Miten tarkistetaan paineilma järjestelmän tiineyden?
Ajoneuvontekniikka
10
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kuuntelemalla suhiseeko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Olisiko sulla parempi vastaus?😁
Minähän vastasin jo että kuuntelemalla. Ei ole parempaa vastausta. Jos se on mielestäsi huono vastaus, niin mikset itse kerro parempaa? Jos muiden vastaukset kysyjälle ovat mielestäsi huonoja tai vääriä, mikset ITSE kerro heti OIKEAA vastausta aloittajalle, vaan vittuilet muille? Auttaako palstalla muille vittuilusi aloittajaa ongelmssaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän vastasin jo että kuuntelemalla. Ei ole parempaa vastausta. Jos se on mielestäsi huono vastaus, niin mikset itse kerro parempaa? Jos muiden vastaukset kysyjälle ovat mielestäsi huonoja tai vääriä, mikset ITSE kerro heti OIKEAA vastausta aloittajalle, vaan vittuilet muille? Auttaako palstalla muille vittuilusi aloittajaa ongelmssaan?
Rauhoitu:( se oli koe kysymys siksi halusin varmistaa😁
- Anonyymi
Paineilmajärjestelmän tiineyskö? Sitähän sinä kysyit.
- Anonyymi
Ei ole ennaltaehkäisystä piitattu, jos nyt tiineys pelottaa.
- Anonyymi
Jarrupoljin painetaan pohjaan, niin paineet karkaa!
- Anonyymi
Saippuavettä pruuttapulloon? Ei jumankauta kaikille se C myönnetään...
- Anonyymi
Oletusarvoisesti wanhoissa k-autoissa järjestelmä vuoti hieman, eli käkkäri meni päälle yön aikana.
Jarrua painettaessa nykyautoissa toinen piiri pitää ja toinen vuotaa, äänen pitäisi olla aika kuuluvaa siinä nurkassa, jossa vuoto on.- Anonyymi
Se vekkuli tunne, kun oikea etujarru oksentaa kengät pihalle ja Mersu vetää vastaantulijan puolelle, edessä ei tilaa mutta perse edellä sinne viereen, iso kuorma vei mennessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233123Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3743Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68740Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3660Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35597Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32591- 40521
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es19520Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3519- 36505