Mä olen nyt muutaman kk käyttänyt tuota Ysenseä ja kasaan olen saanut 160$. Olen nyt pari viimeistä kk tahkonut 30$ / kk . Kätevää kun kotouttaa Paypal-tilille niin sieltä menee Netflix ja Adoben velotukset niin ei tartte hötkyillä että rahat näkyis pankkitilillä jos meinaa tarttee anoa Kelalta rahaa... ,;)
Toinen mitä olen alkanut nyt käyttämään on Morbog-kyselyt. Nopeempi maksamaan ja pienempi cashout raja 5€/10$ Ysense. Kyselyitä ei tuu ehkä samaan tahtiin mutta olen jo kotiuttanut sieltä 20€ ja olen sentään käyttänyt sitä pari kuukautta.
Se mitä molemmissa pitää muistaa että pitää olla sama s-postiosoite käytössä kuin on Paypal-tilillä. Tosin nopsaan saa lisättyä paypalliin parit ylimääräiset s-postit.
Ja sit heti kotiutus kun raja tulee vastaan. Ei kannata "keräillä" mitään kerralla isompaa summa kotiutettavaksi.
Tuossa vielä affilinkit jos kiinnostaa:
https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/rekisteroeityminen.html?membership_promotion=0&i_invite=9821845-5e164635861e7
https://www.ysense.com/?rb=66738520
Kiitän etukäteen jos päätit liittyä linkkini kautta. Kysymyksiä voi pistää tulemaan Privana.
Lisätienestiä kyselyihin vastaamalla?
0
470
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 64791
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21696Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511686Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60570
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551