Onko täällä joku oikeasti hankkinut vauvan tuntemattoman kanssa

Anonyymi

Mielenkiinnolla olen lukenut keskusteluja missä ihmiset ovat pyytänyt isää/äitiä lapselleen.
Onko joku todella lahjoittanut siemeniään vauvasta haaveilevalle naiselle?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia onko tosiaan onnistunut?

22

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin itse voisin ajatella lähteväni jollekkin naiselle ns. "henkilökohtaiseksi avustajaksi" lapsen hankkimis projektiin anonyymilta pohjalta.
      Tapaamisia oviksen ympärille hotelli majoituksella ja viettää yhteinen yö siihen. Kukaties vaikka lapsi saisi alkunsa siinä:)

      Ehkäpä joku jonain päivänä kirjoittaa minulle.

      • Anonyymi

        Haluaisitko kertoa enemmän itsestäsi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko kertoa enemmän itsestäsi :)

        Sähköpostin kautta voi tutustua.
        Löytyy mun profiilista.


      • tuco- kirjoitti:

        Sähköpostin kautta voi tutustua.
        Löytyy mun profiilista.

        Mut saa lapsen teko juttuihin kun ottaa yhteyttä: [email protected] ja jättää sähköpostinsa..otan siihen sitten aluksi yhteyttä.


    • Anonyymi

      Olen menossa tekemään naisen kanssa , kun pandomia loppu!

      • Anonyymi

        Miten olette sopineet asian. Mitä kautta olette jutelleet missä näätte ja lasketteko ajankohdan ovulaation ympärille? Oletteko kertoneet kuinka paljon toistanne toisillenne? Ja miten olette jatkon kannalta sopineet asian? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olette sopineet asian. Mitä kautta olette jutelleet missä näätte ja lasketteko ajankohdan ovulaation ympärille? Oletteko kertoneet kuinka paljon toistanne toisillenne? Ja miten olette jatkon kannalta sopineet asian? :)

        Olemme paljonkeskustellut :)


    • Anonyymi

      Oletko nainen joka haluaisi? voisin yrittää kanssasi !

      • Anonyymi

        Kertoisitko itsestäsi jotain :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko itsestäsi jotain :)

        Voisin mutta sähköposti , missä voimme keskustella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin mutta sähköposti , missä voimme keskustella

        Laitatko sähköpostia, löytyy profiilini kuvauksesta :)


    • Anonyymi

      Olen 21-vuotias kaveri, ja olen auttanut nyt kolme laasta tähän maailmaan. Kaksi näistä on klinikan luovutusten kautta kahteen perheeseen, ja kolmas on muumimukimenetelmällä erään nuoren naisen kanssa, joka kaipasi lasta, muttei miestä.

      Olen usein keskustellut henkilöiden kanssa ensin keskustelufoorumeilla (vauva/suomi24 yms) ja sitten jatkettu sähköpostitse. Sovittu ehdoista ja lähetelty testien tuloksia ristiin. Lopulta sovitaan tapaaminen ja hoidettan homma. Ainakin viimeksi meni ensimmäisellä kerralla nappiin, mutta valmistauduttiin siihen, että prosessi vaatii useitakin kertoja.

      Olen sinkku, joten ei minua tietenkään haittaisi luovuttaa spermaa seksin välityksellä, uskon, että osa naisista voisi jopa pitää ajatuksesta.

      Haku on ns. tälläkin hetkellä päällä, kunhan pandemia vain päättyy ja sosiaalinen eristäminen puretaan. Jos joku todella kipeästi kaipaa lasta itselleen, niin tule vain juttelemaan!

      • Anonyymi

        Mitenhän suhun sais yhteyden :)


      • Laitatko sähköpostia, löydät profiilista 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän suhun sais yhteyden :)

        Moi. Tässä ois yks ehdokas, jota kiinnostaisi lapsen hankinta.


      • Ota yhteyttä osoite profiilissa


    • Anonyymi

      Olen , ja lapsen äiti osoittautui täydelliseksi narsistiksi, lapsen vieraanuttajaksi
      Terveisiä vaan sinne, nyt paremmalla pohjalla uutta kumppanuusvanhemmuutta joka oikeasti haluaisi lapselle isän jne.

      Vuosia tapauksen jälkeen taistelen oikeudessa lapsen huoltajuudesta/tapaamisesta.

    • Olen kiinnostunut löytämään naisen joka haluaa mun kanssa lapsen. Olen itsekkin halukas hoitamaan lasta. Jos nainen haluaa, lapsi voi asua äidin kanssa, mutta otan hoitovastuuta sovitusti mielellään. Mulle voi lähettää sähköpostia yksityisesti, kun ensin ottaa täällä yhteyttä.

    • Mä halua lapsen oikeasti sängyssä. Ei mitään etätouhua.

    • Anonyymi

      Kiehtoo ajatus että joku päivä nainen pyytää apua.. Voisin suostua sitä päivää odotellessa [email protected] että semmosta

      • Anonyymi

        Mistäpäin oot


    • Anonyymi

      Olen. :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe