minulla on viidet eri CK stringit ja ovat mielestäni parhaimpien valmistajien joukossa.


    • Anonyymi

      Asoksella ja Zalandolla ilahduttavasti yhä enemmän stringenä tarjolla. Myös uikkareina Asoksen omaa merkkiä ja Zalandolla Doreansea ja Oboyta :)

    • Anonyymi

      Onks kukaan täällä ollu rannalla stringeissä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe