alkakaa ihmiset syömään oikiaa itse valmistettua ruokaa.sianlihaa,voita, ruisleipää,perunoita,kalaa ja YMM...........noi valmisruuat kaikki ne on teollista mössöä laitetaan kaikki epä terveellisiä lisäaineita,(kaikenlaiset öljyt).loppuis suomesta sairaudet jos ihmiset jättäis kaikki ruokaöljyt pois ja palmuöljyt.ne on suurin syy suomalaisten sairauksiin ,(ainakin 100 sairautta poistuisi,kaikki allergiat)syövät YMM.........tiedän mistä kirjoitan koska olen tietoinen näistä asioista,olen ruoka tutkija.ihmiset tehään tarkoituksella syömällä ja juomalla sairaaksi.näistä haitta-aineista tarkoituksella vaietaa,ei kerrota ihmisille.t:tutkiva professori
ruokaöljyt
5
160
Vastaukset
- Anonyymi
tosi on.olen huomannut lopetin kaksi vuotta sitten ittekin kaikki ruokaöljyt pois ja valmisruuat.ei ole kolesterolit koholla on hyvä rasvat suonissa,veren paine laski normaaliksi sydän oireet hävisi kokonaan,vatsa toimii paremmin,ei närästä ja niin edelleen.
- Anonyymi
Aina löytyy näitä, jotka kertovat miten itsellä on toiminut joku toinen asia, mikä on yleisten terveyden ammattilaistennauositusten vastaista, mutta kyse voi olla ihan mistä tahansa, kuten geeneistä. Mitä luulette, että miksi terveydenhuollon ammattilaiset suosittelevat jotain? Koska se on tutkittua tietoa, joka pätee lähes kaikkiin ihmisiin. Siksi on vastuutonta esittää näitä väitteitä mm. kovasta rasvasta. Jos se ei sinun suoniasi tuki, niin se tukkii kuitenkin monien muiden suonet.
- Anonyymi
Meillä on kaupoissa varsin heikot elintarvikeöljyjen valikoimat. Esimerkiksi euroopan kaupoissa yleista kaikkein monityydyttämättömintä ruokaöljyä, ohdakeöljyä ei ole lainkaan tavallisessa kaupassa. Myös monen kaukoidän hienot ruokaöljyt puuttuvat kokonaan hyllyistä. Useimmat öljyt ovat teollisimmat ja miksatuimmat öljyt.
- Anonyymi
Eiköhän oliiviöljy riitä. Rypsiöljyäkin voisi käyttää jos se on tuotettu ulkomailla kun suomalaiset rypsinviljelijät käyttävät tietääkseni muualla kiellettyjä neonikotinoideja peltojensa ötökkätorjuntaan ja ne torjunta aineet suuresti vahingoittavat mehiläisiä
- Anonyymi
Rypsiöljy on ruokarasvoista paras , varsinkin jos katsotaan hinta / laatusuhdetta , oliiviöljy on hyvä , joskin mielestäni yliarvostettu . Huonointa rasvaa on voi ja kookosrasva , niille pitäisi laittaa haittavero , margariinit on parempi kuin voi , lisäaineista ei ole haittaa , monissa ruuissa niistä on hyötyä , pahin terveys uhka on kovat rasvat , liiallinen suolan ja sokerin liikakäyttö , lisäaineita avulla voidaan vähentää esim suolan määrää , uskokaa oikeisiin asiantuntijoihin eikä mututietäjiin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019