alkakaa ihmiset syömään oikiaa itse valmistettua ruokaa.sianlihaa,voita, ruisleipää,perunoita,kalaa ja YMM...........noi valmisruuat kaikki ne on teollista mössöä laitetaan kaikki epä terveellisiä lisäaineita,(kaikenlaiset öljyt).loppuis suomesta sairaudet jos ihmiset jättäis kaikki ruokaöljyt pois ja palmuöljyt.ne on suurin syy suomalaisten sairauksiin ,(ainakin 100 sairautta poistuisi,kaikki allergiat)syövät YMM.........tiedän mistä kirjoitan koska olen tietoinen näistä asioista,olen ruoka tutkija.ihmiset tehään tarkoituksella syömällä ja juomalla sairaaksi.näistä haitta-aineista tarkoituksella vaietaa,ei kerrota ihmisille.t:tutkiva professori
ruokaöljyt
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
tosi on.olen huomannut lopetin kaksi vuotta sitten ittekin kaikki ruokaöljyt pois ja valmisruuat.ei ole kolesterolit koholla on hyvä rasvat suonissa,veren paine laski normaaliksi sydän oireet hävisi kokonaan,vatsa toimii paremmin,ei närästä ja niin edelleen.
- Anonyymi
Aina löytyy näitä, jotka kertovat miten itsellä on toiminut joku toinen asia, mikä on yleisten terveyden ammattilaistennauositusten vastaista, mutta kyse voi olla ihan mistä tahansa, kuten geeneistä. Mitä luulette, että miksi terveydenhuollon ammattilaiset suosittelevat jotain? Koska se on tutkittua tietoa, joka pätee lähes kaikkiin ihmisiin. Siksi on vastuutonta esittää näitä väitteitä mm. kovasta rasvasta. Jos se ei sinun suoniasi tuki, niin se tukkii kuitenkin monien muiden suonet.
- Anonyymi
Meillä on kaupoissa varsin heikot elintarvikeöljyjen valikoimat. Esimerkiksi euroopan kaupoissa yleista kaikkein monityydyttämättömintä ruokaöljyä, ohdakeöljyä ei ole lainkaan tavallisessa kaupassa. Myös monen kaukoidän hienot ruokaöljyt puuttuvat kokonaan hyllyistä. Useimmat öljyt ovat teollisimmat ja miksatuimmat öljyt.
- Anonyymi
Eiköhän oliiviöljy riitä. Rypsiöljyäkin voisi käyttää jos se on tuotettu ulkomailla kun suomalaiset rypsinviljelijät käyttävät tietääkseni muualla kiellettyjä neonikotinoideja peltojensa ötökkätorjuntaan ja ne torjunta aineet suuresti vahingoittavat mehiläisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja
Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit1541801Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"
Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli81262Pääsikö Martti
Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎1741211Etkö voisi
Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki73984Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus
Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html47874Mitäs ajattelisit
Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?69787- 33779
Petit miestäsi
Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.58765- 62741
Osui suomalaisia omaan nilkkaan terroristien hyysääminen
Muthei, eihän täällä pitäisi niitä olla kun kaikkien taustat on tarkastettu ennen maahan tuloa. Vai oliko sittenkään. Nyt tämä hyysääminen saa aikaan159651