Minulla varaus Scandic-hotelliin koronan pääkaupunkiseudun sulun aikana. Scandic sulkenut hotellin ja siirtänyt varauksen toiseen Helsingin hotelliinsa. Varausehtoihin kuuluu että peruuttaessani rahoja ei makseta takaisin. Hotelli suostuu kuitenkin siirtämään varausta. Itselläni ei olisi tarvetta uudelle varaukselle. Tilanne kuitenkin aika erityinen, koska sulku alueelle ja hotelli vaihdettu. . Onko kellään tietoa siitä mitä oikeuksia asiakkaalla olisi tällaisessa tilanteessa ?
Helsingin seutu suljettu, hotellivarauksen peruminen (rahat takaisin)
Anonyymi
2
93
Vastaukset
Jos olet menossa hotelliin sulkualueen ulkopuolelta, olet mielestäni tietysti oikeutettu saamaan hyvityksen riippumatta siitä, onko hotelli vaihtanut varauksen toiseen hotelliin sulkualueen sisällä.
Et tietenkään ole varannut hotellihuonetta sulkualueelle alueen jo tiedettäessä tulevan suljetuksi, ethän?- Anonyymi
Huone on varattu viime vuoden puolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716