Sairaanhoitajan lisät

Anonyymi

Jos teet sairaanhoitajana esim. kaikkia vuoroja sairaalassa (ei yliopistosairaalassa) niin paljonko suurinpiirtein tulee perus palkan päälle lisää kun olet valmistunut max 2v sisällä? Onko se n. 300e? Vai n. 500e vai n. 1000e?

Siis suurinpiirtein.

T. Jessöör...

9

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

No just. Ne opitajat ei kans näe muuta kuin oman napansa.
      Todella hyvä palkkankoulutukseen nähden. Mutta kun heillä on suomen tärkein, haastavin, aliarvostetuin, alipalkatuin ja muutenkin paskin työ kuulemma.

Suomessa haastavampiakin aloja joista saa puolet vähemmän palkkaa

• Anonyymi

Mun mielestä 2323,84 € on aika pieni peruspalkka ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneille ihan alasta riippumatta.

Listaapa niitä haastavia aloja, joissa kokonaisansio kuukaudessa kokoaikaisessa työssä on noin puolet 3025 eurosta eli n. 1516 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä 2323,84 € on aika pieni peruspalkka ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneille ihan alasta riippumatta.

Listaapa niitä haastavia aloja, joissa kokonaisansio kuukaudessa kokoaikaisessa työssä on noin puolet 3025 eurosta eli n. 1516 euroa.

Korjaan virheen. Piti olla 1513 euroa kuukaudessa. Koronakaranteeni heikentää päässälaskua.

• Anonyymi

Voisitko nimetä edes yhden haastavamman alan josta maksetaan palkkaa noin 1500e/kk eli puolet sh:n liksasta.

• Anonyymi

Samaa palkka rahaa ne lisätkin on. Monella alalla ei tipu mitään lisiä ja työt tehdään vain päivällä.

• Anonyymi

Niin.. Ei viikonloppuisin, yöllä, jouluna tai juhannuksena. Olisitko valmis itse tekemään näitä vuoroja ilman lisäkorvausta?

• Anonyymi

Keskustellaan hetki sh:n perus - ja nettopalkoista.. Olen työskennellyt Husissa psykiatrisella osastolla miltei 20v. Nettopalkkani oli vuonna - 02 noin 1600 euroa. Viimeisimmässä palkkakuitissani netto oli 1934 euroa josta suurin osa kertyy kahdesta ikälisäkorotuksesta sekä henkilökohtaisesta harkinnanvaraisesta lisästä yht. noin 250 euroa brutto. Vertailun vuoksi olisi mielenkiintoista kuulla, millä alalla palkkakehitys on ollut yhtä jäätävää viimeisen 20 vuoden aikana :D

• Anonyymi

Mitä ihmettä tarkoitat sillä että tekee kaikkia vuoroja? Sehän riippuu aivan siitä, montako teet mitäkin vuoroa. Jos sattuu vaikka kaksi tavallista sunnuntai-iltaa kolmen vuoron listaan ja vielä joku arkipyhä, ja teet monta yötä nii tekeehän se enemmän kuin olisi yksi pyhä ja kaksi yötä, muut tasaisesti päivää ja iltaa.

Itse en tehnyt viime paikassa ollenkaan öitä ja lisiä tuli ehkä 350-400 peruspalkan päälle ja huom, miinus verot. Sitä edellisessä tein kaksi vuoroa listassa eikä se nyt mitenkään järkyttävän paljon palkkaa lisännyt. Toki jos yövuorot sattuvat pyhille niin sitten lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1753
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1064
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1022
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      854
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe