Kaipaisin vinkkejä miten teillä toimii lapsen asioista puhuminen exän kanssa jos et halua mitään kaverillisia välejä exän kanssa?
Onko käytössä esim reissuvihko tyylistä ratkaisua, whatsapp vai puhelut?
Meillä exällä kova tarve soitella mitä kummallisemmista asioista lähes päivittäin, ja en pidä tästä, kyseessä meillä kuitenkin jo melkein ylä-aste ikäinen lapsi joka osaa itsekin kertoa miten hänellä menee.
Miten hoidatte exän kanssa lapsen asioista puhumisen?
2
128
Vastaukset 2
- Anonyymi
Moikka!
Whatappilla pidetään yhteyttä. Ja aika pitkälti lapset (14 ja 17v) hoitaa itse tai toimii viestinviejinä. Välillä tulee soitettua, mut harvemmin. En jaksa exänkaa jaaritella. Ja jos tulee riitaa mitä olikaan sovittu, niin tieto löytyy viestistä... Ja ihan ok asialliset välit meillä on. Ei vaan oo tarvetta olla tekemisissä juurikaan nykyään. - Anonyymi
Jos ei pysty kasvokkain juttelemaan, niin paras unohtaa semmonen mies. Ei asioita hoideta säkissä.
Äidillä on sitten täys oikeus tehdä niinkuin haluaa, jos mies ei kehtaa tulla henk koht juttelemaan. Nössö on semmoinen mies. Kertakaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591200
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571128Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1201072Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7970- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5785Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192686- 71659
- 32640