Miten nykyaikana vangit suhtautuvat homoon, ovatko ahdasmielisiä vai suvaitsevaisia?
Pystyykö homo suorittamaan vankeusrangaistuksen niin, että kukaan ei saa selville hänen seksuaali-identiteettiään?
Kannattaako salata kuulumisensa seksivähemmistöön?
Voiko gay joutua herkemmin kiusaamisen kohteeksi?
Kuinka homo selviää vankilassa?
Anonyymi
6
158
Vastaukset
- Anonyymi
Oon ite joutunu lusimaan reilun vuoden verran eikä mulla hirveesti ongelmia ollu. Oon aika semmosen perussällin olonen niin eipä se päällepäin näy eikä kukaan juur kyselly. En varsinaisestu kyl salaillutkaan. Onko tuomio tulossa?
- Anonyymi
Pärjää kuin demari herrahississä, eli on kuin kotonaan!
- Anonyymi
Saako siellä helposti kavereita jos on?
- Anonyymi
No vähän riippuu mut kyllä sieltä aina joku kaveri löytyy. Ei kannata silti huudella identiteettiään ympäriinsä.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437377
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533662Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512852Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302464IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1861829- 471541