Tollo sekosi

Joo....oli kuulemma Hyrynsalmella toissa iltana jokin kapinen rakki jolkutellut irrallaan pellon laidalla. Tämä tieto luotettavasta lähteestä. Unohti varmaankin joku päitynyt maalaiseinari päästää metsästuskaverinsa sisälle mässyttään kuivamuonaa.

Noh, sittenhän tuli kylällä hätäisiä ilmoituksia verenhimoisesta sudesta, joka vaanii raateluhampaineen puolustuskyvyttömiä lapsia ja vanhuksia. Ei edes hiekkalaatikolle voi lasta päästää eikä vanhus voi postilaatikolla käydä.

Kylän ukot ovat kuulemma kokoontuneet johonkin hikiseen pirttiin koronasta huolimatta pohtimaan tilannetta. Ja siellä viina varmastikin virtaa ja päissään pelottomana uhotaan. Laaditaan strategiaa, miten tuosta pedosta päästään eroon ja suojellaan perhettä.

Tämä hysteerikkojen palaveri on vissiin juuri nyt meneillään.
Kerron lisää, kunhan kuulen kontaktiltani kuulumisia.

Kaikenlaista pallinaamaa sitä voikin olla olemassa tässä maailmassa.

51

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh.... hätäkokous oli päättynyt noin tunti sitten. Päättivät lähteä susijahtiin heti kun pääsevät sängyistään ylös. Uho oli ollut tosi "miehekästä"

      Noh, katsellaanpa, saammeko taas lööpeistä lukea suru-uutista. Oliko joku luullut veljeään hädissään ja rapuloissaan sudeksi taikka vahingossa ampunut sinne sun tänne vahingoittaen jotakuta, päissään. Tai sitten jotain tämän tapaista. Veikkaanpa, jotta lööpeissä on taas kohta jotain muurakin, kuin koronaa.

      • Anonyymi

        muutakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muutakin

        Laitappa nyt niitä lööppejä tänne näkösälle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuodelta 2013 ? Etkö löytänyt tuoreempia, vai eikö niitä ollut ?

        Näitähän on joka päivä lehdet pullollaan. Minä aina aamukahvia juodessani nautiskelen näistä ja siinä sitten naureskelen ja hirnuskelen. Kahvikin maistuu paremmalta kun on siinä hyvää luettavaa kyytipoikana.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Näitähän on joka päivä lehdet pullollaan. Minä aina aamukahvia juodessani nautiskelen näistä ja siinä sitten naureskelen ja hirnuskelen. Kahvikin maistuu paremmalta kun on siinä hyvää luettavaa kyytipoikana.

        Heh heh....että tämmöstä:

        https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kasittamatonta-torttoilya-mies-ampui-hirvenvasaa-vaikka-takana-oli-toinen-metsastaja-kuuli-osuman-saaneen-toverin-tuskanhuudot-mutta-lahti-viela-hirven-peraan/7730024&ved=2ahUKEwil7vbWv-XoAhUoposKHWgsBrAQFjAFegQIBhAI&usg=AOvVaw0dKIg8P1yrFOgDjpqYZHJb&cshid=1586784238357


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tiedän retkuja,jotka ovat metsästäneet rauhoitettuja eläimiä pakastimeen ja sekä rauhoitetuilta linnuilta on katkottu päät poikki,ennenkuin jos tarkastaja tulee,ettei erota.
        Näitä ahneita mulkkuja on Liperissäkin paljon.
        Osa on ampunut liikkuvasta autosta,mutta onneksi ovat osin jääneet kiinni.
        Tuupovaarassa vasta parhaimmat kilju-urhot on..Huh.huh..sekä muut rajakylät..


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hanki nyt jo elämä.

      • Anonyymi

        Hänen elämänsä, on joutavan ränkytystä ja ihmisten solvaamista. Ilman järjenhäivää.


      • Anonyymi

        Hanki nyt jo elämä.

        ANNA SINÄ ELÄMÄ, älä vie sitä!


    • Anonyymi

      Kuinkas analyytikko vastasi kosintaan?

      • Anonyymi

        Onko häämatkakohde jo tiedossa?
        (Kuinkas analyytikko vastasi kosintaan)


    • Anonyymi

      Jopas sattukii melekonen tappaas. Oltiin saloloella hiihtelemässä ja jäläkiä kahtelemassa kahen kaverin kansa.Tekastiin siinä makkaranpaestotulet,nii eekö keskenkaeken makkarankyrsän paestoo tullu jumalaton tuulenpuuska ja heetti rietannahkahatun justiisa siihen nuotioon. Palo karvat toeselta puolelta hatusta justiisa.Jotenka suvennussahtelija,laetappa osotetta,pistän postiin sulle tulemaan sen reohkan,itelle tien uuvven uuvvesta nahasta. Oespaan sulle siellä petonnikopperossas karrantteenissa jottae muutakkii räplättävvee kun ne munattomat munasj. Räpleesit vaekka sitä reohkoo. Hehheh !

      • Anonyymi

        Vaasankadun vihreelle lähetä pakettis.


      • Minäpä suomennan tuon mongerruksesi, että kaikki ymmärtävät, mitä yrität sanoa:

        Elikkä, olitte metsästäjä-ryyppykavereittesi kanssa päässeet metsään hikipirteistänne. Jollain ilveellä saitte tulenkin syttymään. Sitten joku oli niin päissään, ettei pysynyt pystyssä ja kaatui naamalleen nuotioon. Siinä sitten kärähti haiseva pipo ja varmaan hikiset partakarvatkin. Että elä mulle vaan mitään sontaa sieltä lähettele.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Minäpä suomennan tuon mongerruksesi, että kaikki ymmärtävät, mitä yrität sanoa:

        Elikkä, olitte metsästäjä-ryyppykavereittesi kanssa päässeet metsään hikipirteistänne. Jollain ilveellä saitte tulenkin syttymään. Sitten joku oli niin päissään, ettei pysynyt pystyssä ja kaatui naamalleen nuotioon. Siinä sitten kärähti haiseva pipo ja varmaan hikiset partakarvatkin. Että elä mulle vaan mitään sontaa sieltä lähettele.

        Lisään tähän vielä, jotta viinaahaan siellä otetaan, että yleensä uskalletaan susien takia lähteä "jahtiin" puppeliporukassa. Ja sitten vielä tuli karkottaisi petoeläimet. Etteivät tulisi liian lähelle raateluhampaineen.

        Mutta arvashan tässä, miten taas kävi. Tällä kertaa ei vissiin ammuttu hädissään velipoikaa päin näköä taikka sekotettu varpusta suteen. Tai mistä sen tietää, mitä siellä oikeasti on tapahtunut. Hysteerikoitten jutuista on niin vaikea saada selkoa. Jo kielenkin takia, mutta susipelko tässä on kaikkein oleellisinta.


    • Anonyymi

      Sinun kannattaisi varmaan hakeutua johonkin avun piiriin. Tuollainen ennakkoluuloisuus ei ole enää tervettä.

      • Anonyymi

        Eekun antaa tuon räkyttäjän vuan räkyttee,tuntuupa kohtapuoleen tukehtuvan myrkkyihisä.Mahanahkakii jo keltasena nappaan asti. Vuan voen kuvitella,mitenkä rietannussahtelija hakkoo piätäsä petonnikopperosa seenään.Ae nii,eehän se ies oo omasa ,sosijaalitoemisto maksaa vuokrasakkii,eehän tuo polonen käetön oo minnekkää piässynnä töehinkää.Hupattelloo ja pössyttellöö vuan kopissasa.Jotta Heh Heh ja soromnoo. Se on tuassiisa uamulla hiihtelykelj,pitäne lähtee saloloelle .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eekun antaa tuon räkyttäjän vuan räkyttee,tuntuupa kohtapuoleen tukehtuvan myrkkyihisä.Mahanahkakii jo keltasena nappaan asti. Vuan voen kuvitella,mitenkä rietannussahtelija hakkoo piätäsä petonnikopperosa seenään.Ae nii,eehän se ies oo omasa ,sosijaalitoemisto maksaa vuokrasakkii,eehän tuo polonen käetön oo minnekkää piässynnä töehinkää.Hupattelloo ja pössyttellöö vuan kopissasa.Jotta Heh Heh ja soromnoo. Se on tuassiisa uamulla hiihtelykelj,pitäne lähtee saloloelle .

        Eekun märyperse vuan räksyttää....
        Sutta pelkäät pallinaama. Tuommoset joutaa työleirille koulutukseen. Kunnioittamaan viisasta Johtajaa.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Eekun märyperse vuan räksyttää....
        Sutta pelkäät pallinaama. Tuommoset joutaa työleirille koulutukseen. Kunnioittamaan viisasta Johtajaa.

        viisas johtaja KUKA?
        Anuslyytikko
        Luontoliitto
        Luke
        Jokin muu


      • Anonyymi kirjoitti:

        viisas johtaja KUKA?
        Anuslyytikko
        Luontoliitto
        Luke
        Jokin muu

        Minä itse. Kaunis ja rohkea. Ylivertaisen viisas suuri Johtaja. Tyhmän apinan kyykyttäjä ja sivistäjä.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Minä itse. Kaunis ja rohkea. Ylivertaisen viisas suuri Johtaja. Tyhmän apinan kyykyttäjä ja sivistäjä.

        Hmmm. Yleensä nuo "ylivertaisen viisaat suuret johtajat" ovat olleet harhaisia psykopaatteja, kuten Adolf Hitler, Josef Stalin, Nicolai Ceausescu ja kaikki Kim Il Jotkut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm. Yleensä nuo "ylivertaisen viisaat suuret johtajat" ovat olleet harhaisia psykopaatteja, kuten Adolf Hitler, Josef Stalin, Nicolai Ceausescu ja kaikki Kim Il Jotkut.

        Kaikki Pohjois-Korean Kimit on ja ovat olleet tosi fiksuja. Suuria älykköjä. Tähän sakkiin ei tosiaankaan kuulu esim. kimi räikkönen. Tuo pellehän on saapastakin tyhmempi.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Kaikki Pohjois-Korean Kimit on ja ovat olleet tosi fiksuja. Suuria älykköjä. Tähän sakkiin ei tosiaankaan kuulu esim. kimi räikkönen. Tuo pellehän on saapastakin tyhmempi.

        Tämä P-Korean kommentti kertookin sinusta jo kaiken...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä P-Korean kommentti kertookin sinusta jo kaiken...

        Ja sinusta kimi räikkönen ansaitsisi hiukkasfysiikasta nobelin palkinnon. Niin vähän itse ymmärrät fysiikasta. Vähemmän kuin apina. Suurin piirtein yhtä paljon kuin vaikkapa kastemato.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Ja sinusta kimi räikkönen ansaitsisi hiukkasfysiikasta nobelin palkinnon. Niin vähän itse ymmärrät fysiikasta. Vähemmän kuin apina. Suurin piirtein yhtä paljon kuin vaikkapa kastemato.

        Missäs kohtaa mainitsin Räikkösestä yhtään mitään ?
        Jos sinun ja polkupyörän sisäkumin ymmärrystä vertaa toisiinsa, niin sisäkumi voittaa 16-0.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs kohtaa mainitsin Räikkösestä yhtään mitään ?
        Jos sinun ja polkupyörän sisäkumin ymmärrystä vertaa toisiinsa, niin sisäkumi voittaa 16-0.

        Heh heh....jospa ne äiti ja iskä ostaisivat pojulle lasten autoradan synttärilahjaksi, kun noin formulat kiinnostaa. Mikä palloposki. Kimitätkin ihan samalla tavalla kuin räikkönen. Ja susia pelkää hysteerisesti koko sukusi. Mitä roskasakkia.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....jospa ne äiti ja iskä ostaisivat pojulle lasten autoradan synttärilahjaksi, kun noin formulat kiinnostaa. Mikä palloposki. Kimitätkin ihan samalla tavalla kuin räikkönen. Ja susia pelkää hysteerisesti koko sukusi. Mitä roskasakkia.

        Luonto liitto Luke petoryhmä anc tapiola mainostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonto liitto Luke petoryhmä anc tapiola mainostaa

        Selvästi eduskuntavaalityötä analyytikalla, tuo yllä oleva vaalipuhe.

        Arvatkaa, vai joko tiedätte, missä vaalipiirissä ja minkä puolueen listoilla analyytikko oli muutamissa edellisissä vaaleissa?


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....jospa ne äiti ja iskä ostaisivat pojulle lasten autoradan synttärilahjaksi, kun noin formulat kiinnostaa. Mikä palloposki. Kimitätkin ihan samalla tavalla kuin räikkönen. Ja susia pelkää hysteerisesti koko sukusi. Mitä roskasakkia.

        Korjataan vähän.
        Nyt sisäkumille tilanne on 17-0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi eduskuntavaalityötä analyytikalla, tuo yllä oleva vaalipuhe.

        Arvatkaa, vai joko tiedätte, missä vaalipiirissä ja minkä puolueen listoilla analyytikko oli muutamissa edellisissä vaaleissa?

        Vaikuttaa pääkaupunkiseudun pömpöösiltä vihreältä ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi eduskuntavaalityötä analyytikalla, tuo yllä oleva vaalipuhe.

        Arvatkaa, vai joko tiedätte, missä vaalipiirissä ja minkä puolueen listoilla analyytikko oli muutamissa edellisissä vaaleissa?

        Tuolla ulosannilla mikään puolue ei kelpuuta rääväsuuta. Edes Persut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjataan vähän.
        Nyt sisäkumille tilanne on 17-0

        Mutta kun minä haistan pelkosi tänne asti. Heh heh....siis susipelon. Hysteerikko muka älystä puhuu, hi hi hih. He he, rö rö rö rö röh röh rö röhhh rö rö röh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla ulosannilla mikään puolue ei kelpuuta rääväsuuta. Edes Persut.

        Noh, perustetaan sitten vaikka oma puolue: Kauniitten ja Rohkeitten Puolue.

        Ja arvaappa, hyväksytäänkö jäseneksi sutta pelkäävää apinanaamaa?


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Mutta kun minä haistan pelkosi tänne asti. Heh heh....siis susipelon. Hysteerikko muka älystä puhuu, hi hi hih. He he, rö rö rö rö röh röh rö röhhh rö rö röh.

        Sinäkö se siellä Kärsämäellä sikalassa poikkesit? Ei tainnut olla kieliongelmia ??


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Noh, perustetaan sitten vaikka oma puolue: Kauniitten ja Rohkeitten Puolue.

        Ja arvaappa, hyväksytäänkö jäseneksi sutta pelkäävää apinanaamaa?

        Eipä sinusta muuhun olekaan kuin tuota typerää ikisarjaa katsomaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinusta muuhun olekaan kuin tuota typerää ikisarjaa katsomaan.

        Heh heh....tosi huvittava pelkuripallinaama oot. Läskipalloposket roikkuvat, mutta pääkoppa on ontto. Eipä ihme, ettei äly riitä edes saippuasarjan seuraamiseen.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Heh heh....tosi huvittava pelkuripallinaama oot. Läskipalloposket roikkuvat, mutta pääkoppa on ontto. Eipä ihme, ettei äly riitä edes saippuasarjan seuraamiseen.

        Ehkä mieluummin ontto pääkoppa kuin sellainen joka on niin täynnä paskaa, että sitä valuu suustakin pihalle ja näppäimistölle.
        Saippuasarja on korkeatasoisinta "kulttuuria" , jota kykenet seuraamaan. Miten kuten tosin, mutta kun noin 30 vuotta sarja jatkuu niin opit päähenkilöiden nimet, ainakin osittain.

        Tilanne ymmärryksestä tällä hetkellä:
        Sisäkumi 18 - Anuslyyti 0


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mieluummin ontto pääkoppa kuin sellainen joka on niin täynnä paskaa, että sitä valuu suustakin pihalle ja näppäimistölle.
        Saippuasarja on korkeatasoisinta "kulttuuria" , jota kykenet seuraamaan. Miten kuten tosin, mutta kun noin 30 vuotta sarja jatkuu niin opit päähenkilöiden nimet, ainakin osittain.

        Tilanne ymmärryksestä tällä hetkellä:
        Sisäkumi 18 - Anuslyyti 0

        Katohan, äiskä vissiin ostanut palloposkelle pyörän, kun niin innoissaan sisäkumia lutkutat. Käytä kuitenkin apurattaita vielä tämä kesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa pääkaupunkiseudun pömpöösiltä vihreältä ????

        1 tälle.


      • Anonyymi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Katohan, äiskä vissiin ostanut palloposkelle pyörän, kun niin innoissaan sisäkumia lutkutat. Käytä kuitenkin apurattaita vielä tämä kesä.

        Ymmärrystilanne:
        Pyörän sisäkumi 19 - Anuslyyti 0

        Muista haaveilla "metsästystamineista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mieluummin ontto pääkoppa kuin sellainen joka on niin täynnä paskaa, että sitä valuu suustakin pihalle ja näppäimistölle.
        Saippuasarja on korkeatasoisinta "kulttuuria" , jota kykenet seuraamaan. Miten kuten tosin, mutta kun noin 30 vuotta sarja jatkuu niin opit päähenkilöiden nimet, ainakin osittain.

        Tilanne ymmärryksestä tällä hetkellä:
        Sisäkumi 18 - Anuslyyti 0

        Haisee tänne asti, että melko tarkkaan vuoden päässä on analyytikon 3-kymppiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haisee tänne asti, että melko tarkkaan vuoden päässä on analyytikon 3-kymppiset.

        Niinhänn löytyi tuollekin vahvistus netin huhendahlista.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe