Osinkokevät

Anonyymi

Oletteko huomanneet että joillakin yhtiöillä on kassa jo niin tyhjä etteivät pysty maksamaan kevään osinkoja?
Tällaiset osakkeet pitää laittaa myyntiin välittömästi, että saa edes jotain käteen ennen väistämätöntä yhtiön konkurssia. Tämä koronalama ei nimittäin ole ihan pikaisesti ohi.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiettävästi suuremmista pörssiyhtiöistä ei ole konkurssin vaarassa muita kuin ehkä NoHo. Ehkä tässä tilanteessa olisi vaihtoehtona myynnille osakkeiden pitäminen odottamassa parempia aikoja. Makuasia kummalla tavalla toimii.

    • Anonyymi

      Ei kaikilla yhtiöillä huonosti mene. Seuraavat ovat pystyneet maksamaan osingot ajallaan: Kone, Wärtsilä, Fiskars, Uponoor, YIT, Raute, Rovio, Telia ja muitakin.
      Seraavilla kassa kumisee tyhjyyttään, eikä osinkoja ole pystytty maksamaan: Fortum, StoraEnso, Metso, Raisio, Nordea, Orion, Tokman, Valmet, Tieto,Tikkurila, Kemira, Outokumpu, noin poimintana.

      • Anonyymi

        Tietääkseni maksavat, mutta eivät ole pystyneet pitämään yhtiökokouksiaan vielä vaan ovat siirtäneet niitä.


      • Anonyymi

        Valeuutinen! Esim Fortumilla pekästään likvidejä 1,4 MrdE.


      • "Seraavilla kassa kumisee tyhjyyttään, eikä osinkoja ole pystytty maksamaan: Fortum"

        kyllä minä aiankin odotan Fortumilta ihan kivasti osinkoa


      • Anonyymi
        ErkkiSi kirjoitti:

        "Seraavilla kassa kumisee tyhjyyttään, eikä osinkoja ole pystytty maksamaan: Fortum"

        kyllä minä aiankin odotan Fortumilta ihan kivasti osinkoa

        Niin varmaan kaikki odottivat.


    • Anonyymi

      Harva yhtiö tuollaista "kassa tyhjä" signaalia liputtaisi sijoittajille, jos ei olisi todellisissa talousvaikeuksissa.

    • Anonyymi

      Sijoittajalle hyvä tilaisuus erotella jyvät akanoista...

      • Anonyymi

        Se nyt on selvä positiivinen signaali yhtiön tilasta, kun pystyy vastaamaan velvoitteistaan tässäkin markkinatilanteessa.


    • Anonyymi

      Osinkosijoittajan kannattaa hajauttaa maantieteellisesti. Ihan normaalisti ovat ainakin omistamani amerikkalaiset ja aasialaiset firmat maksaneet osinkoja neljännesvuosittaiseen tapaansa. Ei mikään osingonmaksun peruminen ole siellä ollut esillä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe