Yrittäjänaapurini pulassa.

Anonyymi

Vaan minnuo ei haettoa. Loppuu se ylimielisyys ja ittensä parempana pitäminen. Soattaa talohi lähteä alta.
En ossaa olla pahoillani.

32

2019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Malliesimerkki kainuulaisests kateudesta...

• Anonyymi

Soattaa siinä akkahi lähtteä latommaan. Tahtovat lähteä kun rahat loppuu. Seorraan mielenkiinnolla. Ja informoen teitähi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soattaa siinä akkahi lähtteä latommaan. Tahtovat lähteä kun rahat loppuu. Seorraan mielenkiinnolla. Ja informoen teitähi.

Ne on surkeita tapauksia kun akka on lähtenyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soattaa se olla onnen potku, jos akka lähtee lätkimään. Jortikkaa kyllä löytää vaikka villibaarista, jos ei ole rima liian korkealla.

• Anonyymi

Älä huoli, eiköhän sillä yrittäjänaapurilla ole varallisuutta sen verta kertynyt sukan varteen ettei taloa tarvitse myydä.
      Kainuulaiset on kateellista kansaa, tässä tosiaan malliesimerkki.

• Anonyymi

Kuinkahan paljon lienee tehnyt pimeitä töitä, - ilman veroja...

• Anonyymi

vain tyhmät maksaa veroja

• Anonyymi

Vitsaileeko ap, vai onko oikeasti olemassa noin vahingoniloinen ihminen?

• Anonyymi

Eiköhän aika monen menestyneen yrittäjän naapurissa ole samanlainen kateudesta vihreänä tärisevä tyyppi. Vuosien varrella siihen vaan tottuu. Kannattaa pitää vakuutukset kunnossa niin hyvin pärjäilee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän aika monen menestyneen yrittäjän naapurissa ole samanlainen kateudesta vihreänä tärisevä tyyppi. Vuosien varrella siihen vaan tottuu. Kannattaa pitää vakuutukset kunnossa niin hyvin pärjäilee.

No jos sillä yrittäjällä menee huonosti arvaapa kuinka huonosti menee sen työntekijällä vitun paljo huonommin ja jatkossa vielä huonommin jos ei ole työpaikkaa mihin palata, että naurakaa vaan.

• Anonyymi

Keskustelun aloittaja on ihan oikeassa,niitä ylimielisiä itseään parempana pitäviä yrittäjiä on.Nekin on nähty ikävällä tavalla.

• Anonyymi

Kyllä siinä hymy hyytyy, kun tulee tilin teon aikakausi ja porskutus laitetaan jäihin?😬😬😬

• Anonyymi

Eikös ne yrittäjät työllistä kuhmolaisia...

• Anonyymi

Nooh, kuollaan sitä vielä meilläkin jos eletään ja tervennä ollaan.

T. Yrittäjänaapurisi, jonka puskurirahasto kestää vielä ainakin tämän vuosikymmenen yli...

• Anonyymi

Onkohan maksanut veroja koskaan, asuu toisten siivellä esim. perikunnan ja käy rajan kauppaa, ja entäpä maanjussit jotka kiertävät verojenmaksua ja luulevat ettei niitä tarvitse maksaa.

• Anonyymi

Katkeruus,
        Mikä ihana teko..

• Anonyymi

Luulis että on kait niitä Veikkoja, Arskoja, Lasseja, Taunoista puhumattakaan jotka kiertävät... Eikä yksistään Jussit.

• Anonyymi

Valtio on alottanna megaelvytykset yrityksille, ei mää nurin.

• Anonyymi

Nyt on Elementti Sammolla elämänsä tilaisuus saada miljoonan korona takaus Finnveralta. Ei tarvitse enää kaupungin SVOP-rahoitusta. Säästö se on pienikin säästö…

• Anonyymi

Älähän hättäile 😷

• Anonyymi

Sossu taitaa aueta kymmeneltä. Poikkea noutamaan tiskiltä maksusittoomus uuteen tuulipukuusi. Se naapurisi yritystoiminta on tuottanut sen verran hyvää, että uusi kostyymi sulle varmasti saadaan.

• Anonyymi

Yrittäjien ansiosta on leipä saatu moneen suuhun näilläkin selkosilla. Nyt varmaan monessa yrityksessä notkahtaa mutta toivottavasti ei taivuta.
      Tsemppiä toivottaa PerukanPate

• Anonyymi

Yksi kunnon yrittäjä elättää kymmenkunta joutilasta sosiaalipummia. Suomussalmellakin tällaisia yrittäjiä on paljon. Mutta valitettavasti paljon on myös pummeja...

• Anonyymi

Juu, se on helppo henkseleitä paukutella ku sossusta saa varman tienestin...

• Minä olen pahoillani
      🐏🌨🌝tuo voi auttaa

• Anonyymi

Todella ikävä aloitus, tekisi mieleni sanoa että toivottavasti kuolet koronaan, mutta en taida.

• Anonyymi

Nyt ne niin polleat yrittäjät ovat avustuksia kärkkymässä niin kuin polun pojat. Suoraa sanoen yrittäjien arvostus laskee silmissä.

Hävetkää maan kaatajat. Kestäkää kuin miehet älkääkä vinkuko.

• Anonyymi

On niin peruskuhmolainen luonteenpiirre tuo jumalaton kateus ja vahingonilo. Siinä syy miksi lähdin koko kylästä.

• Anonyymi

Kateus korvensi sisukseni ja alkoholi suoritti täydentävän työn. Siitä alkoi yrittäjäelämäni alamäki.

• Anonyymi

Näistä ei tiedä ovatko pulassa vai valitetaanko vain tukiaisten saamiseksi. Vaikea uskoa, että elanto on kiinni lyhytaikaisesta katkosta. Tai sitten ollaan todella persaukisia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jylhän Maski&Nappi Oü

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5778
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      10
      1889
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1538
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      849
    Aihe