Vantaan paras/huonoin kaupunginosa

Anonyymi

Hintojen perusteella paras on kartanonkoski, huonoin taas korso. Jostainhan tämä johtuu, itse en oikein diggaa kartanonkoskesta kun siellä asutaan kuin sillit sumpussa, korson sijoituksen taas ymmärtää kun siellä porukoitten pääasiallinen duuni on mäyristen kantaminen lähikaupasta.

13

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras on länsimäki(länkkäri) koska helsingin raja vieressä ja stadin metrolle kävelee hetkessä.

• Anonyymi

Tikkurila tai Martinlaakso parhaat, lentorata ja kaikki palvelut ja ulkoilumaastot.

• Anonyymi

Paras on se, missä on paras lähikoulu. Huonoin on se, missä on huonoin lähikoulu.

• Anonyymi

Ykkönen on Martinlaakso ja huonoin minun mielestäni Koivukylä.

• Anonyymi

Koivukylä taitaa nykyään jo ajaa Korson ohi jos vähänkään on seurannut sivusta millaista sakkia tuollapäin liikkuu

• Anonyymi

Huvittava vertailu. Sama kuin vertailisi, mikä on paras sukupuolitauti.

• Anonyymi

Paras on se missä on eniten maahanmuuttajia, he ovat rikkaus, oikeita kultamunia.

• Anonyymi

Mikäs vika vantaassa kun kaupunginjohtajakin on tarjan kaveri? Eli Suomi ja Vantaa kuuluu kaikille koko maailmalle ja varsinkin....

• Anonyymi

Ylivoimaisesti paras asuinalue Vantaalla on se missä itse asuu!

• Hintojen puolesta paras on kartano
      Oli ainoa otsikko
      Onko joku kartano minulle
      Tai rivitalo omakotitalo
      Olen Krist uskon perustaja Jeesuksen sukulainen

• Anonyymi

Mita mita sina sanoa?
        Onko Vantassa muka jotan vikana?

• Anonyymi

Yleensä huonoja alueita on ne, missä on paljon isoja vuokrataloja. Hyviä alueita on ne, missä asutaan väljemmin ja asukkaat omistavat asuntonsa. Vuokrataloalueista huonoimpia on ne, missä on paljon narkkareita.

Korso on aivan kamala paikka.

• Anonyymi

Onneksi ostin helsingin puolelta vesalasta, vantaa on karsea paikka ja vuokralaisten paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2832
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      187
      2599
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1525
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      248
      1316
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      106
      1170
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      980
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      967
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      884
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      134
      869
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43