Kuinka kuuma Ellen Detegenerest on. Katsoin netfliksista koomikko show’n, huh että kuumottaa. Kelasin sitä tanssi kohtaa monta kertaa. Hän on viehättävämpi nytvamhempana, kun katsoo nuoruuden kuvia. Läötyyköhän jostain se tallenne, missä jän tuli kaapista tee oprah show’ssa?
Mä olen niin lääpälläni, vanhempiin naisiin. Huumori ja itsevarmuus vetoaa. Olen itse neljänkympin kieppeillä. Tollaisen kanssa kun pääsis ottelemaan 😉
Tajusin just tänään
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kun olen muuttumassa ihan lesboksi, niin tuntuu kuin olisi saamassa uuden elämän! Lesbous on ihanaa😍🙌
- Anonyymi
Tutustuin töiden kautta lähempänä eläkeikää olevaan, (ikä näkyi huomattavasti kasvoista) lesbo naiseen. Hän oli niin kuuma monella tapaa! Osasi hienotunteisesti Ja hauskasti tuoda suuntautumiseensa esille, tekemättä siitä kuitenkaan numeroa. Älykkyys, huumori ja heittäytyvä asenne vetosi. Tajusin heti, et nyt polttelee ja vetoa on . Työrupeamani oli lyhyt sillä erää, enkä lähtenyt flirttailemaan, koska en halunnut herättää turhia toiveita. Syttymistäni sammutti hiukan se, että hänen luonteessaan oli myös hieman piikittelevä ja helposti loukkaamtuva puoli, joka usein tuon sukupolven naisissa valitettavasti on. Älykkyys sytytti!
Vaikutuksen teki hänen tapa luoda henkistä tilaa flirtin mahdollisuudelle. Hänen seurassaan oli helppo olla, sillä hän heitti nokkelia tilannetajuisia kommentteja pilkkettä silmäkulmassa, ilman että kohdisti niitä kenellekkään tai ilman vastauksen odotusta niihin, mutta halutessaan olisi ollut helppo heittää leikkimielinen vastaus ilmoille. Huumori oli hyvällä maulla ja viereellä maustettua. Tämän taidon, kun itsekkin oppis.- Anonyymi
Kuuskymppiset on tollasia piikittelijoitä monesti, kun he on vielä kasvaneet umpiossa näiden asioiden suhteen ja olleet nuoria aikuisia just aidsin aikaan, vanhemmat olleet jäykkiksiä joille ei voinu kertoa mitään ym.
- Anonyymi
Passiivis-aggressiivisuus johtuu siitä, että tuon ikäisiä ei ole alunperin ohjattu puhumaan suoraan, eikä näyttämään tunteitaan. Vasta 60-luvun lopulta lähtien lapsia ohjattiin ilmaisemaan itseään. Samasta syystä moni vanhempi nainen ei vieläkään osaa tehdä aloitteita, mikä on sääli.
Tuolla leffavinkit ketjussa joku vinkkasi leffasta jossa myös Ellen on. Mä olen kans kertaalleen tykästynyt itseäni reippaasti vanhempaan naiseen (työkamuuni). Se olikin sitten semmonen ihastus, jotta kylläpä olikin pää tyypistä sekasin 😊 Ei harmittanu varmaan kertaakaan aamulla herätä ja mennä töihin, vaikka muuten en kovin aamuihminen ookkaan. Koskaan en tunteistani kertonut.
- Anonyymi
Mikä leffa? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä leffa? 🙂
Hiljaiset seinät2 /if these walls could talk
Anonyymi kirjoitti:
Mikä leffa? 🙂
No tälleen siellä luki "Hiljaiset seinät2. Kolme eri (lesbo) tarinaa eri vuosikymmeniltä. Yhdessä mukana myös Ellen D" 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaiset seinät2 /if these walls could talk
If these walls could talk 2
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
No tälleen siellä luki "Hiljaiset seinät2. Kolme eri (lesbo) tarinaa eri vuosikymmeniltä. Yhdessä mukana myös Ellen D" 😊
Juu, näin on. Suht vanha leffa. Olisko vuodelta 2000. Enkä tiedä mistä löytää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3775118Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3602934- 762591
- 952233
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4831947MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/361643Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351476Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281429"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351363- 661253