Kaipaisin vinkkejä miten teillä toimii lapsen asioista puhuminen exän kanssa jos et halua mitään kaverillisia välejä exän kanssa?
Onko käytössä esim reissuvihko tyylistä ratkaisua, whatsapp vai puhelut?
Meillä exällä kova tarve soitella mitä kummallisemmista asioista lähes päivittäin, ja en pidä tästä, kyseessä meillä kuitenkin jo melkein ylä-aste ikäinen lapsi joka osaa itsekin kertoa miten hänellä menee.
Miten hoidatte exän kanssa lapsen asioista puhumisen?
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka!
Whatappilla pidetään yhteyttä. Ja aika pitkälti lapset (14 ja 17v) hoitaa itse tai toimii viestinviejinä. Välillä tulee soitettua, mut harvemmin. En jaksa exänkaa jaaritella. Ja jos tulee riitaa mitä olikaan sovittu, niin tieto löytyy viestistä... Ja ihan ok asialliset välit meillä on. Ei vaan oo tarvetta olla tekemisissä juurikaan nykyään. - Anonyymi
Jos ei pysty kasvokkain juttelemaan, niin paras unohtaa semmonen mies. Ei asioita hoideta säkissä.
Äidillä on sitten täys oikeus tehdä niinkuin haluaa, jos mies ei kehtaa tulla henk koht juttelemaan. Nössö on semmoinen mies. Kertakaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223