Tajusin just tänään

Anonyymi

Kuinka kuuma Ellen Detegenerest on. Katsoin netfliksista koomikko show’n, huh että kuumottaa. Kelasin sitä tanssi kohtaa monta kertaa. Hän on viehättävämpi nytvamhempana, kun katsoo nuoruuden kuvia. Läötyyköhän jostain se tallenne, missä jän tuli kaapista tee oprah show’ssa?

Mä olen niin lääpälläni, vanhempiin naisiin. Huumori ja itsevarmuus vetoaa. Olen itse neljänkympin kieppeillä. Tollaisen kanssa kun pääsis ottelemaan 😉

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt kun olen muuttumassa ihan lesboksi, niin tuntuu kuin olisi saamassa uuden elämän! Lesbous on ihanaa😍🙌

    • Anonyymi

      Tutustuin töiden kautta lähempänä eläkeikää olevaan, (ikä näkyi huomattavasti kasvoista) lesbo naiseen. Hän oli niin kuuma monella tapaa! Osasi hienotunteisesti Ja hauskasti tuoda suuntautumiseensa esille, tekemättä siitä kuitenkaan numeroa. Älykkyys, huumori ja heittäytyvä asenne vetosi. Tajusin heti, et nyt polttelee ja vetoa on . Työrupeamani oli lyhyt sillä erää, enkä lähtenyt flirttailemaan, koska en halunnut herättää turhia toiveita. Syttymistäni sammutti hiukan se, että hänen luonteessaan oli myös hieman piikittelevä ja helposti loukkaamtuva puoli, joka usein tuon sukupolven naisissa valitettavasti on. Älykkyys sytytti!

      Vaikutuksen teki hänen tapa luoda henkistä tilaa flirtin mahdollisuudelle. Hänen seurassaan oli helppo olla, sillä hän heitti nokkelia tilannetajuisia kommentteja pilkkettä silmäkulmassa, ilman että kohdisti niitä kenellekkään tai ilman vastauksen odotusta niihin, mutta halutessaan olisi ollut helppo heittää leikkimielinen vastaus ilmoille. Huumori oli hyvällä maulla ja viereellä maustettua. Tämän taidon, kun itsekkin oppis.

      • Anonyymi

        Kuuskymppiset on tollasia piikittelijoitä monesti, kun he on vielä kasvaneet umpiossa näiden asioiden suhteen ja olleet nuoria aikuisia just aidsin aikaan, vanhemmat olleet jäykkiksiä joille ei voinu kertoa mitään ym.


      • Anonyymi

        Passiivis-aggressiivisuus johtuu siitä, että tuon ikäisiä ei ole alunperin ohjattu puhumaan suoraan, eikä näyttämään tunteitaan. Vasta 60-luvun lopulta lähtien lapsia ohjattiin ilmaisemaan itseään. Samasta syystä moni vanhempi nainen ei vieläkään osaa tehdä aloitteita, mikä on sääli.


    • Tuolla leffavinkit ketjussa joku vinkkasi leffasta jossa myös Ellen on. Mä olen kans kertaalleen tykästynyt itseäni reippaasti vanhempaan naiseen (työkamuuni). Se olikin sitten semmonen ihastus, jotta kylläpä olikin pää tyypistä sekasin 😊 Ei harmittanu varmaan kertaakaan aamulla herätä ja mennä töihin, vaikka muuten en kovin aamuihminen ookkaan. Koskaan en tunteistani kertonut.

      • Anonyymi

        Mikä leffa? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä leffa? 🙂

        Hiljaiset seinät2 /if these walls could talk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä leffa? 🙂

        No tälleen siellä luki "Hiljaiset seinät2. Kolme eri (lesbo) tarinaa eri vuosikymmeniltä. Yhdessä mukana myös Ellen D" 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaiset seinät2 /if these walls could talk

        If these walls could talk 2


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No tälleen siellä luki "Hiljaiset seinät2. Kolme eri (lesbo) tarinaa eri vuosikymmeniltä. Yhdessä mukana myös Ellen D" 😊

        Juu, näin on. Suht vanha leffa. Olisko vuodelta 2000. Enkä tiedä mistä löytää


      • Anonyymi kirjoitti:

        If these walls could talk 2

        Joskus hymyilyttää nämä suomennokset 😄


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe