Etsin luovuttajaa Pirkanmaalta. Mieluiten koti-inseminaatio tekniikalla. En kuitenkaan haluis mielellään mitään korvausvaatimuksia tai muutakaan elatusvelvollisuutta mieheltä. Enkä haluaisi olla tekemisissä tämän luovuttajan kanssa raskauden alun jälkeen.
Toivon että olet perusterve mies eikä perinnöllisiä sairauksia tai sukupuoli tauteja. Laitathan vaikka sähköpostiosoitteen alas niin otan yhteyttä ja voidaan keskustella lisää
Etsin luovuttajaa Pirkanmaalta
Anonyymi
4
152
Vastaukset
Hei
Olen 21-vuotias lääketieteen opiskelija Tampereelta. Olen urheilullinen, vaaleanruskeahiuksinen ja minulla vihreät silmät. Laita viestiä, jos haluaisit jutella enemmän.Hei. Etsin luovuttajaa. Jos kiinnostaa vielä luovuttaa niin laitathan viestiä ja jutellaan lisää
Hei vaan.
Postia saa laittaa:)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191