Onko joku jo saanut Aurinkomatkat/Finnairholidays matkoista rahat takaisin. 13.3 .2020peruivat matkoja.
Rahat takaisin
16
70
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole näkynyt.
- Anonyymi
Ei ole näkynyt TUI,n palautuksia. Suoraan sanoen huolestuttaa...
- Anonyymi
Takaisin saamatta jääneet rahat ovat olennainen osa matkailun kuluja. Samoin kuin yrityselämässä luottotappiot. Eihän tuossa mitään sen kummempaa ole!
- Anonyymi
Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?
- Anonyymi
No minkäs takia yrittäjät nyt huutaa kurkku suorina valtiolta ilmaista rahaa, kun omat ei kuulemma riitä edes vuokriin? Normaalia yrittämisen riskiä, luottotappioineen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?
Monelle matkailu on kaikki kaikessa, ei se haittaa jos välillä tulee takkiin. Pyhään asiaan kantsii uhrata.
- Anonyymi
Pitää kommentoida omaa aloitusta. Tänään tuli Finnairholidaysin matkaa koskien postia. Rahat ovat tulossa. Matkan oli tarkoitus alkaa 14.3
- Anonyymi
Hieno homma että rahat palautui noinkin nopeasti. Kahdesta viiteen viikkoa joutunee todennäköisesti palautusta jänskättämään.
- Anonyymi
Aurinkomatkat perui 17.3. matkapakettimme, jonka piti toteutua toukokuun alussa. Ei ole vielä rahoja kuulunut. Miten muilla?
- Anonyymi
Toukokuun alun Aurinkomatkojen matkan osa rahoista palautui eilen 14.4.
Maksettu kahdessa erässä, joten yli puoli vuotta sitten maksettu raha palautui eilen tilille ja toinen erä palautumassa luottokortille.
- Anonyymi
Eipä ne maksa mitään rahoja takaisin. Se on niiden käyttäntö.
- Anonyymi
Aurinkomatkat palautti minulle 630€ eilen. Olin todella iloisesti yllättynyt, luulin ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia palautukseen, koska en maksanut matkaa luottokortilla.
- Anonyymi
Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.
Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.
Eilen tuli TUIlta ilmoitus että aloittavat rahojen palautuksen pääsiäisen jälkeen . Maksut palautetaan lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä. Oma lähtöpäivä olisi ollut 25.03. Rahojen palautuspäivästä eivät osaa antaa minkäälaista arviota.
- Anonyymi
Tänään tuli varausmaksu takaisin. Tarkoitus oli lähteä kuukauden päästä.
Nyt vaan peukkuja pystyyn että päästäisiin vielä syksyllä lomailemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082