Haluaisin tilata tietokoneen sims 4 pelille. Olisiko kenelläkään mitään tietoa minkälainen kone tai minkä merkkinen kannataisi hankkia tai millä itse pelaatte?? Olisin kiitollinen vastauksista.
Mikä kannettava tietokone olisi hyvä sims neloselle
1
145
Vastaukset
On tietoa, käsityksiä ja mielipide. Sekoitan ne keskenään, joten vastuu jää lukijalle. :)
Koneen tulisi ylittää (mieluusti reilusti) laitevaatimukset. Ks. esim:
https://www.ea.com/fi-fi/games/the-sims/the-sims-4/pc/system-requirements
Minkälainen sitten _kannattaisi_ hankkia, on yksilöllistä ja arvostus- sekä rahakysymys.
Oma ratkaisuni oli aikoinaan hankkia "pöytäkone". Kävelin lähimpään Jimmsiin, pyysin tarjoukset edullisimmista sen aikaisista tietokoneista jotka kykenivät "pyörittämään" kaikkia Simsejä. Ostin toiseksi halvimman tarjotun vaihtoehdon ja se toimii edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678