ruokaöljyt

Anonyymi

alkakaa ihmiset syömään oikiaa itse valmistettua ruokaa.sianlihaa,voita, ruisleipää,perunoita,kalaa ja YMM...........noi valmisruuat kaikki ne on teollista mössöä laitetaan kaikki epä terveellisiä lisäaineita,(kaikenlaiset öljyt).loppuis suomesta sairaudet jos ihmiset jättäis kaikki ruokaöljyt pois ja palmuöljyt.ne on suurin syy suomalaisten sairauksiin ,(ainakin 100 sairautta poistuisi,kaikki allergiat)syövät YMM.........tiedän mistä kirjoitan koska olen tietoinen näistä asioista,olen ruoka tutkija.ihmiset tehään tarkoituksella syömällä ja juomalla sairaaksi.näistä haitta-aineista tarkoituksella vaietaa,ei kerrota ihmisille.t:tutkiva professori

5

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tosi on.olen huomannut lopetin kaksi vuotta sitten ittekin kaikki ruokaöljyt pois ja valmisruuat.ei ole kolesterolit koholla on hyvä rasvat suonissa,veren paine laski normaaliksi sydän oireet hävisi kokonaan,vatsa toimii paremmin,ei närästä ja niin edelleen.

• Anonyymi

Aina löytyy näitä, jotka kertovat miten itsellä on toiminut joku toinen asia, mikä on yleisten terveyden ammattilaistennauositusten vastaista, mutta kyse voi olla ihan mistä tahansa, kuten geeneistä. Mitä luulette, että miksi terveydenhuollon ammattilaiset suosittelevat jotain? Koska se on tutkittua tietoa, joka pätee lähes kaikkiin ihmisiin. Siksi on vastuutonta esittää näitä väitteitä mm. kovasta rasvasta. Jos se ei sinun suoniasi tuki, niin se tukkii kuitenkin monien muiden suonet.

• Anonyymi

Meillä on kaupoissa varsin heikot elintarvikeöljyjen valikoimat. Esimerkiksi euroopan kaupoissa yleista kaikkein monityydyttämättömintä ruokaöljyä, ohdakeöljyä ei ole lainkaan tavallisessa kaupassa. Myös monen kaukoidän hienot ruokaöljyt puuttuvat kokonaan hyllyistä. Useimmat öljyt ovat teollisimmat ja miksatuimmat öljyt.

• Anonyymi

Eiköhän oliiviöljy riitä. Rypsiöljyäkin voisi käyttää jos se on tuotettu ulkomailla kun suomalaiset rypsinviljelijät käyttävät tietääkseni muualla kiellettyjä neonikotinoideja peltojensa ötökkätorjuntaan ja ne torjunta aineet suuresti vahingoittavat mehiläisiä

• Anonyymi

Rypsiöljy on ruokarasvoista paras , varsinkin jos katsotaan hinta / laatusuhdetta , oliiviöljy on hyvä , joskin mielestäni yliarvostettu . Huonointa rasvaa on voi ja kookosrasva , niille pitäisi laittaa haittavero , margariinit on parempi kuin voi , lisäaineista ei ole haittaa , monissa ruuissa niistä on hyötyä , pahin terveys uhka on kovat rasvat , liiallinen suolan ja sokerin liikakäyttö , lisäaineita avulla voidaan vähentää esim suolan määrää , uskokaa oikeisiin asiantuntijoihin eikä mututietäjiin !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2629
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2607
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2385
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      304
      2113
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1839
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1508
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe