Voisko joku kertoa sen että yrittäjyys aloitetaan pystymetsästä ja toinen takametsästä KAIT SIINÄ JOKU ERO ON.
TYÖLLISYYS
7
1164
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmille syntyy aukko entisen metsän tilalle . Oletan ettei kummankaan jälkeen jää samansuuruista " pesämunaa " mikä peritty metsä oli . Jää pesä mistä ei edes pesämunaa löydy seuraavalle sukupolvelle .
- Anonyymi
Miksi tämä sukupolvi säästäisi mitään tuleville ?
- Anonyymi
Se joka aloittaa tyhjästä pärjää-
- Anonyymi
Joutsa mainostaa itseään yrittäjä ystävällisenä kuntana, totuus saattaapi olla toinen
- Anonyymi
Olet väärässä ! Ei ole kauaakaan kun kunta jelppasi kivaa yrittäjäystävää miljoonalla eurolla . Kantsii siis ystävystyä päätöksiä tekevien kanssa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä ! Ei ole kauaakaan kun kunta jelppasi kivaa yrittäjäystävää miljoonalla eurolla . Kantsii siis ystävystyä päätöksiä tekevien kanssa .
Niin, näin Joutsasa toimitaan, tietyt urakoitsijat saavat kunnan työt, käydään vaan muodollinen tarjouskilpailu
- Anonyymi
Yrittäjä nimikkeelä saadaan velat jäämään myöntäjien tappioksi . Takametsän yrittäjä parturoi perikunnan kuusikon ja aloittaa olkainten paukuttelun suoraan huipulta . Kummallakaan ei tasrvitse olla mitään osaamista alalta joten ????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197