Rahat takaisin

Anonyymi

Onko joku jo saanut Aurinkomatkat/Finnairholidays matkoista rahat takaisin. 13.3 .2020peruivat matkoja.

16

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole näkynyt.

• Anonyymi

Ei ole näkynyt TUI,n palautuksia. Suoraan sanoen huolestuttaa...

• Anonyymi

Takaisin saamatta jääneet rahat ovat olennainen osa matkailun kuluja. Samoin kuin yrityselämässä luottotappiot. Eihän tuossa mitään sen kummempaa ole!

• Anonyymi

Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?

• Anonyymi

No minkäs takia yrittäjät nyt huutaa kurkku suorina valtiolta ilmaista rahaa, kun omat ei kuulemma riitä edes vuokriin? Normaalia yrittämisen riskiä, luottotappioineen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?

Monelle matkailu on kaikki kaikessa, ei se haittaa jos välillä tulee takkiin. Pyhään asiaan kantsii uhrata.

• Anonyymi

Pitää kommentoida omaa aloitusta. Tänään tuli Finnairholidaysin matkaa koskien postia. Rahat ovat tulossa. Matkan oli tarkoitus alkaa 14.3

• Anonyymi

Hieno homma että rahat palautui noinkin nopeasti. Kahdesta viiteen viikkoa joutunee todennäköisesti palautusta jänskättämään.

• Anonyymi

Aurinkomatkat perui 17.3. matkapakettimme, jonka piti toteutua toukokuun alussa. Ei ole vielä rahoja kuulunut. Miten muilla?

• Anonyymi

Toukokuun alun Aurinkomatkojen matkan osa rahoista palautui eilen 14.4.
        Maksettu kahdessa erässä, joten yli puoli vuotta sitten maksettu raha palautui eilen tilille ja toinen erä palautumassa luottokortille.

• Anonyymi

Eipä ne maksa mitään rahoja takaisin. Se on niiden käyttäntö.

• Anonyymi

Aurinkomatkat palautti minulle 630€ eilen. Olin todella iloisesti yllättynyt, luulin ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia palautukseen, koska en maksanut matkaa luottokortilla.

• Anonyymi

Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.

Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.

Eilen tuli TUIlta ilmoitus että aloittavat rahojen palautuksen pääsiäisen jälkeen . Maksut palautetaan lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä. Oma lähtöpäivä olisi ollut 25.03. Rahojen palautuspäivästä eivät osaa antaa minkäälaista arviota.

• Anonyymi

Tänään tuli varausmaksu takaisin. Tarkoitus oli lähteä kuukauden päästä.
      Nyt vaan peukkuja pystyyn että päästäisiin vielä syksyllä lomailemaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      156
      2909
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      284
      2600
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      64
      1733
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      43
      1628
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1256
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      110
      1184
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1134
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      338
      1027
    Aihe