Tilaatko kotiin, käytkö joskus harvoin ruokakaupassa vai auttaako sinua joku ?
Onko tullut ongelmia jonkun asian suhteen ?
Miten saat ruoka-ostoksesi ja apteekkiasiasi hoidetuksi ?
4
54
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käynyt ihan itse kaupassa, tosin harvemmin. En viivy kauan vaan mahdollisimman nopeasti pyrin toimimaan. Apteekissakin olen käynyt kerran tämän pahimman korona-ajan aikana.
Olen vielä alle 80v ja ei ole ketään, kuka kävisi puolestani asioilla. Omaiset eli lapset asuvat kaukana.
Asun täällä pk-seudulla, joten vältän kaikkea turhaa altistusta. Jonkun kerran ulkoilen välttäen kontakteja. Siinäpä tuo.- Anonyymi
Hei, näin sain tällaisen numeron: 09-31010020
Siitä saa eläkeläinen apua esim. kauppa- tai apteekkikäynteihin.
Se on joku vapaaehtoisjärjestöjen tai muitten vapaaehtoisauttajien
yhteinen numero ja siihen voi kuulemma ainakin soittaa muutenkin jos on joku epätoivoinen tilanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, näin sain tällaisen numeron: 09-31010020
Siitä saa eläkeläinen apua esim. kauppa- tai apteekkikäynteihin.
Se on joku vapaaehtoisjärjestöjen tai muitten vapaaehtoisauttajien
yhteinen numero ja siihen voi kuulemma ainakin soittaa muutenkin jos on joku epätoivoinen tilanne.Numero on Helsingin kaupungin numero. Kaupungilla on jonkinlainen apupalvelu.
- Anonyymi
Tilaan netistä ruuat kotiin ja olen käynyt helmikuun puolella apteekista hakemassa noin kolmen kuukauden tarpeet.
Reseptilääkkeitten takia joudun menemään aikaisemmin uudestaan apteekkiin tai tilaamaan ne esim. Yliopiston apteekin kautta, josta tuodaan maksutta tilatut tavarat kotiin.
Olen sieltä aikaisemminkin tilannut, mutta en reseptilääkettä,
se näytti monimutkaiselta toimenpiteeltä, kun ajattelu ei oikein luista enää.
Voi olla helpompaa kuin luulen.
Onkohan kellään kokemusta YO:n apteekista reseptilääkkeen kotiintilaamisesta ?
nm. hesalainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749