Etsitkö töitä? Lue tämä!

Anonyymi

Etsitkö puhelinmyyntityötä? Alalla on rehellisiä yrityksiä jotka maksavat kiinteää TESsin mukaista palkkaa. On myös yrityksiä jotka maksavat "Pohja/takuupalkka provisio/bonus"-palkkoja. Viimeksi mainitut ovat huijareita. Joku on eri mieltä? -Miksi yritys maksaa "kaupungin parasta pohjapalkkaa", mutta ei noudata TESsiä? TESsin yli saa maksaa. Se ei ole laitonta. Laitonta on maksaa liian vähän.

Kun luet ketjua tuntemattomata yrityksestä, hälytyskellojen pitää soida jos yritystä kehutaan liikaa. Kukaan tyytyväinen ei tänne kirjoittele. Kirjoittelija on aina yrityksen toimitusjohtaja tai jokin pikkupomo. Vältä yrityksiä joista sanotaan:
-Paras palkka koko alalla
-Ainoa rehellinen toimija
-Ei huijausta
-Hyvä porukka

jne.. Vältä siis niitä asioita joita normaalissa työpaikassa pidetään itsestäänselvyytenä. Jos täällä sanotaan yhtiön olevan rehellinen, sillä on rikollinen tausta. Palkkaongelmat ovat yleisiä alalla eikä kenenkään kannata tällaisenä aikana ottaa riskiä oman palkkansa saamisesta.

Vältä myös alle 3 paikkakunnalla toimivia puhelinmyyntiyrityksiä. Ne ovat liian pieniä ollakseen vakavaraisia. Jos toimintaa on vain yhdellä paikkakunnalla ja olet sellaisessa yhtiössä työssä: Laske montako työpistettä toimistolla on ja montako työntekijää olet tavannut. Katso mitä netissä kirjoitetaan: "Meillä on ainakin 30 henkilöä hommissa" vaikka todellisuudessa yrityksessä ei ole ketään muita, kuin sinä ja pomo? ->JUOKSE ÄLÄKÄ PALAA!

Ja ennen kaikkea muistakaa olla pois töistä pandemian aikana!!!!!

1

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otan vastaan ehdotuksia jos Tampereella on hyviä myyntitaloja! Kokemusta löytyy 8kk

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe