Tietääkö kukaan mitä sekoilioita?

Anonyymi

Ennen niin suositulle suomalaisten Alanyan fb ryhmään ilmaantunut jotakin sekopäitä moderaattoriksi. Mistä ihmeestä yhtäkkiä ilmaantuneet terrorisoimaan ryhmää?

37

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Papalla on tili siellä Naamakirjassa. Olen sille veistellyt että mitä se siellä oikein tekkee, muutenkin kun on semmoinen nyhverö etten sanoisi. Vaan oli se aikoinaan semmoinen touhun mies muttei se mikkään kirjailija kyllä ole. Vetäköön nyt henkeä loppuikänsä.

      Olen sille veistellyt että nuoria naisiako se sieltä Fasepuukista luulee löytävänsä kun kuvakseenkin on sinne pistänyt vanhan rippivalokuvansa. Sanoi että lukkee sieltä sitten kaikkia mukavia. Olen sanonut että lukkee niitä mukavia sitten sieltä minullekin.
      Höperö se on sitten koko äijä sanon minä.

      Täällä Alanyassa tuo netti kyllä toimii kuin ennenkin mutta en minä usko että meijän äijä ainaskaan mikään moteraattori voisi olla.
      Nyt annan sen juua kaksi kaljaa kun sanoi että se ehkäisee sitä pantemiaa.

      Kirjoitti Martta.

    • Anonyymi

      Kipittelepä kukkamekkovääpeli taas lääkekaapille.

    • Anonyymi

      On mennyt mielivaltaiseksi toiminta. Ihan ku tämän palstan nimimerkki ujuttautunut moderoimaan mielipiteitä jotka eivät miellytä.

      • Kuka se on tämän palstan moteraattori ja mitä se ny on poistanu; olisiko se saamarin ukko sitte kuiteski ollunna tiälläkin hillussa paremmin sano!
        Ei täältä kuiteskaan mitään oo poistettu, nollaa tuo näyttääpi.

        Ryhyn nyt kuiteskin sitä ukkoa tarkemmin kahtomaa. On nyt tuolla parvekkeella hörppimässä kaljaa, en sille mittään kerro että oon tänne kirjotellu.
        Ei silleen että sitä varoisin, minä sen kyllä painissa kellistän.

        Terveisin vaan Martta Alanyasta 18 astetta näyttää mittari. Sekin piti Suomesta asti tuua kun täällä ei ole.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kuka se on tämän palstan moteraattori ja mitä se ny on poistanu; olisiko se saamarin ukko sitte kuiteski ollunna tiälläkin hillussa paremmin sano!
        Ei täältä kuiteskaan mitään oo poistettu, nollaa tuo näyttääpi.

        Ryhyn nyt kuiteskin sitä ukkoa tarkemmin kahtomaa. On nyt tuolla parvekkeella hörppimässä kaljaa, en sille mittään kerro että oon tänne kirjotellu.
        Ei silleen että sitä varoisin, minä sen kyllä painissa kellistän.

        Terveisin vaan Martta Alanyasta 18 astetta näyttää mittari. Sekin piti Suomesta asti tuua kun täällä ei ole.

        Ja kyseinen nimimerkkikin ilmoittautui.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kuka se on tämän palstan moteraattori ja mitä se ny on poistanu; olisiko se saamarin ukko sitte kuiteski ollunna tiälläkin hillussa paremmin sano!
        Ei täältä kuiteskaan mitään oo poistettu, nollaa tuo näyttääpi.

        Ryhyn nyt kuiteskin sitä ukkoa tarkemmin kahtomaa. On nyt tuolla parvekkeella hörppimässä kaljaa, en sille mittään kerro että oon tänne kirjotellu.
        Ei silleen että sitä varoisin, minä sen kyllä painissa kellistän.

        Terveisin vaan Martta Alanyasta 18 astetta näyttää mittari. Sekin piti Suomesta asti tuua kun täällä ei ole.

        Ei kai sinulla ole tuon Martan kanssa jottain vispilänkauppaa?
        Hieman alkoi nyt epäilyttää.


    • Anonyymi

      Akoilla tuli taistelu vallasta. Ei mitään uutta kun heijät tuntee. Ryhmä oli sen toisen perustama ja toinen perusti uuden, mutta kun sinne vanhaan jäi yheksi ylläpitäjäksi nuori poikonen joka oli uuden ryhmän perustajan suojeluksessa, alkoi luuta heilumaan ja päitä putoamaan. Voi hyvin arvata kuka käski hänen niin tehä.

    • Anonyymi

      Ihan älytön ja mielikuvitukseton ryhmä nykyään. Toinen ylläpitäjä linkittää kopioituja juttuja toisista ryhmistä ja toisen kirjoitukset ovat kryptatty heikosti ymmärrettävälle salakielelle. Ja keskustelua, etenkään vastakkain asettelua ei saa käydä. Keskustelu suljetaan heti kun ylläpitäjä on mielipiteensä tuonut julki. Julistusryhmä se on nykyään. Ei jatkoon enää. Onhan se suuri ryhmä, mutta ei se näiden ylläpitäjien ansioilla ole syntynyt kukoistukseensa. Ikävää seurattavaa tuollainen romahdus. Nyt kun pari viikkoa tuota päätöntä pörräystä tullut seurattua, niin ainakin itse huomasin että en kuulu enää tuohon lokeroon.

      • Anonyymi

        Ihan sama on nyt uudessakin ryhmässä. Valtaa pitävä rouva ei salli kuin omiaan vastaavia mielipiteitä. Nytkin on häneltä pitkät kirjoitukset ja haukkumiset entistä ryhmää vastaan.

        Turha odottaa, että koskaan muuttuisi.


    • Anonyymi

      Siellä uudessä ryhmässä joku kaheli muija postaa kymmeniä kertoja päivässä jotain vanhoja valokuvia ja muut ihmeissään mitä missä kun luulevat, että tänään. On olevinaan vitsikäs.
      Ihan sairasta. Pitäis stoppi saad tollaislle.

      • Anonyymi

        Ai, mukavia kuvia monesta.


      • Anonyymi

        Jos on se sama rouva, joka postannut jo vuosia niitä samankaltaisia videoitaan Alanyan kaduilta, Antalyasta ja ostoskeskuksista. Tehnyt koostevideoita retkistä yms. Ja samat naamat ihastelee. Ihan kuin ei maailmassa muita kohteita olisikaan kuin tyristirysä Alanya.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on se sama rouva, joka postannut jo vuosia niitä samankaltaisia videoitaan Alanyan kaduilta, Antalyasta ja ostoskeskuksista. Tehnyt koostevideoita retkistä yms. Ja samat naamat ihastelee. Ihan kuin ei maailmassa muita kohteita olisikaan kuin tyristirysä Alanya.

        Tämä on joku uusi kaheli. Niitä mielenterveys potilaita siellä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on se sama rouva, joka postannut jo vuosia niitä samankaltaisia videoitaan Alanyan kaduilta, Antalyasta ja ostoskeskuksista. Tehnyt koostevideoita retkistä yms. Ja samat naamat ihastelee. Ihan kuin ei maailmassa muita kohteita olisikaan kuin tyristirysä Alanya.

        Haittaks se? Ilmeisesti sua ainakin. Jos toisilla on kivaa, sullakin pitää olla?


    • Anonyymi

      No antakee niitten pörrätä. Heidän hiekkalaatikko. Ei ole pakko osallistua tai liittyä. Joohan?

    • Anonyymi

      Tiedetään tietysti. Se yks ja sama muija, joka pistää nokkansa joka asiaan.

      • Anonyymi

        Muija on hyvin tuttu Suomen keskusrikospoliisillekin.


    • Anonyymi

      Käsittämätön pelle ilmaantunut moderoimaan tuota palstaa ja tekemään omia linkityksiään ihan sekaviin juttuihin. Informaatioarvo nollassa, mutta viihdearvo koronatylsyyden poistamiseen on huipussaan, kun osa jäsenistä ottaa vielä ihan vakavasti.

    • Anonyymi

      Tässä tarinassa on ihan klassikkoainesta esimerkkinä kun sekoilijat astuvat remmiin.

    • Anonyymi

      Ylläpitäjät hourailee evakkoretkiä, horoskooppeja, linkitettyä yleisinfoa, ufotutkimuksia, pyörän kettinkien rasvauksia tms. Koko ryhmän missio unohtunut ylläpitäjiltä, mutta jäsenet eivät saa poiketa aiheesta.
      Kukaan muu jäsenistä ei enää viitsi tehdä aloituksia. Jos teet aloituksia, niin saat opastusta että väärin tehty tai väärään aikaan ja se ehkä poistetaan. Ja jos ei poisteta, niin valitetaan säännöistä toisille mutta ei itselle ylläpitäjille.
      Poikkipuoliset mielipiteet poistetaan ja muihin vastauksiin saivarrellaan ja vittuillaan päälle.
      Keskustelumahdollisuus lopetetaan ennen kuin on keskustelua edes kunnolla käyty ja tietenkin päättyy ylläpitäjän mielipiteeseen. Ihan on despoottinen meininki päällä.
      Lyhyessä ajassa on saavutettu varsin kiristynyt tunnelma ennen niin leppoisassa ryhmässä.

      • Anonyymi

        :)
        Aika hyvin ilmaistu. Tosin ryhmän kiristynyt tunnelma kuvaa enemmän ylläpitäjien mielialaa, ei niinkään ryhmän jäsenien koska heistä enää muutama osallistuu. Oman mantran julistamisryhmä se on, ei mikään Alanyan keskusteluryhmä.


    • Anonyymi

      Ai vittu että mua naurattaa tää tilanne. Yli 6000 jäsentä ei edes tajua että ovat joutuneet vahingon kautta hörhöjen ryhmään. Ylläpitäjät ja ryhmän luonne vaihtuivat lennosta.

      • Anonyymi

        Liityttiin tuohon ryhmään kaverin kanssa provoilemaan. Tuo erikoinen ylläpitäjä joka kuvittelee että jäsenet ovat hänen opetuslapsiaan, niin on kohta pulttarissa kun joutuu koko ajan vittuileen muille kirjoittajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liityttiin tuohon ryhmään kaverin kanssa provoilemaan. Tuo erikoinen ylläpitäjä joka kuvittelee että jäsenet ovat hänen opetuslapsiaan, niin on kohta pulttarissa kun joutuu koko ajan vittuileen muille kirjoittajille.

        Onko selvinnyt mistä on katkera muille ihmisille kun vittuilee aina kaikille jotka erehtyvät kirjoittamaan sinne jotakin. Ja miksi kirjoittajat sietävät tuollaista.


    • Anonyymi

      Sanottanko nätisti näin tuosta asiasta että nuo ylläpitäjät on ihan sekaisin.

      • Alanyaan asettuneet maanmiehemme ovat saaneet toimeentulonsa pääasiassa yksinkertaisia maanmiehiämme kusettamalla.
        Kiinteistökeplottelut ovat olleet ykkösasiana.

        Nyt ne ovat totaalityrehtyneet eikä toivoa paremmasta näy.
        Kukaan ei asuntoa enää Alanyasta osta, se on varmaa se.
        Pahaa oloaan nuo hömelöt joutuvat purkamaan toisiaan ja ulkopuolisia ivaamalla.
        Sielläpähän ovat paratiisissaan......


    • Anonyymi

      Vanhojen Fillari-lehtien ja astrologisen yhdistyksen horoskooppifanien sekä koronameuhkaamissta yliannostuksen saaneiden sivut. Niin ja tietenkin Hyvinkään evaakomatkojen :) Ei enää mitään tekemistä Alanyan kanssa. Minä, minä, minä, minä, minä, minä.

    • Anonyymi

      Mikä ihme höyrypäiden propaganda-, agenda-, manifesti-, julistusryhmä siitä onkaan tullut?

    • Anonyymi

      uskomaton despootti ylläpitäjänä. räkyttää erimielisille vastaajille, tarvitsee aina viimeisen sanan. vastaa kysymyksillä aamuyöstä ja saman tein poistaa kommentointien mahdollisuuden julkaisusta. kiitos ja hyvästi, nyt on nähty tarpeeksi.

      • Anonyymi

        Nyt on kieltämättä poikkeuksellisen vittumainen tyyppi päässyt livahtamaan aivan asiallisen ryhmän pilaajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on kieltämättä poikkeuksellisen vittumainen tyyppi päässyt livahtamaan aivan asiallisen ryhmän pilaajaksi.

        No mitä muuta natsionalisteista voi odottaa...


    • Anonyymi

      Ylläpitäjän kanssa erimielisestä kirjoituksesta sain kuukauden bannia. Arkipäivän sosiopatiaa havaittavissa.

      • Anonyymi

        Eipä siellä juuri ylläpitäjien propagandan lisäksi muuta kirjoittelua olekaan enää. Kukaan ei viitsi. Ryhmä koostuu valmiista muiden keräämästä jäsenkunnasta, joilla ei tänä päivänä ole mitään käsitystä mihin ihme fanaatikkojen ryhmään kuuluvat.


      • Anonyymi

        Sulla oli hyvä tuuri jos vaan kuukauden sait. Yleensä se muija heittää kerralla ulos jos ei oo hänen kanssaan samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla oli hyvä tuuri jos vaan kuukauden sait. Yleensä se muija heittää kerralla ulos jos ei oo hänen kanssaan samaa mieltä.

        Tuuri on sen puolella joka heitetään ulos jos ei ole itse vielä ymmärtänyt millaisessa hörhöryhmässä on jäsenenä.


    • Anonyymi

      Antalyan turistirysä on omiaan puoliköyhälle tietämättömälle suomalaiselle, jolle on yksi ja sama onko maassa diktatuuri vai ei, kunhan vaan saa halpaa viinaa. Olen käynyt paikassa. Paska paikka!

      • Anonyymi

        Ja sinnehän menit ja yhäkin kiinnostaa? Tietämätön köyhä siis olet itse, vai etkö huomannut miten ristiin selität?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe