Osaako kukaan neuvoa, miten tehdään paperivene?
Linkkiä jos löytyisi. Pojalleni pitäisi tehdä
sellainen, mutta en kyllä osaa.
Paperiveneen
9
11138
Vastaukset
- lettu
kehoitan Sinua menemään vaikka Googlen kauta origami hakusanalla niin johan löytyy vaikka mitä kuhan jaksat vaan etsiä
- teko-ohje
Kiitos vinkistä! Löytyi englannin kieliseltä sivulta. Eikun veneen tekoon pojalle.
- halpaa
Halpaa rakentaa paperista vene:
Normaali kuitupaperi eli sanomalehtipaperi on hyvä ja laminointi epoksilla tai akrylaattilateksilla. Kuituraaka-aine tulee joka aamu postilaatikkoon tai luukusta kotiin ja epoksia viedään ongelmajätteenä laitoksille hävitettäväksi. Kannattaa kurkistaa ongelmajätekonttiin jossakin kierrätys- tai keräyspisteessä.
Itse tein parikymmentä erilaista laminaattia Kauppalehden silloisista "kolmossivuista" tyttöineen ja sanomalehtipaperista.
Veneistä tuli oikein valitulla epoksilla laminoituna keveitä ja kestäviä: 3 m:n jolla painoi n. 30 kg varusteineen. Ei juurikaan tuulisella säällä ehtinyt mennä veneeseen. Oli liiankin kevyt !- JOKU
voisiko joku antaa suomenkielisten sivujen linkin, jossa Kerrotaan miten taitellaan paperivene
- Mää paperivene
JOKU kirjoitti:
voisiko joku antaa suomenkielisten sivujen linkin, jossa Kerrotaan miten taitellaan paperivene
Voisko joku kertoo suomenkielisen ''sivun'' josta löytyy paperiveneen taittoohje.
- marichen
Mää paperivene kirjoitti:
Voisko joku kertoo suomenkielisen ''sivun'' josta löytyy paperiveneen taittoohje.
En löytänyt suomenkielistä ohjetta, mutta tässä on englanninkieliset sivut, josta löytyy erittäin hyvä, kuvallinen ohje. Veneen pystyy tekemään ohjeiden mukaan, vaikkei tekstiä ymmärtäisi. Sivuja on yli 20, sen kun seuraat sinistä nuolta. :)
http://www.laits.utexas.edu/hebrew/personal/toolbox/acm/boat/boat1.html
- j.s.p.
en mä tiiä mut osaisko joku neuvoo mua?
- pallli
osaan Öö koto youtubesta mallia
- Paperiveneilijä
Tässä aika hyvä ja selkeä video Youtubesta. Tai hakuun esim "paper boat" niin löytyy muitakin.
How to Make a Paper Boat, origami: http://www.youtube.com/watch?v=hiAWx8odStA
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713