Olitko valmis, vai Panikoitko
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/korona-tappajavirus-tuli-suomeen-olitko-valmis-vai-panikoitko/
immunologinen ongelma: Korona-virus
9
327
Vastaukset
Ostin Lidlistä jo toisen purkillisen kahdeksaa maitohappobakteeria, joka ei ikävä kyllä riitä koronaan eikä aina muuhunkaan. Mutta se, ettei saisi edes varustautua, että meidän suomalaisten pitäisi astua vaan lankulle, kulkea siitä eteenpäin ja tippua alas ilman apuja, on jotain -- niin syvältä, ettei semmoista asennetta voisi uskoa olevan olemassakaan. Kun lääkkeitä ei ole, pitäisi olla muka vaan yrittämättä ja kokeilematta mitään, mikä voisi auttaa. Eipä ole härskimpää juttua nähty:
Evira-Ruokaviraston taistelu sananvapautta vastaan
https://www.one-tab.com/page/FuziLUYhRFqxcJ7LWIuUxQ
Palaillaan asiaan kellon ollessa jo paljon kuohahdettuani Ruokaviraston härskistä ja väärästä lain tulkinnasta, jonka mukaan sosiaalisessa mediassa kirjoittelukin on muka "markkinointia", joka pitäisi poistaa välittömästi. Ilmankos linkkiä https://tinyurl.com/vxj5bhb lakiin ei toimivallan ylittämisestä liitettykään.
Yrittihän Fimeakin omia jopa mausteet lääkeluetteloon onnistumatta siinä ihmisten älähdettyä:
Fimean sekoilua ennen ja nyt
https://www.one-tab.com/page/1X1i8rmqQbycec3ozJkUfQ
Sananvapauden ja ihmisoikeuksien puolesta on taisteltava etenkin Suomessa, jossa on niin paljon suomettuneisuutta ja sananvapaus huonommalla tolalla https://goo.gl/RESoqM kuin 1970-luvulla!- Anonyymi
Ongelma Ei ole Virukset eikä Bakteerit! Miksi ei ole:
-----------------------------------------------------------------
On se ihmeellistä: 14-piiiitkää vuotta ja kansalaiset maksavat rahalla ja hengellään?!
Keksin jo vuonna 2006 sen, millä oleellisella mekanismilla Tulee-"Tappaja-bakteereita ja -viruksia". Ja mistä syystä niistä tulee Tappavia:
Ongelma on: Heikentynyt immuuni-puolustus-Ei bakteerit eikä virukset. Kehitin immuuni-testin jolla voidaan todeta immuunipuolustuken heikkenemisen taso:
Kun 6x2h toistetun pintalämmön KA=36,4-36,8C-ast. niin immuunipuolutus=OK eikä bakteereista ja viruksista ole mitään haittaa!
Kun 6x2h toistetun pintalämmön KA=34,0C-ast. niin potilas on vielä pelastettavisssa!
Kun 6x2h toistetun pintalämmön KA=33,0C-ast. niin potilas on jo "tuonelan-portilla"!
Immuuni-järjestelmän heikkeminen alkaa jo sektio-synnytyksessä ja pahenee jos äiti Ei immetä vähintään kahta vuotta, jona aikana vauva Ei saa äidin tuottamia vasta-aineita äidinmaidossa.
Äidinmaidon vasta-aineiden määrä on suorassa suhteessa äidin immuniteetin heikkenemisen tasosta!
Immuunijärjestelmän heikkeneminen korjataan kolmella:
1.Lactobacillus_asidophilus,
2.Lactobacillus_bulgaricus=antibioottibakteeri ja
3.Bifidobacterium_Bifidum ja,tai Lactis.
Hyötybakteereilla!
PS: Yleisin virhe on tässä:>>>>>PS. Ei onnistu muilla hyöty-bakteereilla!<<<<<Jane mhb.t PITÄÄ OLLA juuri nämä kolme bakteeria!
Edustan Terveys-tiedettä, koska Lääke-tieteellä Ei ole immuuni-järjestelmän heikkenemisen todennus-menetelmää! Näiden testien tekeminen onnistuu kotonakin ilmaiseksi!
Tarkemmin linkeissä:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/laaketiede-vs-terveystiede/#top
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/korona-tappajavirus-tuli-suomeen-olitko-valmis-vai-panikoitko/#top
--
Terveisin: Oiva - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma Ei ole Virukset eikä Bakteerit! Miksi ei ole:
-----------------------------------------------------------------
On se ihmeellistä: 14-piiiitkää vuotta ja kansalaiset maksavat rahalla ja hengellään?!
Keksin jo vuonna 2006 sen, millä oleellisella mekanismilla Tulee-"Tappaja-bakteereita ja -viruksia". Ja mistä syystä niistä tulee Tappavia:
Ongelma on: Heikentynyt immuuni-puolustus-Ei bakteerit eikä virukset. Kehitin immuuni-testin jolla voidaan todeta immuunipuolustuken heikkenemisen taso:
Kun 6x2h toistetun pintalämmön KA=36,4-36,8C-ast. niin immuunipuolutus=OK eikä bakteereista ja viruksista ole mitään haittaa!
Kun 6x2h toistetun pintalämmön KA=34,0C-ast. niin potilas on vielä pelastettavisssa!
Kun 6x2h toistetun pintalämmön KA=33,0C-ast. niin potilas on jo "tuonelan-portilla"!
Immuuni-järjestelmän heikkeminen alkaa jo sektio-synnytyksessä ja pahenee jos äiti Ei immetä vähintään kahta vuotta, jona aikana vauva Ei saa äidin tuottamia vasta-aineita äidinmaidossa.
Äidinmaidon vasta-aineiden määrä on suorassa suhteessa äidin immuniteetin heikkenemisen tasosta!
Immuunijärjestelmän heikkeneminen korjataan kolmella:
1.Lactobacillus_asidophilus,
2.Lactobacillus_bulgaricus=antibioottibakteeri ja
3.Bifidobacterium_Bifidum ja,tai Lactis.
Hyötybakteereilla!
PS: Yleisin virhe on tässä:>>>>>PS. Ei onnistu muilla hyöty-bakteereilla!<<<<<Jane mhb.t PITÄÄ OLLA juuri nämä kolme bakteeria!
Edustan Terveys-tiedettä, koska Lääke-tieteellä Ei ole immuuni-järjestelmän heikkenemisen todennus-menetelmää! Näiden testien tekeminen onnistuu kotonakin ilmaiseksi!
Tarkemmin linkeissä:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/laaketiede-vs-terveystiede/#top
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/korona-tappajavirus-tuli-suomeen-olitko-valmis-vai-panikoitko/#top
--
Terveisin: OivaUnohtu: Tuosta tuskin mhb.t enää halpenevat!
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/#Tri Tolonen Maitohappobakteeri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtu: Tuosta tuskin mhb.t enää halpenevat!
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/#Tri Tolonen Maitohappobakteeri
- Anonyymi
Miksi tää on home-palstalla?
Itselläkin tuli mieleen maitohappobakteerien osuus, kun koronasta selvisi että aiheuttaa vatsaongelmia.
Voisiko maitohappobakteereilla taistella koronaa vastaan, kannattaa ainakin yrittää.- Anonyymi
Juuri tämän takia:
..........................jatkuu.
*KosteusVaurio-myrkyille altistuneen hoito menee näin pähkinänkuoressa:
A. Oireilu-osumista poistuu noin puolet(=50%) kun muutat puhtaisiin tiloihin.
…
B. Loput oire-osumat ovat jo-tulleita vaurioita elimistössä, joiden korjaamiseksi tarvitaan >>Lactobacillus-bulgaricus Antibiootti-bakteeri lievän-mutta laaja-alaisen tulehduksen parantamiseen kahden tärkeimmän:
>>1.Lactobacillus-asidophilus ja
>>2.Bifidobacterium-bifidum ja/tai lactis lisäksi.
Huom! Jäljelle jääneet noin 20-oiretta ovat Lääke-tieteelle PARANTUMATTOMIA(!!?) sairaus-oireita, he kun eivät halua bisnesten menettämisen pelossa ymmärtää että Antibiootin korvaaja on keksitty jo. Ei ”pyörää” tarvitse uudestaan keksiä!
…
C. Kun kymmen-kertaistat 1.L-a, 2.L-b, 3.Bif hyöty-bakteereiden saannin(=10kapselia/vrk), niin paranet myöskin 10x nopeammin, esimerkiksi tällä konstilla 1-vuoden paranemis-aika saadaan nopeutettua reiluun kuukauteen!
…
D. Kun kolme-kymmentäkertaistat 1.L-a, 2.L-b, 3.Bif hyöty-bakteereiden saannin(=30kapselia/vrk), niin 1x30kapselin annos vastaa Antibiootti- kuuria, jonka voit turvallisesti toistaa tarvittaessa useampanakin päivänä!
…
E. Olet terve vasta sitten kun:
1. 6x2h välein toistetun pinta-lämmön(=kainalosta)-mittauksen keskiarvo on 36,4-36,8 C astetta, sekä
2. Oiretesti-osumat ovat 5-osumaa, tai alle(=0…..5), sekä
3. CRP-arvosi(=verestä) on 3, tai alle(=0….3)!
*Huomioi seuraava:
-Vaikka olet ”Terve-tasolla” sinulle voi kerran-pari vuodessa tulla esimerkiksi korva-tulehdus jonka hoitamiseksi tarvitaan Antibioottia-eli autetaan omaa immuuni-puolustustasi hoitamaan tulehdus pois - mutta ei Lääke-antibiootilla-vaan:
1.L-a, 2. L-b, 3.Bif 90miljardin ”Antibioottia” Hyöty-bakteereina!
…
F. Käytä Oire-testin tulkinta-ohjeita käänteisenä kun parannat itseäsi-mm Hajuste-yliherkkyytesi katoaa kun oireilu laskee alle 17-osumaan!
…
Huom: Älä missään nimessä käytä tähän hoitoon lääke-antibioottia!”
Jatkuu...............
Testit löytyvät linkin loppupuolelta:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/tee-oiretestikvht-tee-immuunitestiimmuunijarjestelman-heikkeneminen/
PS: Lääketieteellä Ei ole näitä testejä! - Anonyymi
Kun olet tervetasolla niin sinulla Ei ole pienintäkään vaaraa Tappaja-bakteeista, Eikä Tappaja-viruksista! Usko minua eikä pillerikauppiaita.
>>>>>>>>>>>>>>>>>E. Olet terve vasta sitten kun:
1. 6x2h välein toistetun pinta-lämmön(=kainalosta)-mittauksen keskiarvo on 36,4-36,8 C astetta, sekä
2. Oiretesti-osumat ovat 5-osumaa, tai alle(=0…..5), sekä
3. CRP-arvosi(=verestä) on 3, tai alle(=0….3)! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olet tervetasolla niin sinulla Ei ole pienintäkään vaaraa Tappaja-bakteeista, Eikä Tappaja-viruksista! Usko minua eikä pillerikauppiaita.
>>>>>>>>>>>>>>>>>E. Olet terve vasta sitten kun:
1. 6x2h välein toistetun pinta-lämmön(=kainalosta)-mittauksen keskiarvo on 36,4-36,8 C astetta, sekä
2. Oiretesti-osumat ovat 5-osumaa, tai alle(=0…..5), sekä
3. CRP-arvosi(=verestä) on 3, tai alle(=0….3)!Korona-tappajavirus jyllää ja tappaa, joka oli ennakoitavissa, mutta sinun ei tarvitse olla huolissasi jos immuunitestin KeskiArvo =KA on 36,0 -36,8 C-astetta. Ja oiretesti on alle 5-osuman.
MUTTA:
*Jos tarvitset nukkuessasi villapaidan ja toppatakin- peitteen lisäksi, niin pintalämpö (kainalosta) on KA=33,0 C-astetta ja silloin olet jo Tuonelan-portilla, koska olet silloin jo altis KAIKILLE viruksille ja haitta-bakteereille;
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/korona-tappajavirus-tuli-suomeen-olitko-valmis-vai-panikoitko/
*Ja tee nämä immuuni-testit (2kpl) jotka eivät välttämättä tavis-ihmiselle kerro mitään,
Mutta minulle kertovat kaiken terveydestäsi!
Testit=
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/laaketiede-vs-terveystiede/
-oiva.kalevi.rutanen-
- Anonyymi
Näinhän se menee..... https://paradigmchange.me/wp/coronavirus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483