Kauppakorkea pääsykoe 2020

Anonyymi

Tervehdys vuoden 2020 kokelaat,

Kirjoitelkaa ajatuksia (jos niitä löytyy) tänne tulevista pääsykokeista. Miten luulette koronan vaikuttavan pääsykokeeseen vai vaikuttaako ollenkaan? Itseä kiinnostaisi kuulla miten luvut on edenneet sellaisilla, jotka pyrkivät jo toistamiseen pääsykokeiden kautta? Tuntuuko materiaalit jo liiankin tutuilta?

Tsemppiä kaikille lukuihin!

3

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No vituiksa tää menee

• Anonyymi

Itse haen ensimmäistä kertaa kauppikseen, mutta kyllä ärsyttää tää päätös, ettei pääsykokeita järjestetä normaalisti. Pelkkona on se, että koe olisi etäänä jolloin sen voi tehdä porukassa. Sisälle pääsee niitä, jotka ei oo oikeasti panostanut paljon pääsykokeisiin.

• Anonyymi

Mua mietityttää myös se, että miten mahdollinen vilpin käyttäminen pystyttäisiin estämään. Ei varmaan mitenkään. Eniten tässä nyt kuitenkin mietityttää Aalto yliopiston vararehtorin sanat, että on mietitty mallia, joka muodostuisi esikarsintavaiheesta, jossa hakijat rajataan erinäisten kriteerien perusteella niin pieneksi joukoksi, että teknisesti valvottu etäkoe olisi mahdollista suorittaa. Mitä siis tarkoitetaan esikarsintavaiheella, millainen se olisi? Eikai vain yotodistuksen perusteella rankattaisi ihmisiä paremmuusjärjestykseen? Itseä vähän harmittaa että jää niin vähän aikaa tottua siihen uuteen valintaperusteeseen. En ole tällä hetkellä kovin luottavainen pääsykoe väylän suhteen, mutta luvut jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe