Minä ja Pappa jumissa Alanyassa.

Anonyymi

Se tämä virus on sitten kauhea.
Meitä ei saatu mahtumaan millekään paluulennoille koska emme mitään meteliä pitäneet. Täällä on oikein hyvä olla, emmekä me mitään viruskuolleita ole nähneet.

Rahaa saamme seinästä ja taas tänään oli molempien tilille pamahtanut työeläkkeet. Olemme papan kanssa tehneet töitä yhteensä yli 100 vuotta että turhaan te meitä kadehditte. Yhteensä saamme eläkettä rapiat 4500 € /kk.
Täällähän sitä elelee kuin kuningaspari sillä rahalla.

Hotelli on oikeinkin hyvä emmekä sitä aio vaihtaa. Neuvottelin meille sopuhinnan huoneesta; 500 € /kk; sis. aamiaisen. Pappa istui sen aikaa aulan sohvalla kun se mitään kieliä osaa. Antaa minun hoitaa ne hommat kun olen kouluja käynyt.

Aamiaisilla on parikymmentä venäläistä. Ne sitten aina jaksaa melskata. Kännissä aamusta iltaan. Naiset ovat sellaisia riukusääriä, hameetkin niin lyhyitä että ilettää katsoa. Naamat meikattuna jo heti aamusta ja kultaa ranteet ja kaulat täynnänsä.
Mokomat nousukkaat.

Kirjoitti Martta 72 vee tai sinnepäin.

15

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaan on ne venäläiset riukusääret näin miesnäkökulmasta paljon mukavampia katsella kuin suomalainen maatalouslomittaja! Tai tasa-arvoa huutava tuulipukuinen kettutyttö.

    • Anonyymi

      Suomessahan ei ole kuin maatalouslomittajia ja kettu-tyttöjä...

    • Anonyymi

      Pieni ongelma tuossa kirjoituksessasi. Kaikki hotellit ovat olleet jo pari viikkoa määräysten mukaisesti suljettuina.

      • Anonyymi

        No kun kukkamekkovääpelillä viiraa päässä. Se antaa oikeuden kirjoittaa mitä huuhaata tahansa ja poistatella muiden viestit, kun sitä harmittaa ettei voi mellastaa mielensä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun kukkamekkovääpelillä viiraa päässä. Se antaa oikeuden kirjoittaa mitä huuhaata tahansa ja poistatella muiden viestit, kun sitä harmittaa ettei voi mellastaa mielensä mukaan.

        luletko sinä maksat junti minä maksan sinun soskun raahat minä maksan sinun päivä rahat minä maksan ja sinä hengität junti
        27.03.2020 18:44


      • Anonyymi

        Aika harva meistä vetää noin korkeita eläkkeitä .
        Hieman sekin jäi mietityttämään ( keskieläke =1600€/kk )

        Ja ne hotellit ovat tällä hetkellä kiinni Koronan tähden .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harva meistä vetää noin korkeita eläkkeitä .
        Hieman sekin jäi mietityttämään ( keskieläke =1600€/kk )

        Ja ne hotellit ovat tällä hetkellä kiinni Koronan tähden .

        Sitten taidetaan vaimon kanssa kuulua vielä harvempiin, kun tonni tuon aloittajan päälle vielä tulee ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harva meistä vetää noin korkeita eläkkeitä .
        Hieman sekin jäi mietityttämään ( keskieläke =1600€/kk )

        Ja ne hotellit ovat tällä hetkellä kiinni Koronan tähden .

        Sitä laskennallista keskieläkettä vetää alas ne muutaman satasen kansaneläkkeellä elävät. Mutta aika hyväpalkkaisissa hommissa nuo aloittajat ovat olleet kun tuollaisen tulon saavat, emäntäkin ehkä ollut vähän paremmissa hommissa. Mutta aivan mahdollista, ei sovi epäillä. Tuo hotellijuttu on vähän epäilyttävä, varsinkin venäläisturistienkin takia. Taitaa olla joku sellainen hotellinpitäjä joka haistattaa pitkät viranomaismääräyksille kunhan rahaa virtaa tilille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä laskennallista keskieläkettä vetää alas ne muutaman satasen kansaneläkkeellä elävät. Mutta aika hyväpalkkaisissa hommissa nuo aloittajat ovat olleet kun tuollaisen tulon saavat, emäntäkin ehkä ollut vähän paremmissa hommissa. Mutta aivan mahdollista, ei sovi epäillä. Tuo hotellijuttu on vähän epäilyttävä, varsinkin venäläisturistienkin takia. Taitaa olla joku sellainen hotellinpitäjä joka haistattaa pitkät viranomaismääräyksille kunhan rahaa virtaa tilille.

        Aloittaja itsekkö siinä satuilee !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luletko sinä maksat junti minä maksan sinun soskun raahat minä maksan sinun päivä rahat minä maksan ja sinä hengität junti
        27.03.2020 18:44

        Väpällä tuntuu näitä sivupersoonia riittävän. Jaa nyt vaan sukkia ja silakoita.


    • Anonyymi

      Vajaa viiskymppisenä eläkekertymä reilu 1800 euroa kuussa ja summa kasvaa vuosittain noin 80 eurolla. Mut eipä tässä oo oltukaan sossun tai työkkärin asiakas yli 25 vuoteen.

    • Anonyymi

      Voi Martta-parka. Miten te siellä ulkosalla pärjäätte, kun teillä on vielä ulkonaliikkumiskieltokin, ettekä saa mistään ruokaa ja juomaa, kun teidät jouduttiin ulostamaan hotellista. On varmaan pelottavaa tuossa iässä pelätä, että poliisi tulee ja nappaa selliin. Ei auta vaikka rahaa olis kuin paljon vaan. Koronakin vaanii nurkan takana.

      • Anonyymi

        Kyllä meitä papan kanssa täällä pelottaa.
        Murjaanit meitä aina ulkona ilkeästi mulkoilevat. Ihan silmistänsä näkkee etteivät ne meistä yhtään pidä. Ennen olivat niin höylejä ja hymyilivät mitä nyt perään irvistelivät ja näyttelivät keskisormia kun luulivat etten näe. Siinä se on turkkilaisten ystävällisyys, sanon minä.

        Eikä täällä mitään ulkonaliikkumiskieltoja ole. Jos ovat siitä töllössä kertoneet niin sehän on kuin seinille puhuisi. Enhän minä osaa turkkia kuin merhaba vaan. Marketissa käyään niinkuin aina ennenkin. Auki ovat aina. Joka päivä kävellään koska muuten sitä ihan nahistuu. Liikennettä on vähemmän joka on hyvä asia koska olen jo hieman huonojalkainenkin. Ei ole poliisi tullut stop- merkkiä näyttämään.
        Passit meillä on aika mukana kun laki kuulemma sanoo että turistin on aina kysyttäessä todistettava henkilöllisyytensä. Ottivat kuitenkin respassa passit päiväksi pois kun hotelliin tulimme. Emme silloin ilman passeja uskaltaneet uskaltaneet minnekään lähteäkään.
        Olimme altaalla misä ryssät kännäilivät ja vettä roiskuttelivat kuin viimeistä päivää.

        Kirjoitti Martta.

        Höpöjuttuja että kaikki hotellit olisivat kiinni. Kai täällä voi Ertokani antaa vaikka mitä määräyksiä mutta eihän nämä turkkilaiset niitä nouata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meitä papan kanssa täällä pelottaa.
        Murjaanit meitä aina ulkona ilkeästi mulkoilevat. Ihan silmistänsä näkkee etteivät ne meistä yhtään pidä. Ennen olivat niin höylejä ja hymyilivät mitä nyt perään irvistelivät ja näyttelivät keskisormia kun luulivat etten näe. Siinä se on turkkilaisten ystävällisyys, sanon minä.

        Eikä täällä mitään ulkonaliikkumiskieltoja ole. Jos ovat siitä töllössä kertoneet niin sehän on kuin seinille puhuisi. Enhän minä osaa turkkia kuin merhaba vaan. Marketissa käyään niinkuin aina ennenkin. Auki ovat aina. Joka päivä kävellään koska muuten sitä ihan nahistuu. Liikennettä on vähemmän joka on hyvä asia koska olen jo hieman huonojalkainenkin. Ei ole poliisi tullut stop- merkkiä näyttämään.
        Passit meillä on aika mukana kun laki kuulemma sanoo että turistin on aina kysyttäessä todistettava henkilöllisyytensä. Ottivat kuitenkin respassa passit päiväksi pois kun hotelliin tulimme. Emme silloin ilman passeja uskaltaneet uskaltaneet minnekään lähteäkään.
        Olimme altaalla misä ryssät kännäilivät ja vettä roiskuttelivat kuin viimeistä päivää.

        Kirjoitti Martta.

        Höpöjuttuja että kaikki hotellit olisivat kiinni. Kai täällä voi Ertokani antaa vaikka mitä määräyksiä mutta eihän nämä turkkilaiset niitä nouata.

        Pelkkä " Provo" koko aloitus !


    • Anonyymi

      No eipä teillä siellä mitään hätää ole. Sää ei ole erityisen lämmin, mutta tarvitseeko se nyt aina ollakaan. Välillä jos vettä sataa, niin raikastuu ilma ja luonto saa uutta väriä ja vehreyttä.
      Ruokaa Han siellä kaupoissa ja baareissa riittää ja hieman juomaakin. Viruksen uhreja on jo muutamia satoja, mutta eihän siihen kaikki kuole.
      Kyllä te pärjäätte siellä ihan hyvin, ei ole hätää. Tulette joskus sitten Suomessa käymään, jos siltä tuntuu. Viettäkää oikein keväisiä kissanpäiviä ja muistakaa nauttia elosta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe