Keittiö/keittökomero

Anonyymi

Eli onko niin että kaikissa vähänkin usimmissa taloissa on keittokomero eikä keittötä, tämä asunto missä nyt asun on keittiö ja tää talo on valmistunut 1990, edellinen kämppä jossa asuin oli keittokomero ja se talo oli valmistunut 1999. Sitä edellinen talo oli valmistunut 2001 ja siinäkin oli keittokomero.

5

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

..on, on keittokomero, ja huone.....

• Anonyymi

tuol, hän sä rahoo tiet, kun on keittiö,! omistatko sen.. myy, nyt, niin hankit sillä sievoisen summan!

• Anonyymi

Jotakuikin näin mutta on myös näitä uudempia asuntoja jossa on keittiö.

• Anonyymi

Missä on asuntosi: ostan sen heti altapois! kerro tarkemmin...?? ja hp. sihen perään, en kummasti tingi... siitäää...

• Anonyymi

Keittiö katosi arkkitehtien toimesta ja markkinamiesten rahanahneudella 90- luvun jälkeen. Nykyisin on vain olohuone, jossa hella, jääkaappi, tiskipöydän ja puoli metriä laskutilaa. Halusivat, että kukaan ei enää kokkaa, vaan syö vain pizzaa ja järsii hampurilaisia tai kebappia. Samalla raplaa kännykkä, pelaa pelejä tai katselee töllöä. Makaa sohvalla ja ähisee alle 30 neliön kaksiossa, suurten velkojen kanssa koko parhaan elämänsä. Sitten kun kämppä on saatu maksettua, on joko miljoona remontti edessä tai muutto uuteen velkapesään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe