Rahat takaisin

Anonyymi

Onko joku jo saanut Aurinkomatkat/Finnairholidays matkoista rahat takaisin. 13.3 .2020peruivat matkoja.

16

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole näkynyt.

    • Anonyymi

      Ei ole näkynyt TUI,n palautuksia. Suoraan sanoen huolestuttaa...

    • Anonyymi

      Takaisin saamatta jääneet rahat ovat olennainen osa matkailun kuluja. Samoin kuin yrityselämässä luottotappiot. Eihän tuossa mitään sen kummempaa ole!

      • Anonyymi

        Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?


      • Anonyymi

        No minkäs takia yrittäjät nyt huutaa kurkku suorina valtiolta ilmaista rahaa, kun omat ei kuulemma riitä edes vuokriin? Normaalia yrittämisen riskiä, luottotappioineen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?

        Monelle matkailu on kaikki kaikessa, ei se haittaa jos välillä tulee takkiin. Pyhään asiaan kantsii uhrata.


    • Anonyymi

      Pitää kommentoida omaa aloitusta. Tänään tuli Finnairholidaysin matkaa koskien postia. Rahat ovat tulossa. Matkan oli tarkoitus alkaa 14.3

      • Anonyymi

        Hieno homma että rahat palautui noinkin nopeasti. Kahdesta viiteen viikkoa joutunee todennäköisesti palautusta jänskättämään.


    • Anonyymi

      Aurinkomatkat perui 17.3. matkapakettimme, jonka piti toteutua toukokuun alussa. Ei ole vielä rahoja kuulunut. Miten muilla?

      • Anonyymi

        Toukokuun alun Aurinkomatkojen matkan osa rahoista palautui eilen 14.4.
        Maksettu kahdessa erässä, joten yli puoli vuotta sitten maksettu raha palautui eilen tilille ja toinen erä palautumassa luottokortille.


    • Anonyymi

      Eipä ne maksa mitään rahoja takaisin. Se on niiden käyttäntö.

    • Anonyymi

      Aurinkomatkat palautti minulle 630€ eilen. Olin todella iloisesti yllättynyt, luulin ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia palautukseen, koska en maksanut matkaa luottokortilla.

      • Anonyymi

        Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.

        Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.

        Eilen tuli TUIlta ilmoitus että aloittavat rahojen palautuksen pääsiäisen jälkeen . Maksut palautetaan lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä. Oma lähtöpäivä olisi ollut 25.03. Rahojen palautuspäivästä eivät osaa antaa minkäälaista arviota.


    • Anonyymi

      Tänään tuli varausmaksu takaisin. Tarkoitus oli lähteä kuukauden päästä.
      Nyt vaan peukkuja pystyyn että päästäisiin vielä syksyllä lomailemaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe