Paljonko maksat valokuvaaja kirjanpidosta per kuukausi sekä tilinpäätöksestä?
Kirjanpidon hinta?
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Eri kirjanpitäjillä on erilaisia laskutusperusteita. Kuluihin vaikuttaa myös yritysmuoto koska eri yritysmuodoilta vaaditaan hieman erilaista kirjanpitoa. Onhan se aina jonkinlainen kuluerä mutta toisaalta huonosti hoidettu kirjanpitokin voi käydä kalliiksi. Hyvä kirjanpitäjä on kyllä palkkansa ansainnut ja siltä saa yleensä apua monessa yrittämiseen liittyvässä asiassa. Kirjanpidosta ja yrittäjyydestä kannattaa ehkä keskustella jollain toisella palstalla. Myös netistä löytyy paljon tietoa.
- Anonyymi
maksoin n. 10 vuoden aikana kirjanpidosta n. 15-20t€ kirjanpitäjälle. Nyt sitten opettelin ja opiskelin kirjanpidon, ostin ohjelman ja teen itse. Suosittelen. Perusviennit ja alv:t kun onnistuvat, ohjelma hoitaa tärkeimmät laskelmat. Tilinpäätöksen aikaan voi tarvittaessa kysellä apuja, jos tarvis.
- Anonyymi
Olisikohan sinun järkevämpi sekin aika työhön josta voit laskuttaa? Tai oman ammattiosaamisesi kehittämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896