Uskaltaako ikäihminen 75v. jolla on sydämen vajaatoiminta sekä on tahdistimesta riippuvainen muuttaa uuteen asuntoon joka on jo maksettu? Olen ollut jo 15 pv eristyksessä enkä ole ollut ulkona. Hirveätä olla kotona eikä tiedä koska voin muuttaa ja ottaa sitä riskiä. Muutto on jo vahvistettu helmikuussa. En tiedä mitä tehdä, ei hermot tällaista kestä.
Ikäihminen, sydämen vajaatoiminta ja muutto
Anonyymi
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon tiedät vastauksen vain itse, täältä oikeaa vastausta ei saa. Tietysti jos sinulla on varaa pitää kahta asuntoa niin voithan muuttoa siirtää hamaan tulevaisuuteen kun tästä tilanteesta ei nyt tiedä milloin on kokonaan ohi niin että ei ole enää pelkoa koronasta. Muuttokin kyllä onnistuu hyvin suojautumalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353802- 983414
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1043338- 773138
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703070Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862805- 352580
- 692483
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452422- 902166