Eli oon ihastunu tai pikemminkin rakastunu yhteen mun luokkalaiseen poikaan ja tuntuu et se saattais tykätä musta, mutten oo varma. Tunneilla se on vilkuillu ja tuijottanu mua. Kerran se tuijotti mua oikeest varmaa kymmenen minuuttii ja tietty mä katoin sitä välillä silmiin sinä aikana. Ollaan puhuttu pari kertaa koulussa, mut ne oli vaa jotain koulu jutuja, mut sillon se oli jotenkin lempeempi tai jotain. Ollaan kerean meinattu törmätä sen kanssa. Ärsyttää vaa etten tiiä mille yläasteelle se menee syksyllä. Haluisin nii kovasti sen kaa samalle luokalle yläasteella. Ja nyt on viel tää tyhmä etä opetus. Mitä mun pitäis tehä, kun haluun tietää mitä se ajattelee musta, mutten varmaa uskalla mennä juttelee missään somessa. Auttakaa!
Mistä tietää onko poika kiinostunut
Anonyymi
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521733- 1841712
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2001240- 881159
- 2051146
- 651104