Tämä oli surkea kokemus. Valokuvaajalla ei ollut hajuakaan miten ihmisiä kuvataan. Eikä muutenkaan ollut yhtään ammattimainen. Ihmetteli esim toimiiko patterit ja salama. Aika perusjuttuja, mutta tuottivat haasteita. Siiligraphylla ei liene paljon kokemusta ja osaamista ihmisten kuvaamisesta, josta olisi voinut kertoa tai antaa hinnasta alennusta. Ei jatkoon. Löytyy paljon parempia valokuvaajia!
Siiligraphy valokuvaus kokemuksia
Anonyymi
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvaajan sivuilta selviää kyllä että potretit eivät ole pääaihe jota kuvaa. Näin ollen vastuu siirtyy asiakkaalle varsinkin jos ei osaa edes kysyä asiasta kuvaajalta.
- Anonyymi
Luuletko, että ei kysytty.
- Anonyymi
Miten kuvaajaa kehtaa veloittaa kuvista täyden hinnan jos vasta harjoittelee? 🤔 huijauksen makua koko hommassa...
- Anonyymi
Myös minä olen kuullut huonoa palautetta kuvaajasta. Kuulemani perusteella en todellakaan voi suositella hänen palveluita! Epäammattimaista toimintaa josta veloitetaan täysi hinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628