Uuden tutkimuksen mukaan kahden metrin turvaväli ei riitä

Anonyymi

Koronaviruspilvi voi lentää jopa 7-8 metrin päähän. Hengityssuojista olisi jotakin hyötyä ?

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ole Suodatin-asiantuntija muussa kuin autoilussa.
      Minä en ole sairastunutkaan.
      Joten en viitsi alkaa Googleilemaankaan.
      Kuten ehkä sinä aloit?
      -
      Mutta.
      Todella tietämättömille on aina parhaaksi kertoa tarkkaa tietoa.
      Mutten saattavat he mennä Melitta naamallaan.
      Jopa kauppaankin.
      Oli se sitten käytetty tahi ei.
      EOC

      H.

    • Anonyymi

      NO MINÄHÄN SANOIN,,,,

      se lentää ilmassa,,,,
      on levinny lentämällä koko maailman ilmakehään,
      ympäri maailmaa,

      sen viiruksen on joku kylväny yläilmoista korkealta ilmakehään
      valtavan suurena pilvenä esm. lentokoneesta tai sateliitien avulla,

      " se tulee idästä ja menee länteen "
      sanottiin raamatussa jo kauan sitten,,

      • Anonyymi

        Aamen vaan perään :/
        Jokainen tulkoon autuaaksi omalla uskollaan.


      • "NO MINÄHÄN SANOIN,,,,

        se lentää ilmassa,,,,
        on levinny lentämällä koko maailman ilmakehään,
        ympäri maailmaa,"


        Olet täysin oikeassa. Sen tähden meitä kehoitetaan olemaan sisällä, jotta paha pöly laskeutuu.
        Me ainakin ollaan oltu kotiarestissa ja katseltaan lastenlasten lapsia, ovat parhaassa iässä 2-6 vuotiaita.
        Ruoka tulee cittarista ikkunan oven taakse, sen verran avataan ulko-ovea, kun auto on lähtenyt.

        Se on kova tauti, pari viiskymppistä työkaveria sairastaa kotona ja tuossa tuntemattoman video, https://www.youtube.com/watch?v=g4HjoQfHKL4

        Olen aloittanut tiskaamisen iltaisin, näin tulee kädet puhtaiksi jos vaikka silmiä yöllä hieroo.

        Kaikille, pysytään hengissä, jälkeläiset tykkää että heillä on mummuja ja pappoja.


    • Jesse otti eilen yhteyttä.
      Hän ihmetteli miksi Somaliassa vieläkin on nälkä.
      - Faija sanoi lähettäneensä sinne paljon Heinä-Sirkkaa syötäväksi.
      - Eikös Somaliassa ole edes Palmu-öljyä?
      Jesse ehdotti, jospa minä ottaisin asiasta yhteyttä koti-maani öljyn-jalostamoon.
      Niinpä, friteerattu ruoka maistuu hyvältä, kunhan Öljy ja muu tilpehööri on oikein valittu.
      -
      Heinä-Sirkka on runsas-Proteiininen.
      Mutta ei, en minä sitä suostu syömään.
      -
      Jos ei Somaliaan kelpaa, niin kelvatkoon sitten Jessen faijan Virukset.
      Eiköhän ala kohta liika-kansoituksen aiheuttama nälän-hätä helpottaa sillä-laillakin.

      H.

      • Anonyymi

        Harhasi pahenevat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhasi pahenevat.

        "Anonyymi"

        Tjaa...
        Onkohan se harha vai lahja?
        Seuraahan sinä sitä pahenevaa Koronaa vaan.
        Ainakin toistaiseksi.
        EOC

        H.


      • Anonyymi

        NO sirkka-parvet sentää näkee silmillä ja saa kiinnikki jopa syötäväksi,

        mutta ku
        korona-viirusta ei nää vaikka kuinka tiiraisi,
        se vaan ovelasti tappaa kaikki joihin tarttuu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhasi pahenevat.

        Ei ne ole mitään harhoja.
        Ne on patulle todellisuutta.


    • Nähtävästi joillakin on mielikuvituskavereita, niiden kanssa o turvallista pitää juttutuonioita, ei sylki roisku eivätkä virukset lennä.
      Juttelin naapurin kanssa lenkillä käydessäni, turvaväli noin 2-3 metriä, saa nähdä kuinka käy.
      Seuraavalla kerralla pitää välimatkaa pidentää, harmi kyllä hänellä on huono kuulo, onneksi minulla on kova ääni.

    • Anonyymi

      Virukset voivat leijailla ilmavirrassa. Eräs rouva telkussa kaupassa haastateltuna
      eilen kertoi, että hänen lääkärisisarensa oli neuvonut menemään aikaisin aamulla
      kauppaan, kun eilisen virukset ovat laskeutuneet alas.

      • Anonyymi

        Oivallinen neuvo, kerrankin saa jotakin kaupasta mukaansa vaivattomasti, kassan huomaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivallinen neuvo, kerrankin saa jotakin kaupasta mukaansa vaivattomasti, kassan huomaamatta.

        ja jopa aivan ilmaiseksi, tai mistä sen tietää ?

        Käy kuten minulle tein salaoja homman vuosina 1991 > 1992 jolloin tuo hulevesijärjestelmä liitettiin paikalliseen hulevesijärjestelmä linjaan. Nyt kun tuli kylän oma tiedoituslehti jossa oli juttua tuosta, niin kyselin kyseisestä asiasta, niin sieltäpä tuli sellainen tieto että pelkkä liitäntäputki olisi vaan tonttillani, ja minun olisi pitänyt kertoa rakennusvalvontaan vuonna 2015, että minulla on rakennettu jo tuolainen 23 - 24 vuotta aiemmin ?

        Et, näin se toimii Suomen järjestelmä !

        No, ei se vielä mitään Omatieto tiedoissa on että, minulle on tehty ohitusleikkaus vuonna 2014 ja itse en tiedä tuosta mitään. Kun kysyin asiaa niin löivät A4 paperin ja käskivät kertoa että, en tiedä tuosta asiasta mitään ja missä sellainen olisi tehty.
        Et näin tämä maailman paras terveydenhoito toimii !
        No, en tietenkään ole sellaista kertomusta mihinkään lähettänyt, koska en ole tuota kyseistä tietoakaan saanut sen paremmin tiedoksi kyselyistä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivallinen neuvo, kerrankin saa jotakin kaupasta mukaansa vaivattomasti, kassan huomaamatta.

        Käytkö useinkin ilmaista tartuntaa hakemassa ja missä asut,
        että tiedämme välttää sinua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jopa aivan ilmaiseksi, tai mistä sen tietää ?

        Käy kuten minulle tein salaoja homman vuosina 1991 > 1992 jolloin tuo hulevesijärjestelmä liitettiin paikalliseen hulevesijärjestelmä linjaan. Nyt kun tuli kylän oma tiedoituslehti jossa oli juttua tuosta, niin kyselin kyseisestä asiasta, niin sieltäpä tuli sellainen tieto että pelkkä liitäntäputki olisi vaan tonttillani, ja minun olisi pitänyt kertoa rakennusvalvontaan vuonna 2015, että minulla on rakennettu jo tuolainen 23 - 24 vuotta aiemmin ?

        Et, näin se toimii Suomen järjestelmä !

        No, ei se vielä mitään Omatieto tiedoissa on että, minulle on tehty ohitusleikkaus vuonna 2014 ja itse en tiedä tuosta mitään. Kun kysyin asiaa niin löivät A4 paperin ja käskivät kertoa että, en tiedä tuosta asiasta mitään ja missä sellainen olisi tehty.
        Et näin tämä maailman paras terveydenhoito toimii !
        No, en tietenkään ole sellaista kertomusta mihinkään lähettänyt, koska en ole tuota kyseistä tietoakaan saanut sen paremmin tiedoksi kyselyistä huolimatta.

        Jouduin akuutisti sairaalaan. Reilu viisi viikkoa olin eri tehoilla.
        En tiennyt minäkään mitä oli tehty ennenkuin omakannasta luin. Ei sitä voi tietää, intubaatiossa sedaatiossa ei tiedä mitä tapahtuu.
        Lääkäri kyllä jotain kertoili viimeisenä sairaalapäivänä, mutta ei mennyt tajuntaan tyhjentävästi.
        Kotiutus on niin äkkinopeaa, että ei vielä "raksuta", aivoissa,
        pitkä sedaatio ja nukutus voi vaikuttaa aivotoimintaan jonkun aikaa - ja hämmennys:
        Kun kesäkuun lopulla joutui sairaalaan ja seuraava havainto reaalimaailmasta on elokuun
        alussa. Heinäkuuta "ei ollut" ollenkaan. Ei mitään havaintoa.
        Se on normaalia siinä tilassa.


    • Anonyymi

      Aika hyvä kun täällä olevalla porukalla MIKÄ TAHANSA TIETO ON TUTKIMUS

      eli eivät osaa suomea

      Mikä tahansa hallituksen viraston selvitys ei ole tutkimus
      mikä tahansa ukkelin lausunto vaikka olisi ylimääräinen päivystävä desantti
      ei suinkaan ole tutkimus ...

    • Anonyymi

      Uskon tuohon pitemmän välimatkan turvallisemmaksi.
      Tottakai se on turvallisempi
      maalaisjärjelläkin ajateltuna ja tubilääkäri jo aikaisemmin kertoi,
      että koronavirus tarttu kuin tubi, virus liihottelee ilmassa.
      Sitä on löydetty sairaaloitten ilmanvaihtokanavistakin.

      • Kyllä tuota ihan tutkittu on.
        Mainitsit maalaisjärjen.
        Ajattelin, että, jos peilin pistää 2-3 metrin päähän ja voimallisesti aivastaa kohti, taitaisi löytyä pisaroita.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Kyllä tuota ihan tutkittu on.
        Mainitsit maalaisjärjen.
        Ajattelin, että, jos peilin pistää 2-3 metrin päähän ja voimallisesti aivastaa kohti, taitaisi löytyä pisaroita.

        Joku Michiganin Yliopiston virologi tai vastaavaa kertoi, että virukset voivat leijua ilmavirroissa ihan kevyesti kymmenenkin metrin päähän.
        Niin paljon tietoa on, ettei enää lähteitä muista enkä sillä silmällä luekaan,
        jos sattumalta aiheesta tulee uutta tietoa eteen, luen.
        Tietoa ei tarvitse etsiä nyt, linkkejä tulee automaattisesti näkökenttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku Michiganin Yliopiston virologi tai vastaavaa kertoi, että virukset voivat leijua ilmavirroissa ihan kevyesti kymmenenkin metrin päähän.
        Niin paljon tietoa on, ettei enää lähteitä muista enkä sillä silmällä luekaan,
        jos sattumalta aiheesta tulee uutta tietoa eteen, luen.
        Tietoa ei tarvitse etsiä nyt, linkkejä tulee automaattisesti näkökenttään.

        10 m väli täytyy olla Suomessa.


    • Anonyymi

      Puoli metriä riittää, jos on seinä välissä. Pysy kotona.

    • Anonyymi

      Jos leijailee ilmassa, on parempi pitää sitä miasmana ja elää sen mukaisesti. Eli pitkät turvavälit ja pidättää henitystä lähellä ollessa. Ja pistäytyä mahdollisimman nopeasti yleisissä tiloissa jos on pakko. Ja tavanomaiset bakteeri/virustoimenpiteet tietysti.

    • Anonyymi

      Intissä aikoinaan tappituntumalla :)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä ihmiset ovat huomioineet, sen huomaa joka paikassa etäisyydessä, saadaanko suomi puhtaaksi missä ajassa vaikka vuoden loppuun mennessä,

    • Anonyymi

      Suomessa on noin miljoona riskiryhmään kuuluvaan joiden oltava varovasti, alueellisiä eroja ikäryhmissä.

      • Anonyymi

        Ai, tällaiseen päädyit omassa tutkimuksessasi..............


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe