Mitä tehdä jos on tylsää *vinkkejä*

Anonyymi

Moi! Mä kerron teille vinkkejä siihen jos on tylsää. Jos sulla itellä on jotain vinkkejä myös, voit pistää niitä tänne. Vinkit:
-Katso jotain elokuvaa
-Mene puistoon
-Urheile
-Piirrä
-Väritä
-Maalaa
-Syö
-Leiki lemmikin kanssa (jos on)
-Kokeile erilaisia vaate yhdistelmiä
-Kuuntele musiikkia, laula mukana ja vaikka tanssi.
-Tanssi
-Tee jotain harrastuuksiinsi/harrastukseesi liittyviä juttuja (Vaikka jotain harjoitteita)
-Kirjoita paperille vaikka, että mitä sä mietit nyt tai vaikka päiväkirjaa (eli mitä oot tehnyt)
-Pyöräile
-Mene lenkille
-Soita kaverille videopuhelu, jos hän ei pysty leikkiä
-Oo kaverin kanssa
-Leivo/kokkaa
-Lue jotain kirjoja tai lehteä
-Pelaa jotain
-Lakkaa kynnet
-Tai sit vaan bläräät kännykkää, jos ei mikään muu kelpaa.

Toivottavasti joku näistä oli semmonen mitä voisit kokeilla! Mut siis laittakaa omia tälläsiä tänne, niin niitäkin voi katsoa.

0

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
        Maailman menoa
        272
        1694
      2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
        Maailman menoa
        47
        1559
      3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
        Maailman menoa
        151
        1261
      4. 141
        1066
      5. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
        Kaste
        470
        1037
      6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1001
      7. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
        Kaste
        467
        956
      8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
        Ikävä
        73
        953
      9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
        Ikävä
        47
        891
      10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
        Suomussalmi
        152
        867
      Aihe