Pitkästä aikaa mökillä

Anonyymi

Pitkän talven jälkeen tulin mökillä käymään. Normi siivoukset takana ja tällä kertaa en saunaa lämmittänyt. Juuri kotoa lähteissäni kävin suihkussa. Huomenna taas sauna kutsuu siivouksen ja puutöiden jälkeen.
Tänään: Saunaa taas lämmittelin ja nautin olostani ilman yhtään sivullisia ääniä, mökkinaapureita ja edes niitä villieläimiä nurkissa.
Pitkästäaikaa ihan rauhassa ja vaikka ilma oli suht viileä, nautin täysin rinnoin. Saunaan pökköä pesään ja odottelemaan saunan lämpiämistä.
No, eiköhän naapurista alkanut kuulua hiphopin jumputus taas. Ei helvetti, en sellaista jaksa kuunnella. Toin terassille cd soittimen ja Topi Sorsakoski aloitti Eevan. Olin juuri alkanut nauttia hienosta laulusta, kun takaani kuului tuttu "moikka". Ei helvetti. Taas sama gimma oli iskeytynyt veljensä mäkille ja melkein talven keskellä. Toivotin toki neitosen tervetulleeksi. Olihan meillä ollutkin jo aiemmin hiukan sutinaa.
Kyselin kuulumisia ja hän kertoi olevansa edelleen vapailla markkinoilla. En sitä oikeastaan edes ihmetellyt. Hän tiedusteli mahdollista saunaa ja mielestäni se oli ihan ok, kunhan vaan viimekertainen ei toistuisi. Vieläkin hiukan omituinen olo päällä.
Hänen vaatteet tippui siinä samassa ja taas tuli eteeni tuo jumalainen vartalo. Nyt jopa enemmän treenattu ja jos vain voi kuvailla, keikistelevämpi.
Olihan vaikea taas saada silmät irti tuosta venuksesta. Kuitenkin ryhdistäydyin ja jatkoin saunan lämmittämistä. Neito vihjaili, että näin kevään korvalla voisi illan kylmyys olla kohtalokasta flunssan suhteen. Vein hänet siis sisälle mökkiin, johon olin saanut mukavan lämmön. Nyt kun katselin häntä himmeässä valossa, muistin minkä takia häneen silloin haksahdin. Yritin selitää taas kerran, että olen varattu ja tällainen ei olisi välttämättä ihan soveliasta.
Kuitenkin se meidän edellinen kerta taas nosti muistikuvaani esille. Muistin hänen taipuisan, kiinteän vartalon. Muistin myös hänen kukkaisen tuoksunsa. Kun käänsin selkäni, hän painautuikin kiinni minuun. Tunsin kovat nännit selässäni ja tunsin, että olisin valmis. Käännyin ja suutelin tuota kaunista venusta. Ja taas minua vietiin. Hän laskeutui jalkojeni väliin ja muistin taas tuon kielen kosketuksen. Kuinka olenkaan sitä kaivannut, vaikka olen omalta puolisoltani saanut samaa, tai lähes samaa. Seisaaltani otin vastaan kaiken. Pitkään ei mennyt, kun tulin myrskyn lailla. Vapinasta ei ollut tulla loppua, mutta janosin tuota ihanaa, kaunista vartaloa. Hän oli seisaallaan ja odotti, että jotain tapahtuisi. Hyväilin hänen rintojaan ja aloin laskeutumaan alemmaksi. Nyt pääsin sinne, minne olin aiemminkin pysäköinyt. Mahtava, kiimainen tuoksu täytti aistini, siis kaikki aistini. Tuoksun lisäksi aistin jo maun ja tunteen sormilleni. En joutunut tälläkään kertaa pettymään. Työnsin sormeni tiukkaan pilluun, joka oli todella märkä. Nyt enää odotin, että saan laittaa kieleni tuohon vaalenpunaiseen , tiukkaan, märkään ja haluttavaan pilluun.
Pieni puna nousi kasvoilleni ajatellessani hänen pientä pilluaan. Olenko sittenkään järkevästi ajattelevana valmis tällaiseen taas? Kuulin huokauksen ja olin mennyttä. En voinut enää vastustaa itseäni, mieltäni, halujani, vaan annoin mennä. Tuo maku, joka neitosen pillusta tuli, oli aivan huumaava. Kaadoin hänet sohvalle ja jatkoin nuolemista, työntäen sormia hänen tiukkaan pilluunsa. Ei mennyt kauaa, kun hän laukesi huutaen, kovasti huutaen. Pillu valutti mahlojaan vielä pitkään laukeamisen jälkeen. Ja nuo kaikki nuolin, imin, nielin ja nautin.
Taas tuli se omituinen tunne... nautinko enemmän naisesta, joka on vain mökkinaapuri, vai omasta puolisostani? Entä kun he ovatkin samaan aikaan paikalla?
Hyvää ja erityisen hauskaa kevättä kaikille.

2

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eunukin päiväuni.

      • Anonyymi

        KÖYHÄN KITINÄÄ JA HENKISESTI VAJAKIN ÖLINÄÄ.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe