Tuli pestyä pyykkikoneessa pari pipoa ilmeisesti liian kuumalla vedellä kun venyivät liian väljiksi räteiksi jotka eivät enää istu päähän mitenkään. Onkohan näille mitään tehtävissä vai pitääkö heittää menemään?
Arvelin että ne olisivat puuvillaa ja pikemminkin kutistuisivat pesussa mutta ehkä seassa olikin tekokuituja.
Pesussa pilalle venyneet pipot, korjattavissa?
6
243
Vastaukset
- Anonyymi
Hankit vain lisää kusta päähän niin eiköhän sun pää sitten turpoa sen verran paljon et pipotkin taas istuvat hyvin.
- Anonyymi
Aijai, tuollainen on väärä suhtautuminen näihin säälittäviin palstan aktivointeihin !
- Anonyymi
Näin almusunnuntaina voit antaa pipot almuna vesipäisille suomi24-palstalaisille.
- Anonyymi
Ei ole korjattavissa jos olet ne jo kuivattanut liian isossa muodossa, voit kastella ja lingota pipos ja kuivattaa ne mahdollisimman alkuperäiseen muotoon tasaisella alustalla, tämä ei varmaankaan auta jos olet ylittänyt villan pesulämpötilan. Kaikki luonnonkuituja sisältävät vaatteet venytetään muotoonsa jossa ne ennen pesuakin olivat,
- Anonyymi
Elastaani voi mennä pilalle, jos käyttää huuhteluainetta. Eivät varmaan olleet riittävän laadukkaita muutenkaan. Itse pesen puuvilla-polyesteripipot 60 asteessa, ilman huuhteluainetta.
- Anonyymi
Kylmään veteen yöksi likoamaan ja avot aamulla taas on tiukkaa pipoa niin että kiristää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741