Tyttöjen hauiksen ympärys?

Jäbikkä

No nyt ku tääl muka liikkuu kaike maailman bodityttöjä ni kertokaas ikä ja haban ympärysmittanne! Habamitta otetaan niin et ensin käsi jännitetään hauiksen pullistusasentoon ja sit heitetään mittanauha ympäri isoimmasta kohdasta.

147

11031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

      hauiksen ympärys.Lihaksia ei juuri ole mutta enpä ole tarvinnutkaan niitä

      • pööhh

        Tota noin, ookko nyt varma et mittasit oikein...
        Jos mittasit, niin taidat olla todella todella laiha...


    • neiti

      Joo, 27 senttiä. Joskus harvoin salilla käyn ja karatea harrastan. Pituutta siis löytyy n. 159 senttiä ja painoa n. 58 kiloa.

      • tliip.

        mullla on 28cm


      • tyttö
        tliip. kirjoitti:

        mullla on 28cm

        mulla 31cm.. käyn puntilla ja harrastan futista.


      • Lumi-na
        tyttö kirjoitti:

        mulla 31cm.. käyn puntilla ja harrastan futista.

        En taida edes uskaltaa mitata. Tuskimpa kovin häppönen :).


    • Voih..

      mulla on ympärys mitta 27 cm
      - ikä koht 15
      - painoa jtn 60 kiloa.
      - pituutta 170

    • Angel

      Tanssi-ja jääkiekkoharrastuksesta tulleet ;>

      • Jäbikkä

        No ei taatusti oo 40
        cm.!!! Jos on niin on läskiä. Toi ois nimittäin jo naisbodaajien huippuluokkaa.


    • helmiäinen"

      35cm mittasin ikää 17. Paitoja on vaikee löytää ku oon sen verran lyhyt että purustavat hauiksen kohdalta, on toikin ongelma

      • Jäbikkä

        Täh?!? 35? No toi on viel ihan mahdollisuuksien rajois, mut hurjalta kyl kuullostaa!


      • huh huh!

        Toi on ihan hirvee tykki!!! Älä käytä liika pientä paitaa ettei haba revi hihaa ku paisuu!


    • jenny

      juu 35cm ja ikää on 16v

      • Jäbikkä

        Joko kusetat ikäsi tai mitan. Kellään ton ikäsellä muijalla EI oo 35 cm. Eiks se naisten keskiarvo 27 oo lähempänä?


      • fffff
        Jäbikkä kirjoitti:

        Joko kusetat ikäsi tai mitan. Kellään ton ikäsellä muijalla EI oo 35 cm. Eiks se naisten keskiarvo 27 oo lähempänä?

        Miksei voisi olla tytöllä 35 tai 40 senttinen käsi?? Jos itselläsi on alle 40cm naru, niin ei se tarkoita ettei tytöllä voi olla isompi. 40cm on naiselle jo aika iso mutta aivan mahdollinen. Ja 35 on salilla käyvällä naiselle ihan normaalimitta.


      • Jäbikkä
        fffff kirjoitti:

        Miksei voisi olla tytöllä 35 tai 40 senttinen käsi?? Jos itselläsi on alle 40cm naru, niin ei se tarkoita ettei tytöllä voi olla isompi. 40cm on naiselle jo aika iso mutta aivan mahdollinen. Ja 35 on salilla käyvällä naiselle ihan normaalimitta.

        Itellä on 36 cm joten ei tod mikään naru! En o nähny et tytöillä ois lähellekään saman kokosia ni että noi 35 ylöspäin olevat on satua. Joo joo tiedän naisbodareilla on paljon isompia mut ne on naisia eikä tyttöjä ja ne on vetäny vuosii hormoneja!


    • dollgirl

      mulla on 26cm..oon 14 vuotta.

      • tytskä

        32cm ja ikää 17 v


      • -Sivusta-
        tytskä kirjoitti:

        32cm ja ikää 17 v

        Jos 17-vuotiaalla tytöllä on 32-senttinen hauiksenympärys, niin sitten on jotain vialla. Joko ikä tai mittaustulos. 32-senttistä hauista, edellyttäen, että se on tiukkaa lihasta eikä läskiä, ei voi olla 17-vuotiaalla tytöllä. Ei kenelläkään 17-vuotiaalla tytöllä ole sellaista valtavaa tykkiä.


    • Maija

      Hauiksen ympärysmitta on 35 cm. Ikää löytyy 21 vuotta. Ikäni olen tehnyt ruumiillista työtä.

    • mut vastaan silti =)

      Vanha keskustelu, mutta otan silti osaa :) Hauikset 32,5 cm. Treenin aikana mitta kasvaa sentillä (treenit raskaita), mutta valahtaa sit kotia kerettyä ;)

      Tostahan pitäis sanoa, että "ojentajan mitta", koska ojentajaa toi senttimäärä pitkälti on. Mut anyway, oon erittäin tyytyväinen tuosta mitasta, vaikka sais se vieläki isompi olla *hih*.

      Ainii, ja pituus 171 ja paino 68. Paino kuulostaa isolta, mutta 89-70-90, eli en mä kauheen paksua (lue löysää) tavaraa ole.

      • muskeli man

        menkää osoitteeseen
        www.greggvalentino.net
        niin ymmärrätte


      • Melkoinen...

        tykki olet!


      • voivoi tätä elämää
        Melkoinen... kirjoitti:

        tykki olet!

        Oon 12 ja mun haba on 26-27cm et aika normi.(?) Ja mun mitat on 165/50.


      • käsi?
        voivoi tätä elämää kirjoitti:

        Oon 12 ja mun haba on 26-27cm et aika normi.(?) Ja mun mitat on 165/50.

        Ton ikäisellä ei voi olla 27 cm. hauis. 27 cm. on aikuisten naisten hauiksen ympäryksen keskiarvo, pikkulikoilla se on paljon vähemmän!


    • tyttö 13v.

      mitenniin ei voi 12 vuotiaalla olla 27cm?? mä oon 13 vuotta ja 36cm hauksen ympärysmitta. pituus 158cm ja paino 46kg
      harrastan lumilautailuu, kuntosalii ja ite kotona mulla on painot ja teen punnerruksii (teen putkeen 60)

    • Pertti Palon muistol

      ...No se on ilman muuta nähty että naiset tai ainakin nuoret tytöt mielellään aina hieman valehtelevat tämänkaltaisia tuloksia, koska a) eihän tissiotuksella montaa kertaa elämässä tulee vastaan mahdollisuutta machoiluun b) he tietävät tällä tavoin helposti teilaavansa jätkiltä luulot pois c) Nuoret tytöt nyt tuskin ovat koskaan olleet mitään kaikkein luotettavimpia mittanauhan pitäjiä ja koska naisilla nyt rasvaprosenttikin on yleensä miestä korkeampi niin eiköhän siihen tulokseen sitten tule myös allit mukaan jne. jne.

    • 11111111313

      hieman vanha viesti mut mitäpä väliä :D oon 13 ja 24 cm oli ympärys enkä harrasta yhtään mitään.

      • muirdeyt

        Oon se 12v tyttö( nimi merkki.voivoi tätä elämää ) Harrastan laskettelua, lumilautailua ja cheerleadingiä. En tajuu mikä on niin hankala ymmärtää siinä että 12 v tytön haba on 26cm?!?!


      • osaa...
        muirdeyt kirjoitti:

        Oon se 12v tyttö( nimi merkki.voivoi tätä elämää ) Harrastan laskettelua, lumilautailua ja cheerleadingiä. En tajuu mikä on niin hankala ymmärtää siinä että 12 v tytön haba on 26cm?!?!

        Kato tää, tää tyttö on 12 v.
        http://www.youtube.com/watch?v=6xYl40rvhFo&feature=related


    • Eccentric...

      Mulla on 26,5cm ja oon 13 v. harrastan kuntosalii ja lumilautailuu. Isi mittas sen ettei oo mitää "No se on nyt suurinpiirtein 40cm..."

    • hahaha nauran

      Mulla haban ympärys 27 cm, en harrasta erityisen raskasta liikuntaa ja oon muutenki hoikka. Joten ihan hyvin pari vuotta mua nuoremman (oon ite 16v) hauis voi olla 30 cm >, varsinkin jos harrastaa raskasta liikuntaa. Voi voi.

      • Laura, 13 v.

        Mul on haba 33 senttii mut okei, mä käynki mun faijan omistamal salil ja se on mun personal traineri. Penkist nousee 65 kiloo pari kertaa. Onx liian vähä? Hauis käännöis mä käytän vaan 12 kilon painoi...


      • Matriarkaatti92
        Laura, 13 v. kirjoitti:

        Mul on haba 33 senttii mut okei, mä käynki mun faijan omistamal salil ja se on mun personal traineri. Penkist nousee 65 kiloo pari kertaa. Onx liian vähä? Hauis käännöis mä käytän vaan 12 kilon painoi...

        Mä olen 18 vuotta ja hauiksen ympärys on 36 cm. Salilla käyn ja teen voimatreeniä. Harrastan toki aerobistakin liikuntaa.


      • hyjkm
        Matriarkaatti92 kirjoitti:

        Mä olen 18 vuotta ja hauiksen ympärys on 36 cm. Salilla käyn ja teen voimatreeniä. Harrastan toki aerobistakin liikuntaa.

        Oon 15 vuotias ja 26 cm


      • Kyseenalaistaja
        Laura, 13 v. kirjoitti:

        Mul on haba 33 senttii mut okei, mä käynki mun faijan omistamal salil ja se on mun personal traineri. Penkist nousee 65 kiloo pari kertaa. Onx liian vähä? Hauis käännöis mä käytän vaan 12 kilon painoi...

        Laura 13 v minkä kokoinen olet? Vaikutat kovalta mut koko on se mikä kertoo onko sun tulokset kovat...


    • ruipelo..

      säälittävää sanoisinko... ja ikää 15 :)
      (172cm/55kg)

    • -

      noin 22 cm, ikää 14 :D ja harrastan ratsastusta ;)

    • aika hurjaa

      Monet tytöt ovat nykypäivänä jo fyysisesti vahvempia kuin monet pojat.

      • miesssssssss

        Monet tytöt... kyllä miehet edelleen se vahvempi sukupuoli on


      • juttaaaaaah
        miesssssssss kirjoitti:

        Monet tytöt... kyllä miehet edelleen se vahvempi sukupuoli on

        Jutta Gustafsbergin hauis on nykyään 38cm :o


      • kjnkddk
        juttaaaaaah kirjoitti:

        Jutta Gustafsbergin hauis on nykyään 38cm :o

        Jos Jutan hanska on 38cm niin jollain tän palstan tytöillä on taitaa olla hieman läskiä käsissä...


      • Sporttispurttis
        kjnkddk kirjoitti:

        Jos Jutan hanska on 38cm niin jollain tän palstan tytöillä on taitaa olla hieman läskiä käsissä...

        Ensinnäkin on aika hölmöä kertoa hauiksen ympäryysmittaa ja sitten väitellä siitä jos ei mainita henkilön kokoa! Ite oon 176/62 jätkä ja hauis on 32, läskiä ei ole. Kyllä 14v likoilla voi olla samankokoisia ja isompiakin jos likka on isokokoinen! Nm "tyttö 13v" kertoi olevansa 158/46 ja hauis 36 ja punnertaa 60 putkeen. Kuullostaa aika uskomattomalta! ja 60 punnerrusta on eri asia tekeekö ne naisten vai miesten tyylillä! Ite teen 50 miesten. Toinen 13v kertoo tekevänsä 65kg penkistä muutaman toiston ja kysyy onx liian vähän. No jos painaa 100kg eipä ole kunnoinen saavutus, jos taas 50kg aika helkkarin kova!

        Se on totta että nykyään tytöt voivat olla kokoisiaan poikia vahvempia mutta ei pidä yleistää. Voimissa on uskomattomia eroja. Treenaamaton n160/50 nörttilikka veti itsensä leuanvetotankoon, leuka tangolle ja jaksoi roikkua siinä 3 minuuttia! Itse reilu puolitoista minsaa. Hävisin likalle sekä kädenväännössä että reppuselässä, painin onneksi voitin. Jotkin 70kg lihapullatytöt pitävät itseään vahvoina ja sellaisen voitin kädenväännössä heti :)


      • Nopeet jalat
        Sporttispurttis kirjoitti:

        Ensinnäkin on aika hölmöä kertoa hauiksen ympäryysmittaa ja sitten väitellä siitä jos ei mainita henkilön kokoa! Ite oon 176/62 jätkä ja hauis on 32, läskiä ei ole. Kyllä 14v likoilla voi olla samankokoisia ja isompiakin jos likka on isokokoinen! Nm "tyttö 13v" kertoi olevansa 158/46 ja hauis 36 ja punnertaa 60 putkeen. Kuullostaa aika uskomattomalta! ja 60 punnerrusta on eri asia tekeekö ne naisten vai miesten tyylillä! Ite teen 50 miesten. Toinen 13v kertoo tekevänsä 65kg penkistä muutaman toiston ja kysyy onx liian vähän. No jos painaa 100kg eipä ole kunnoinen saavutus, jos taas 50kg aika helkkarin kova!

        Se on totta että nykyään tytöt voivat olla kokoisiaan poikia vahvempia mutta ei pidä yleistää. Voimissa on uskomattomia eroja. Treenaamaton n160/50 nörttilikka veti itsensä leuanvetotankoon, leuka tangolle ja jaksoi roikkua siinä 3 minuuttia! Itse reilu puolitoista minsaa. Hävisin likalle sekä kädenväännössä että reppuselässä, painin onneksi voitin. Jotkin 70kg lihapullatytöt pitävät itseään vahvoina ja sellaisen voitin kädenväännössä heti :)

        18v 156/62 potkunyrkkeiliä mimmi veti sellaset 21 leukaa, 156 miesten punnerrusta ja nosti penkistä 90kg.. Bileissä nosti hankalan päälle käyvän 50kg muijan yhdellä kädellä kaulasta seinälle... Ei se hauiksen koko vaan mitä sen sisällä on!


    • rejdslhrzt

      mullapa 34 cm :P
      12 v. ja uintii harrastan :D'
      ja jotai 160 cm pikä ja paino 58 kg

      • sporttispurttis

        rejdslhrzt vai on sullapa 34.. Aika iso, varmaan kivaa jos haba on isompi kun puolet vanhemmilla jätkillä! Mut onko sulla kuitenkaan papua, paljon vedät leukoja tai punnerrat kunnon punnerruksia, ei mitään polvet maassa räpellyksiä!?


    • Sporttispurttis

      Woi muijat! Kun mä halusin uusinnan tän 160/50 nörttimuijan kanssa ni se sanoi että "jos haluat hävitä". nakkasin sen olkapäälle, se teki samoin mut ei yhtä kevyesti mut kun painan 12kg enemmän ei paljon lohduta! Vasurilla hävisin lopulta kädenväännön mut oikeella tasapeli. Ja kun väänsin molemmilla käsillä sen oikeaa vastaa se pisti siinäkin niin kampoihin etten ees heti voittanu! Kysyin että millä lihaksilla tähän pystyt ni näytti vaan pienehköä hauista että täällä on..

      Kun alettiin puhumaan oikeesta matsista, nortti sanoi tosipaikan tullen jos tarpeeksi suuttuu, heittävänsä mut mihin haluaa. Uskoin kyllä enkä halunnu sitä koittaa.

      SIIS MISTÄ TÄLLÄSIÄ MUIJIA TULEE? ULKOAVARUUDESTAKO!

    • jempppppppa

      30 senttiä oli, ikää 13.
      harrastan futist ja juoksuu

    • 16V

      oikeista mittaustuloksista otettuna rasvaton hauiksenympärys on 25.7 cm, normaalisti mitattuna 31.5 cm

      • mitenhän mittailet

        Ja mittas oli? 172/62 jätkällä sama.


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Ja mittas oli? 172/62 jätkällä sama.

        167,5/69 rasvaprosentti on 20,5% ( olen ihan oikeassa kehonkoostumusmittauksessa käynyt )


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        167,5/69 rasvaprosentti on 20,5% ( olen ihan oikeassa kehonkoostumusmittauksessa käynyt )

        Sitä rasvaako on kehossa tasapaksusti kauttaaltaan siten että toi hauiksen koko 25.7 on laskennallisesti laskettuna paikkkaansa pitävä...? Paljon sulla sitten on habaa? Penkki, kyykky ja miesten punnerrustuloksesi? :P Mulla 60, 55 ja 45....


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Sitä rasvaako on kehossa tasapaksusti kauttaaltaan siten että toi hauiksen koko 25.7 on laskennallisesti laskettuna paikkkaansa pitävä...? Paljon sulla sitten on habaa? Penkki, kyykky ja miesten punnerrustuloksesi? :P Mulla 60, 55 ja 45....

        noh penkistä 1/2 omasta painosta 16 toistoa, kyykky parhaimmillaan kans 55 ja miesten punnerruksia 28


      • mitehän mittailet
        16V kirjoitti:

        noh penkistä 1/2 omasta painosta 16 toistoa, kyykky parhaimmillaan kans 55 ja miesten punnerruksia 28

        No on sulla sitten jonkin verran papuakin. Itseasiassa mä en haluis sun kanssa kyllä painimatsia ottaa! ;)


      • 16V
        mitehän mittailet kirjoitti:

        No on sulla sitten jonkin verran papuakin. Itseasiassa mä en haluis sun kanssa kyllä painimatsia ottaa! ;)

        heheh :P en mie painiskaan vaikka toinen oliski huomattavasti heiveröisempi oon sen verran rauhallinen :D


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        heheh :P en mie painiskaan vaikka toinen oliski huomattavasti heiveröisempi oon sen verran rauhallinen :D

        Mut kädenvääntömatsiin voisin sut haastaa :P Vai oletko siinä jo rökittänyt montakin kundia!? P.s saan 35 kg 18 toistoa!


      • 16V
        16V kirjoitti:

        heheh :P en mie painiskaan vaikka toinen oliski huomattavasti heiveröisempi oon sen verran rauhallinen :D

        Tarkoitin siis etten painisi omantasoisteni kanssa saati pienempien :D


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Mut kädenvääntömatsiin voisin sut haastaa :P Vai oletko siinä jo rökittänyt montakin kundia!? P.s saan 35 kg 18 toistoa!

        no harvemminpa olen kättä vääntänyt siltikkin :P...
        Aika hyvä tulos :D


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        no harvemminpa olen kättä vääntänyt siltikkin :P...
        Aika hyvä tulos :D

        No ei kuule 2 toistoa enemmän mitä yli 10v nuorempi saman kokoluokan mimmi saa, niin en itse kyllä pitäisi kovin hyvänä tuloksena! En tiedä kauan olet treenannut, mutta samaa menoa tulen häviämään sulle aika nopeesti...

        Painihan on tehokas koko kropan laji... :) Kande kokeilla.


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        No ei kuule 2 toistoa enemmän mitä yli 10v nuorempi saman kokoluokan mimmi saa, niin en itse kyllä pitäisi kovin hyvänä tuloksena! En tiedä kauan olet treenannut, mutta samaa menoa tulen häviämään sulle aika nopeesti...

        Painihan on tehokas koko kropan laji... :) Kande kokeilla.

        Aijaa mie luulin et oot varmaan 16-20v :D
        No sen verran voin sanoa että harrastan hiihtoa ja alotin viimesyksyltä voimaharjoittelua hiukan vain. en nyt vain muista paljonko silloin aluksi sain mutta ei siinä varmasti suurta eroa ole nykyiseen :D

        noh pitääpä joskus ottaa sitten painia jonkun kans ;D


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        Aijaa mie luulin et oot varmaan 16-20v :D
        No sen verran voin sanoa että harrastan hiihtoa ja alotin viimesyksyltä voimaharjoittelua hiukan vain. en nyt vain muista paljonko silloin aluksi sain mutta ei siinä varmasti suurta eroa ole nykyiseen :D

        noh pitääpä joskus ottaa sitten painia jonkun kans ;D

        Katotaan syksyllä kummalla on enemmän papua...! ;) Tasoista nyt lähdetään :D


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Katotaan syksyllä kummalla on enemmän papua...! ;) Tasoista nyt lähdetään :D

        Selevä, katotaan vaan ;D


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        Selevä, katotaan vaan ;D

        Kjäh! :P Et kai kuitenkaan leukoja jaksa (vielä) vetää? Useesti mimmit punnertaa ja etenkin kyykkää ihan pelottavia määriä mutta leuat on kuitenkin se laji missä muijien evoluutio vai mikä se oli, ei ole vielä saavuttanut miehiä ;) Mä pystyn 13 leukaa... Intin testeissä se on hyvä suoritus.


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Kjäh! :P Et kai kuitenkaan leukoja jaksa (vielä) vetää? Useesti mimmit punnertaa ja etenkin kyykkää ihan pelottavia määriä mutta leuat on kuitenkin se laji missä muijien evoluutio vai mikä se oli, ei ole vielä saavuttanut miehiä ;) Mä pystyn 13 leukaa... Intin testeissä se on hyvä suoritus.

        hehah khyl menee 6 leukaa :D on sitäkin tullu tehtyä ;D

        oli eilen voimaharjotukset ja sainki kyykystä 60kg :DD


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        hehah khyl menee 6 leukaa :D on sitäkin tullu tehtyä ;D

        oli eilen voimaharjotukset ja sainki kyykystä 60kg :DD

        Ou shitt! :O 6 on osi hyvin sinun kokoiselle mimmille, kun et ole mikään 40kg. Onko noi sitten syviä kyykkyjä että mennään ihan alas vai sellasia 90 asteen? 90 asteen tuloksia en edes tiiä mutta 55kg just saan syväkyykystä.

        Noh entäs penkkienkka?


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Ou shitt! :O 6 on osi hyvin sinun kokoiselle mimmille, kun et ole mikään 40kg. Onko noi sitten syviä kyykkyjä että mennään ihan alas vai sellasia 90 asteen? 90 asteen tuloksia en edes tiiä mutta 55kg just saan syväkyykystä.

        Noh entäs penkkienkka?

        no niiden piti olla syväkyykkyjä mutta en ole sitten varma menikö ne alle 90 asteen. :D. penkkienkkaa en ole vielä kokeillut mut ehkäpä voisin jonaki päivänä käydä testaamassa senkin :D


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        no niiden piti olla syväkyykkyjä mutta en ole sitten varma menikö ne alle 90 asteen. :D. penkkienkkaa en ole vielä kokeillut mut ehkäpä voisin jonaki päivänä käydä testaamassa senkin :D

        Älä käy :P. Alkaa muitakin jätkiä ahistaa!.... ;) Sitäpaitsi oot mua 7 kg ööö eh painavampi: Jos Mun jalkoihin tai niskaan laitetaan 7kg painot, mä tuskin vedän 6 leukaa ja 28 punnerrusta! keletanatu! Joten jos otettais nyt se paini tai kädenvääntömatsi, en ees pärjäis sulle!


      • 16V
        mitenhän mittailet kirjoitti:

        Älä käy :P. Alkaa muitakin jätkiä ahistaa!.... ;) Sitäpaitsi oot mua 7 kg ööö eh painavampi: Jos Mun jalkoihin tai niskaan laitetaan 7kg painot, mä tuskin vedän 6 leukaa ja 28 punnerrusta! keletanatu! Joten jos otettais nyt se paini tai kädenvääntömatsi, en ees pärjäis sulle!

        jaa eipä sitä ole noin nytten ajatellutkaan kun olen sellaisessa "valmennusryhmässä" jossa noin suunnilleen samaa kokoluokkaa olevat tytötkin saa kyykystäkin 70 kiloa pojista puhumattakaan... :D:
        se omapainohomma on sinänsä vähän hankala tulkita aina toisen näkökulmasta.


      • mitenhän mittailet
        16V kirjoitti:

        jaa eipä sitä ole noin nytten ajatellutkaan kun olen sellaisessa "valmennusryhmässä" jossa noin suunnilleen samaa kokoluokkaa olevat tytötkin saa kyykystäkin 70 kiloa pojista puhumattakaan... :D:
        se omapainohomma on sinänsä vähän hankala tulkita aina toisen näkökulmasta.

        Hmm tuskin ihan saa ilman kunnon treeniä! Penkki nyt 62, kyykky 56, leukoja 14, punnerruksia 48 :D. Hyppää vaikka paljon nostat penkistä foorumille ni ei täällä kukaan herhostu meidän matsista :D


    • 165/55

      22 vuotta
      27 cm
      En käy salilla (its just boring...)

    • jujujujujujuju

      vitun narukädet :D itellä semmone 43cm ja oon 17v kundi

    • jsgkldfjgkldjgkl

      Nää ympärysmitat johtuu täysin siitä että mikä on rasvaprosentti tai ylipäätään onko rasvaa hauiksen ympärillä. Jollain 150 kiloisillakin voi olla yli 50cm haban ympärys mutta niin kuinka paljon siitä sit onkaan sitä oikeaa lihasta :DD. Itse oon vuoden salilla käyny jätkä ja hauiksen ympärys 32cm että niin...

    • äöogiouftyi

      Mulla on 23 cm. Oon 12-vuotias tyttö, ja mitat on 159 cm ja 42 kg. Oon ihan hyvä kuntone ja liikun paljon, mut puntit ei oo mun juttu. Mieluummin juoksu ja ratsastus

    • Geenit!

      Tommoset 29 senttii jännitettynä.
      Muute mitat on 163/59 ja ratsastus on harrstuksena :D

      Jostain syystä käsilihaksii kertyy haluttuu enemmä ja hartiat (varsinki vasen) on keränny massaa o.o Syytetään ulkotöitä :D

      Niin ja siis eihä miulla oo ees iso haukkari, sitä en väitä!
      Mutt pienemmilläki pärjäis, ku ei nuo tikkuihmisten vaatteet mee päälle :/

    • maami1224324

      Montako leukaa vedätte?

    • maami1224324

      Mä vedän 17 :DD

      • Tytöt lyö vyön alle!

        Ja kuka/mikäs tyttö mukamas vetää 17 leukaa, hä? :P


      • pampampam
        Tytöt lyö vyön alle! kirjoitti:

        Ja kuka/mikäs tyttö mukamas vetää 17 leukaa, hä? :P

        aivan hyvin mahdollista jos treenaa paljon. itse kans tyttö mut saan vain 6 leukaa


      • Mä en

        vedä leukoja. Mä vedän käteen.


    • 35kg ??

      Miksi ette ymmärrä laittaa mittojanne? Leuanvedossakin aika olennaista.. 155/45 kokosen on paljon helpompi vetää leukoja kuin 170/90 kokosen!!!!!

    • tyttö19weeh

      34 cm, ikää 19v, mitat 179/82

    • :)

      Oon 16-vuotta ja harrastan jääkiekkoa aktiivisesti sm-tasolla. Oon 166/64 ja hauiksen ympärysmitta 33cm
      11 leukaa menee ja penkistä nousee se 40kg
      enkä valehtele mitään:)

    • änksblöö

      Tollasella haballa ja leuanvetotuloksella 40kg penkkimaksimi on huonooo!

      • ...

        Niin no kuka ääliö nyt haballa penkkiä nosteleekaan


    • AweMaria

      Heheheheh aika säälittävää...
      ...20 cm...
      vähintään 2 kertaa viikossa kalliokiipeilyä ja se käsivarsi (siis kyynerpäästä ranteeseen) on yhtä paksu ku haba...
      että haistakaa paska niitten nelkytsenttisten habojenne kaa, mun REISI on perkele 40 cm
      -ja muuten 170cm ja 49 kg.

    • Matriarkaatti92

      Itselläni n. 40 cm hauis. Olen koko pienen ikäni harrastanut jääkiekkoa, miekkailua, jalkapalloa, kuntosalilla käyntiä ja sen semmosta. Pituutta löytyy 179 cm.

      Vanttera ja harteikas olen ollut aina, ja hyväkuntoinen.

    • pleasekissme

      ikä 14
      pituus 160 cm
      paino 66 kg
      haba 32 cm

      ratsastan

    • veepuska

      Oon 20v, 167cm ja haba on jännitettynä 34cm pelkkää lihasta. Treenaan kovaa kasvattaakseni lihaksiani koska se on vain niin hienoa olla vahva ja näyttävä. Pojatkin haluaa aina bileissä että pullistelen. Kaiken lisäksi olen vahvempi kuin vuotta nuorempi veljeni

      • äly hoi

        Ja painat paljon, mitä toi pelkkä pituus ja hauis kertoo koosta!? Jos painaa 60 toi on hyvin jos 100 ei ole hyvin! Missä oot broidias vahvempi?


      • veepuska
        äly hoi kirjoitti:

        Ja painat paljon, mitä toi pelkkä pituus ja hauis kertoo koosta!? Jos painaa 60 toi on hyvin jos 100 ei ole hyvin! Missä oot broidias vahvempi?

        Painan noin 64 kiloa. Olen vahvempi oikeastaan kaikessa, esim. penkistä max 75kg.


      • jfsdls
        veepuska kirjoitti:

        Painan noin 64 kiloa. Olen vahvempi oikeastaan kaikessa, esim. penkistä max 75kg.

        Auts! monta kundia oot nostanu seinälle!!?? :D


    • honoluluLOL

      jos treenaa käsiä liikaa pituuskasvu loppuu joten en suosittele.
      mut ite oon 13v. 160cm 53kg 27cm (enimmäkseen rasvaa) :P

    • EiValita

      Ihana ku löyty tällänen ketju! Ihan ekaks: jos joku valehtelee tietonsa niin eikös se oo sen oma häpee et elää mielikuvitusmaailmassa? Et ei siit kenenkään pidä vetää hernettä nenään. :) Oon ite 20v 59/168, entinen ylipainoinen. Painoin 75kg viel 5 vuot sitten. Harrastin kuitenkin liikuntaa pienest asti ja voimalajit oli sen massan takia ihan jees. :) sit pudottelin painoa hiljalleen. Nyt hauis 30cm ilman et on alleja (paras sana ikinä!) :D mut leukoja menee vaan se 4-5. oon salilla käyny muutaman vuoden ja nyt saan saliohjelman voiman lisäämiseksi. Vatsalihaksistani täytyy mainita sen verran et oon niist erityisen onnellinen. Kuntotesteis 29-30 istumaannousua puoles minuutissa. Tiedän, meni ohi aiheen mut kuitenkin :) Ihana ku löyty tällänen ketju! Ihan ekaks: jos joku valehtelee tietonsa niin eikös se oo sen oma häpee et elää mielikuvitusmaailmassa? Et ei siit kenenkään pidä vetää hernettä nenään. :) Oon ite 20v 59/168, entinen ylipainoinen. Painoin 75kg viel 5 vuot sitten. Harrastin kuitenkin liikuntaa pienest asti ja voimalajit oli sen massan takia ihan jees. :) sit pudottelin painoa hiljalleen. Nyt hauis 30cm ilman et on alleja (paras sana ikinä!) :D mut leukoja menee vaan se 4-5. oon salilla käyny muutaman vuoden ja nyt saan saliohjelman voiman lisäämiseksi. Vatsalihaksistani täytyy mainita sen verran et oon niist erityisen onnellinen. Kuntotesteis 29-30 istumaannousua puoles minuutissa. Tiedän, meni ohi aiheen mut kuitenkin :)

      • EiValita

        sori tuli kahteen kertaan, kone jumittaa


      • Mitenhän mittailet
        EiValita kirjoitti:

        sori tuli kahteen kertaan, kone jumittaa

        Paljon sit jaksat perinteisiä miestenpunnerruksia entä penkki ja kyykky nääs? :)


      • 2+3

        Hyvät on tulokset. Erityisesti onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta! Ja btw. se 4-5 leukaa on hyvä tulos naiselle. Et ei mikään "vaan 4-5". Tosin tavoitteita pitää olla, mutta saa sitä olla ylpeä jo saavutetustakin.


    • tyttö98

      31cm. =D ja 13wee. =)

    • JokuWaa

      Keskustelu on kyllä vanha ku taivas mutta mitäpä siitä :D Hauiksen ympärys on 32cm, pittuutta löytyy 167cm, suht normaali paino ja harrastan judoa ja miesten punnerruksia mennee putkeen semmoset 30. Ikkää löytyy 12 vuotta ja iskä mittas joten totta tuo tulos :) Onkos normaali?

      • Wauuuzi

        Aikamoinen haba! :DD Ite oon 16v justiinsa täyttäny poika ja itellä joku 33 senttinen hauis. :P Punnerruksia meneepi suunnilleen tuo 30. ^^ Montas leukaa päaset?


    • yappi

      26cm. 160/48 ja 15v :)

    • äijä213123123

      Hoh, ite oon 20v jätkä, 185/70 ja haba n. 30cm. Onko se sit rasvaprosentti mikä tekee sen noin pieneks vai mikä (olen luihu kuin mikä)? Varmaa häviäisin monelle tytölle tääl :D

      ps. Kädenvääntö o kans tekniikkalaji, pelkällä voimalla ei siin välttämättä pärjää.

    • tuleva vartija

      16v, 164/54, 27,5cm. Mun liikunnat rajottuu pitkälti koiran lenkittämiseen, ostin vähän aika sitten käsipainot ja salilla ois aikomus alkaa käydä. Jospa sais enemmän lihasmassaa.. q:

    • mminä

      17 v, 162/57 , hauis 32 cm. Harrastan (koulu)ratsastusta, lenkkeilyä ja salitreeniä. Mulla on aina käsilihakset kasvanu tosi nopeesti vaikka oon ihan rauhassa tehny. Jaa kyllähän tolla jokunen kädenvääntökisa lätkäjätkiä vastaan on voitettu ;)

    • futissgirlll

      njoo ei nii hääppöne, omassa lajissa ei hirveesti haba treenaudu. Sinänsä iha hyvä tulos, koska oon muute aika laiha eikä oo murrosikäkään alkanut. Eli: 26cm, && oon 155/38 jaja 14 vuotta.

    • flikka92

      moi! mie oon 19-vuotias, painoa 46kg, pituutta 163cm ja hauiksen ympärys on 27cm. olen muuten tosi pieni mutta kaikki huomauttelee habastani :D

    • Bara en pojke

      Tytöt miks te huolehditte siitä, onks teillä isot hauikset vai ei. Mun mielestä ainaki liian lihaksikas tyttö on ruma!!!

    • sdfghsdfghsf

      Täytyy kyllä tytöt sanoa, että on teille hurjan kokosi hauislihaksia. Itse mies 183cm ja 90kg, ikää 20 vuotta. Harrastan monipuolista liikuntaa; kuntosalia, hiihtoa, jääkiekkoa, juoksua yms. Olen siis ruumiinrakenteeltani lihaksikas ja vaikeasti horjutettavissa. Penkistä nousee 110kg, leukoja 21, punnerruksia n. 60.

      Huolimatta hyvästä lihaskunnosta hauiksen ympärysmitaksi mittasin 37cm, täyttä lihasta.

      Kyllä teillä tytöt täytyy olla melkoset kädet jos tosissaan ylittää vaikka 35 senttimetrin rajapyykin!

      • Muista olla kriittin

        No, kannattaa toki huomata, että kyseessä on Suomi24, palsta, johon kuka tahansa voi kirjoittaa itsestään minkälaisia valheita tahansa, eli oikeastaan mihinkään ei voi luottaa täysin...


    • trolololoooooooo

      12v ja haban ympärys 52cm. Rasva% 3.

    • boogeli

      14v, pituus 163cm ja haba on 27cm. Harrastan ratsastustaa :DD

    • jinje

      13v, 156cm 54kg ja haba on 29cm en harrasta mitää :)

    • painityttö

      18v, pituus 167cm ja haban mitta 33cm. Harrastan uintia ja painia.

      • Gao

        Ohhoh, aika hyvin! :) Ootkos kokeillut että pääsetkös montakin leukaa? :D


    • spagettikäsi

      Aika hurjia käsivarsia o.o Oon 16v poika ja käden ympärys vaan 38cm :'( 190/75 penkistä nousee 80kg

      • Chidi

        Nojes :DD Mieki 16v poika 181/64 haba 32cm. x))) Pelaan futista, en käy salilla tms. Leukoja vetelen joskus, joku 12 pääsen. Oon tosin aika kevyt.. Ja monelta täällä tulis takkiin jos totta puhuvat. :P


    • asdsd

      14v tyär ja 25cm ympärysmitta. joskus oon käyny salilla mut nyt son vähentyny ...

    • Rossupossu(;

      Mää oon 14v tytsy ja mitat 164/60. Haba tarkalleen 27,2cm :P.. Uintii harrastan 9krt viikos, sali 7krt ja lenkki 6krt vko.. Kotona nostelen 1kg painoi ja miesten punnerruksia menee just ja just 25 :D Ei toi ''haba'' kovinkaa isolta ees näytä mut väliäpä sillä.. kerkee tossa myöhemmälläki iällä sitä punttia vetää.

      • Bafanaa

        Ei tuo nyt pienikään ole! ;D Ootkos koittanu monta leukaa menee? Ja mistäs päin Suomea oot muuten? Jos halut kertoa, ei pakko. :D


      • Nkosio

        Ei tuo nyt pienikään ole! ;D Ootkos koittanu monta leukaa menee? Ja mistäs päin Suomea oot muuten? Jos halut kertoa, ei pakko. :D


      • Ööjoo

        Ja tuo lähtikin kahesti vaikka sano että epäonnistu. :DD


    • tamperelaine

      syntyny elokuus 98 ,eli koht 14 (: pellan korist ja hauis 29cm :)

      • heijjoo

        ootko koittanut leuanvetoa? :D saatat päästä aika montakin :p


    • k5

      Nyt menee jutut taas yli. Itse olen 15v 172cm pitkä, ja 63kg painava. Minun käden ympärys on n.36cm. Enpä usko todennäköiseksi että treenaan 13-vuotiaasta asti salilla, syön proteiinit päivittäin. Saman pituisella, mutta kevyemmällä tytöllä voisi olla sama ympärys mitta, tyttöhän on saman ikäinen.

    • mukamas iso hauis

      On se ny saatana kumma, jos kaikkien likkojen mittaustulokset on mukamas väärin.. Voin itsekkin todeta kolmen eri mittanauhan ja kuuden mittaustuloksen jälkeen että se mun hauis todellakin on sen 36cm yhtään pyöristelemättä. Harrastan Brasilialaista jujutsua ja lukkopainia. t: tyttö 15v

      • Jaakippo

        Okeii. Paljos painat? Ja monta leukaa menee? :)


    • epäilevä

      laittakaa kuva kun nuo tulokset epäilyttää

    • kara91_

      Likka 20v, aloitin kaksi vuotta sitten kuntosalilla treenauksen vapailla painoilla, sitä ennen harrastin uintia koko nuoruuteni, haba on 34cm, pituutta 172cm ja painoa 69 kiloa. Penkistä nousee 80 kiloa muutaman kerran.

    • oikeesti! xD

      oon tyttö 14 v pituutta 170 ja painoo 49 kg ja mittasin itselleni ympärysmitaksi 25cm..

    • senverrannn

      29cm

    • tyttö

      14v. en tiiä ympärysmittaa, mut leukoi saan 15-> (164/53) ja juu 6-pac löytyy ;))

      • vautsi

        Aikas hyvin on papua muijalla, leukoja vedän tasan saman, mitä vedät äijien etunojia ja vatsoja??? mä jätkä (175/60)


    • jäjäjäj

      27 cm 14 vee tyttö

    • asdfsad

      14v tyttö ja 25cm

    • reilukepe

      voitattaako kukaan tyttö täältä poikia kädenväännössä?

    • Pallero

      Minä olen voittanut kaikki poijjaat käden väännös, ainoastaan isälleni hävinnyt... :))) Olen noin 180cm ja painan noin. 80kg... Minulla on kyllä lihaksia joka paikassa, mutta painoni on mielestäni ihan liikaa, hauksien ympärys mitta 36 ja jtn.

      Ei mulla kyllä mtn makkaroit oo, mut pidän itteeni tosi lihavana, ja kaikki muut sanoo et súl on vaa iha helvetisti lihasta!!Uskonko??

    • Tälleen

      Semmoset 25.5cm.. Haluaisin vähän ehkä isomman haban.

    • jokutyyppi123

      13v ja 30:) harrastan telinevoimistelua, lenkkeilyä, nostelen painoja, teen punnerruksia ja leuanvetoja ym :D ja harrastin ennen yleisurheilua:)

    • ainaeivoivoittaa

      Mun pikkusisko 15 vee on oikee amatsooni. Vaikka painan varmaan 15 kg enemmän ja oon reilusti pitempi niin otettu joskus pari painimatsia. Joka kerta oon vaan ollu ihan nolona kun se on selättäny mut. Se on niin nopee ja notkee ja jaloissa kauheet voimat, niin ei voi mitään. Mun kaveri ei uskonu että oon hävinny, mut hävis sekin.

      • pikkujuttuhan.se

        Kyllä mä sen voittaisin. On sitä ennenkin kovia vastustajia kohdattu ;) oon 186 pitkä, 70 kiloinen ja 16v (kohta 17) kyllä mä voittaisin sen :)


      • ainaeivoivoittaa

        Just ku luulisit voittanees niin yleensä käy niin et se pääsee jaloillaan lukitsee kädet ja pään ja kääntää väkisin selälleen niin kävis sullekin


      • pikkujuttuhan.se
        ainaeivoivoittaa kirjoitti:

        Just ku luulisit voittanees niin yleensä käy niin et se pääsee jaloillaan lukitsee kädet ja pään ja kääntää väkisin selälleen niin kävis sullekin

        Kyllä sen silti voittaa :D


    • ainaeivoivoittaa

      Kyllä sen varmaan joku voittaa, mut en mä eikä mun kaveri sille pärjätty, vaikka ollaan molemmat huomattavasti isompia. Tietysti vähä noloo hävitä matsi tytölle 6-0.

      • nohoho

        kummalla teistä on isompi haba? ;)


    • Xx_lpslover_xdddd_2010

      529m

    • Anonyymi

      Oon kylläkin 13 vuotias poika. Pituutta 170cm ja hauiksen ympärys 38cm. Repikää siitä

    • Anonyymi

      22v mies 172/59 hauis 25,5

    • Anonyymi

      hauis 30 cm
      oon 14 ja harrastan kiipeilyy
      183/68

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe