Äitipuoli ei saa miehen lapsia kuriin

Anonyymi

kun ei saa komentaa eikä vaatia. Miehen exä raivoo jos sanon mitään ja opetan. Kummallista. Olen lasten äitipuoli ollut nyt 3 kk ja heti huomasin ongelmat ja kyvyttömyyden tekemisiin. Ihme ettei kukaan muu huomannut aiemmin, nyt ovat kotiopetuksessa äidillään enkä saa puuttua ja komentaa. Surullista heille mutta helpotus tietysti minulle, ei tarvi olla syypää kun eivät osaa mitään.

Omani ahertaa senkun kerkiää ja tekevät asioita loistavasti. Mieskin ihailee heitä kun ovat ahkeria, muttei saa omiaa kuriin

Olisi kiva leikkiä täällä kotikoulua oplisi kivan pieni luokka 6 lastea ja .haaveeni opettajana toteutuisi, mutta miehen lapset pilaavat kaiken kun eivät suostu tekemään kanssani mitään. Kun ovat tuollasia oikeessakin koulussa niin enpä ihmettele tasoaansa. Mitään ei osata kun ei tehdä. Lihavia ovat ja laiskoja, syövät pakastepitsaa ja herkkuja. Mun ruuat ei kelpaa eikä mikään. Eivät edes sano mua äidiksi vaan idiootiksi. Itse en koskaan arvostele heitä enkä hauku mutta he tekevät kaiken mua vastaan. Kunnioituskin kadonnut.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa, miten sinne huudetaan .

    • Anonyymi

      Sinun kannattaa ensin itse opetella lukemaan ja kirjoittamaan, ennen ,kun alat muita opettaa.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa opetelle puhuttelemaan äitipuolia kunnioittavasti, ja kauniisti ja arvokkaasti. teititellä ja pyytää puheenvuoro, saat puhua vasta kun saat luvan siihen.

        Olemme todella arvokkaita ihmsiä miehen lapsille, ilman meitä he tuskin osaisivat edes puhua ja lukea ja tehdä yleensä yhtään mitään. Olemme kaiken opettaneet vaativalla taidolla ja pitkään ja hartaasti kun oppi ei mene perille.

        Puhuttele meitä siis kauniisti ja kunnioittavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa opetelle puhuttelemaan äitipuolia kunnioittavasti, ja kauniisti ja arvokkaasti. teititellä ja pyytää puheenvuoro, saat puhua vasta kun saat luvan siihen.

        Olemme todella arvokkaita ihmsiä miehen lapsille, ilman meitä he tuskin osaisivat edes puhua ja lukea ja tehdä yleensä yhtään mitään. Olemme kaiken opettaneet vaativalla taidolla ja pitkään ja hartaasti kun oppi ei mene perille.

        Puhuttele meitä siis kauniisti ja kunnioittavasti.

        Sun kannattaa opetelle puhuttelemaan isäpuolia kunnioittavasti, ja kauniisti ja arvokkaasti. teititellä ja pyytää puheenvuoro, saat puhua vasta kun saat luvan siihen.

        Olemme todella arvokkaita ihmisiä naisen lapsille, ilman meitä he tuskin osaisivat edes puhua ja lukea ja tehdä yleensä yhtään mitään. Olemme kaiken opettaneet vaativalla taidolla ja pitkään ja hartaasti kun oppi ei mene perille.

        Puhuttele meitä siis kauniisti ja kunnioittavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa opetelle puhuttelemaan isäpuolia kunnioittavasti, ja kauniisti ja arvokkaasti. teititellä ja pyytää puheenvuoro, saat puhua vasta kun saat luvan siihen.

        Olemme todella arvokkaita ihmisiä naisen lapsille, ilman meitä he tuskin osaisivat edes puhua ja lukea ja tehdä yleensä yhtään mitään. Olemme kaiken opettaneet vaativalla taidolla ja pitkään ja hartaasti kun oppi ei mene perille.

        Puhuttele meitä siis kauniisti ja kunnioittavasti.

        Te kaksi edellistä , tai sama kirjoittaja kummassakin, kuulutte siihen ryhmään jotka eivät ole oppineet yhtään mitään , oli teillä sitte isäpuoli tai äiteepuoli.
        Tai omat vanhemmat ovat jättäneet teidät oman onnensa nojaan, tuolaisia teistä sitten tuli, avuttomia osaamattomia aikuisia, täys tolloja.


    • Anonyymi

      3 kk on lyhyt aika

    • Anonyymi

      Pitkää pinnaa tarvii miesten lapsien kanssa. Tuttua on.
      Väsyttämällä, komentamalla periksiantamattomuudella ja pakolla. Lupaa tarra kun tottelee.

      Hankalia on äidit ja lapset kun vastaan tulee äitipuoli, en kyetä kunnioittamaan ja arvostamaan sitä mitä hän tekee kaikkien eteen. Tiukasti vaan perheen päälleasettumaan ja pomotamaan. Jos eivät ymmärrä, pakkaa kanat ja lähde, ja jätä heidät sinne oman onnensa nojaan jos eivät ymmärrä.

      Kun kaikkensa tekee eikä oppi ja neuvot mene perille, niin mitä voit, etsi uusi mies ja uudet lapset ja ryhdy heti pomottamaan, älä anna vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Hah, montako miestä sulla on, kun sanot miesten lapsien... periksiantamattomuutensa kirjoitetaan erikseen ,päälleasettumaan kirjoitetaan erikseen, en kyetä ? Pomotamaan,
        Pakkaa kanat? Opettele kirjoittamaan, ei tuossa ole päätä, eikä häntää, mutta kanoja löytyy.


    • Anonyymi

      Sinä olet sitten vihainen ja katkera ihminen perusnekatiivinen, monen kuukauden ajan aloitukset ovat sinun, ja aihe aina sama , ja alkaa näin " miehen lapset" ,äitipuoli komentaa" tai omat lapset on sitte viisaita" tätä samaa jankutusta olet pitänyt jo monta vuotta eikä loppua näy.
      Koita joskus kirjoittaa jotain positiivista, tekis hyvää sullekin olla joskus iloinen, ettei vaan vahingoniloinen.
      Sinut tunnistaa kaikki, koska sinulla on paha lukihäiriö, samat virheet toistuu joka kirjoituksessa, ja kerronta toistaa itseään.
      Tietty voit alkaa harrastamaan jotain muuta ja käyttää energiasi vaikka liikuntaan.

      • Anonyymi

        On ihanaa kun miehen lapset eivät tule. Se on yksi positiivinen asia. he tulevat vaan kun minä olen täällä, olen heille rakas äitipuoli ja ja haluisivat asua meillä, mutta minä olen toista mieltä.

        Tiedän et olen ihana ihminen, mutta samaa en voi heistä sanoa, olisi kiva kun eivät tulisi kun pari kertaa vudoessa.


      • Anonyymi

        Ei tarvi olla ngatiivinen, jos totuus on tuo. Siinä huomaat että monen monta vuotta kun auttaaja komentaa ja opastaamiehen lapsia niin oppi ei mene perille. Jos olisivat normaaleita he ymmärtäisivät nopeasti totella ja kunnioitaa ja tehdä niin kuin äitipuoli sanoo.
        On rankkaa vuosia sanoa samasta asiasta. urhauttavaa.

        Kun ei olla normaaleita niin ei kai se mene perille, sillon pitäisi äidin ottaa ohjat ja kometnaa ja kertoa lapsille ettääitipuoli auttaa ja savattaa yhtä lailla kuin äitikin. Ehkä paremmin. Opettaa lapsia kunnioittamaan äitipuolta ja hyväksymään hänen virheensä, kaikki ei ole täydellisiä äitejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi olla ngatiivinen, jos totuus on tuo. Siinä huomaat että monen monta vuotta kun auttaaja komentaa ja opastaamiehen lapsia niin oppi ei mene perille. Jos olisivat normaaleita he ymmärtäisivät nopeasti totella ja kunnioitaa ja tehdä niin kuin äitipuoli sanoo.
        On rankkaa vuosia sanoa samasta asiasta. urhauttavaa.

        Kun ei olla normaaleita niin ei kai se mene perille, sillon pitäisi äidin ottaa ohjat ja kometnaa ja kertoa lapsille ettääitipuoli auttaa ja savattaa yhtä lailla kuin äitikin. Ehkä paremmin. Opettaa lapsia kunnioittamaan äitipuolta ja hyväksymään hänen virheensä, kaikki ei ole täydellisiä äitejä.

        On se rankkaa kertoa sulle , että voisit opetella kirjoittamaan satujasi oikein ,aina saa samasta asiasta sanoa.
        Kun et ole normaali ,niin ei kai mikään mene perille.
        No, kaikki ei ole täydellisiä kirjailijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se rankkaa kertoa sulle , että voisit opetella kirjoittamaan satujasi oikein ,aina saa samasta asiasta sanoa.
        Kun et ole normaali ,niin ei kai mikään mene perille.
        No, kaikki ei ole täydellisiä kirjailijoita.

        aina sanan eteen ei tule pilkkua!!!!!!!!!!!!!!!!! Heheeee... paraskin vääntäjä. Heehheheeee

        oikein, aina

        niin sanan eteen ei tule pilkkua.... pilkku tulee normaali sanan jälkeen ja sitten välilyönti ja sana niin...


        hehehehehheheheheheheheh menipä sulta uskottavuus toisten virheisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aina sanan eteen ei tule pilkkua!!!!!!!!!!!!!!!!! Heheeee... paraskin vääntäjä. Heehheheeee

        oikein, aina

        niin sanan eteen ei tule pilkkua.... pilkku tulee normaali sanan jälkeen ja sitten välilyönti ja sana niin...


        hehehehehheheheheheheheh menipä sulta uskottavuus toisten virheisiin...

        Sulla ei ole varaa sanoa kenenkään virheistä yhtään mitään ,katso omaa tekstiäsi , ihan sontaa kaikki.


    • Anonyymi

      Ex-äidit nyt raivoaa aina, ei niistä tarvii välittää. Hävisivät kisan miehestä ja katkerina mölyävät. Ihan sama mitä uusi äiti tekee, aina vain mölyävät nämä luuserit.

      • Anonyymi

        Uudet äidit ovat lasten uudet äidit. Se on vissi, siksi mies vaihtoi lasten äidin kun entinen ei osaa mitään. Toka kertaa kannattaa.
        Miehen lapset eivät koskaan osaa mitään, kokemusta on. Kun olen astunut puikkohin niin lapset osaavat nyt vaikka mitä, ovat siistejä, kunniittavat minua kauheasti ja kysyvät lupaa ja olen heille äiti, kauan se kesti heidän ymmärtää mutta lahjomalla heidät saa uskomaanmitä sanon. tarrat on hyvät. Nyt aikuisinakin 27 ja 30 v olene heille kunnioituksen kohde, äiti ja kysyvät lupaa kun tekevät suuria päätöksiä. minä määrään nyt ja aina.


      • Anonyymi

        Ex-isät nyt raivoaa aina, ei niistä tarvii välittää. Hävisivät kisan naisista ja katkerina mölyävät. Ihan sama mitä uusi isä tekee, aina vain mölyävät nämä luuserit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet äidit ovat lasten uudet äidit. Se on vissi, siksi mies vaihtoi lasten äidin kun entinen ei osaa mitään. Toka kertaa kannattaa.
        Miehen lapset eivät koskaan osaa mitään, kokemusta on. Kun olen astunut puikkohin niin lapset osaavat nyt vaikka mitä, ovat siistejä, kunniittavat minua kauheasti ja kysyvät lupaa ja olen heille äiti, kauan se kesti heidän ymmärtää mutta lahjomalla heidät saa uskomaanmitä sanon. tarrat on hyvät. Nyt aikuisinakin 27 ja 30 v olene heille kunnioituksen kohde, äiti ja kysyvät lupaa kun tekevät suuria päätöksiä. minä määrään nyt ja aina.

        Uudet isät ovat lasten uudet isät . Se on vissi, siksi nainen vaihtoi lasten isän kun entinen ei osaa mitään. Toka kertaa kannattaa.
        Naisen lapset eivät koskaan osaa mitään, kokemusta on. Kun olen astunut puikkohin niin lapset osaavat nyt vaikka mitä, ovat siistejä, kunniittavat minua kauheasti ja kysyvät lupaa ja olen heille isä , kauan se kesti heidän ymmärtää mutta lahjomalla heidät saa uskomaanmitä sanon. Rahat on hyvät. Nyt aikuisinakin 27 ja 30 v olene heille kunnioituksen kohde, isä ja kysyvät lupaa kun tekevät suuria päätöksiä. minä määrään ja neuvon sijoituksissa ja rahan käytössä nyt ja aina.Olen viisas mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet isät ovat lasten uudet isät . Se on vissi, siksi nainen vaihtoi lasten isän kun entinen ei osaa mitään. Toka kertaa kannattaa.
        Naisen lapset eivät koskaan osaa mitään, kokemusta on. Kun olen astunut puikkohin niin lapset osaavat nyt vaikka mitä, ovat siistejä, kunniittavat minua kauheasti ja kysyvät lupaa ja olen heille isä , kauan se kesti heidän ymmärtää mutta lahjomalla heidät saa uskomaanmitä sanon. Rahat on hyvät. Nyt aikuisinakin 27 ja 30 v olene heille kunnioituksen kohde, isä ja kysyvät lupaa kun tekevät suuria päätöksiä. minä määrään ja neuvon sijoituksissa ja rahan käytössä nyt ja aina.Olen viisas mies.

        Olet kyllä melkoisia vellihousuja kasvattanut jos vielä tuon ikäisinä kyselevät miten tulee toimia tai sitten ovat pelkkiä rahan lypsäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet äidit ovat lasten uudet äidit. Se on vissi, siksi mies vaihtoi lasten äidin kun entinen ei osaa mitään. Toka kertaa kannattaa.
        Miehen lapset eivät koskaan osaa mitään, kokemusta on. Kun olen astunut puikkohin niin lapset osaavat nyt vaikka mitä, ovat siistejä, kunniittavat minua kauheasti ja kysyvät lupaa ja olen heille äiti, kauan se kesti heidän ymmärtää mutta lahjomalla heidät saa uskomaanmitä sanon. tarrat on hyvät. Nyt aikuisinakin 27 ja 30 v olene heille kunnioituksen kohde, äiti ja kysyvät lupaa kun tekevät suuria päätöksiä. minä määrään nyt ja aina.

        Olet kyllä melkoisia vellihousuja kasvattanut jos vielä tuon ikäisinä kyselevät miten tulee toimia tai sitten ovat pelkkiä rahan lypsäjiä, ihme kasvattaja olet.


    • Anonyymi

      itse olen tehnyt niin, että kun tulee ongelmia, ja niitähän tulee pivittäin miehen lasten kanssa, niin kannattaa aina leikin varjolla komentaa, ja luvata tarroja. Ulosmeno kielto on tosi hyvä uhkaus, puhelimen ottaminen viikosksi åois, ja tiukka kontrolli joka asiassa. Kouluun voi olla yhteydessä ja kertoa että olet äitipuoli joka kasvattaa miehen lapsia ja haluaa tietää heistäkaiken, sieltä saa apua, ja sitten voi kasvatustoimistoon olla valmiudessa soittaa. Kaikki reitit käytettävä, omalle äidille voi soittaa sitten jos mikään ei tehoa, ja uhata että isälle ei ole tulemista jos käytös ei muutu. Kartalla pitää olla kaikesta, jopa äidin rahankäytöstä ja menoista kannattaa utsia,kodinhoidosta ja vieraista ja työpaikasta voi kysyä millanen nainen on, että onko mahdollista että käytös periytyy sillä äitipuoli ei voi sille mitään millasia lapset ovat, vaan hän voi kasvattaa heidtä uudelleen omaan tahtoonsa, ja omiin tapoihin. Kanntattaa kovasti udella asioita joka pulelta, silleen ne luviutuu.

      • Anonyymi

        itse olen tehnyt niin, että kun tulee ongelmia, ja niitähän tulee päivittäin naisen lasten kanssa, niin kannattaa aina leikin varjolla komentaa, ja luvata rahaa. Ulosmeno kielto on tosi hyvä uhkaus, puhelimen ottaminen viikosksi pois , ja tiukka kontrolli joka asiassa. Kouluun voi olla yhteydessä ja kertoa että olet isäpuoli joka kasvattaa naisen lapsia ja haluaa tietää heistä jotain , sieltä saa apua, ja sitten voi perheneuvolaan soittaa. Kaikki reitit käytettävä, omalle isälle voi soittaa sitten jos mikään ei tehoa, ja uhata että äidille ei ole tulemista jos käytös ei muutu. Kartalla pitää olla kaikesta, jopa isän rahankäytöstä ja menoista kannattaa udella ,kodinhoidosta ja vieraista ja työpaikasta voi kysyä millanen miekkonen on, että onko mahdollista että käytös periytyy sillä isäpuoli ei voi sille mitään millasia lapset ovat, vaan hän voi kasvattaa heidtä uudelleen omaan tahtoonsa, ja omiin tapoihinsa . kannattaa kovasti udella asioita joka puolelta , silleen ne lutviutuu.


    • Anonyymi

      Tarrat toimivat aina! Muistaakseni jokunen vuosi sitten keskustelimmekin asiasta tällä palstalla ja yhä toimii! Annan heille tarravihkoja johon liimata ja aina vihon täyttyessä he saavat uuden vihon. Vihkoja on kertynyt sellaista vauhtia, että roskispussit täyttyvät alta aikayksikön. Onneksi lapset vievät ne, luullen että vihot menevät "talteen," kuten olen heille sanonut. Typerät kakarat.

      • Anonyymi

        Raha toimii aina! Muistaakseni jokunen vuosi sitten keskustelimmekin asiasta tällä palstalla ja yhä toimii! Annan heille seteleitä ja lompakon , jonne voi setelit laittaa , aina lompakon täyttyessä , annan uuden lompakon. Lompakoita on kertynyt sellaista vauhtia, että rahapussit täyttyvät alta aikayksikön. Onneksi lapset vievät ne, rahat pankkiin luullen että ne menevät "talteen," kuten olen heille sanonut. Minulla on kuitenkin nosto oikeus niiden tilille , tyhmät kakarat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe