Puku yo-juhliin

Anonyymi

Aloin miettiä, minkä värisen puvun hankin ylioppilasjuhliin. Tuntuu siltä, että olen ongelmani kanssa ihan yksin. Kavereiden mielestä miehillä on juhlissa mustat puvut, eikä muuta kannata ajatellakaan. En halua mennä musta puku päällä juhlaan, joka on iloinen ja keväinen! Sain muutaman vaaleamman kangasmallin ja värikartan, joista yritän valita. Neutraaleista väreistä varmaan kannattaisi valita takki ja housut, niin sitten olisi enemmän vapautta paidan ja solmion värien kanssa. Ottaisinkohan myös liivin vai tekeeköhän se puvun jotenkin liian herraskaiseksi. Tietenkin puvussa pitäisi olla jokin mielenkiintoinen yksityiskohta, joka erottaa minut muista. Ajattelin, että se voisi olla boutonniere. Toinen vaihtoehto olisi näyttävästi esillä oleva keväisen keltainen tuettu taskuliina. Pelkään, että kaiken tämän suunnittelun ja harkinnan jälkeen minulle sattuu tyylimoka. Vähintäänkin rehtorilla on saman värinen puku. Miten senkin saisi etukäteen selville, mitä hän laittaa päälleen. Laittaisinko sittenkin eriväriset takin ja housut, koska rehtorilla on kuitenkin yksivärinen puku. Pukuni täytyy olla hieman persoonallinen ja individualistinen, mutta kontrasti muihin nähden ei saa olla liian suuri. Rintakukkakaan ei saa näyttää siltä kuin minut olisi jotenkin erityisesti merkitty, eikä viedä huomiota rehtorin antamalta ruusulta tai äidin lyyralta. Se nyt olisi jo etikettimoka. Onneksi on vielä aikaa miettiä. Kertokaa mielipiteitä.

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      YO-juhlat on varmaa peruttu jos satut lukemaan uutisia

      • Anonyymi

        Todistukset saadaan kuitenkin ja yksityiset juhlat pidetään joka tapauksessa. Valokuvat ja videot jaetaan koko suvulle, joten pukeutumiseen pitää panostaa aivan yhtä paljon kuin koulun juhlaa varten pitäisi 🙂.


    • Anonyymi

      Fägäri!

    • Anonyymi

      Vinkki. Kirjoita kutsuihin "B-rapun ovi on auki, tulkaa suoraa sisään" niin jätkät tietää avata vetskarit valmiiks jo pihalla.. 😂

    • Anonyymi

      Kun juhlat lähestyivät, poika huomasi, että puvun housujen vetskari oli rikki. Isä lähetti pojan housujen kanssa ompelijalle ja antoi ylimääräistä rahaa, että poika voi shoppailla jotain mieleistä itselleen. Poika tapasi matkalla kaverinsa, jonka kanssa hän meni kauppakeskukseen. Kun poika palasi kotiin, isä ihmetteli nojatuolistaan: "Mikä sinulla on korvassasi?" Poika selitti: "Hankin kaverini kanssa yhteiset korvakorut meidän ystävyyden merkiksi." Sitten isä katsoi pojan käsiä: "Mitä kynsillesi on tapahtunut?" Poika esitteli innokkaana: "Katso isä, kynsilakkani on samaa väriä kuin korvakorun kivi!" Isä tuhahti harmissaan: "Riittikö raha vielä muuhun turhuuteen?" Poika kaivoi toilettilaukustaan pienen hajuvesipullon: "Nyt minulla ja kaverillani on myös yhteinen tuoksu!" Isä murahti tuolissaan: "Jos tätä menoa jatkuu, niin tarvitset pian vetskarin takapuolellekin!" 🤣

    • Anonyymi

      Hmph🙄.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe