Uusimmat huhut kertoo että Real madrid on menossa konkurssiin. Parhaita pelaajia lähtee halvalla! Rotherham, Coventry, Leicester, Plymouth ja muut kinkkujoukkueet ovat tehneet tarjouksia maailman parhaista jalkapalloilijoista!
---
HuHuboxed.com - Tämän huhun tarjosi : HuHuboxed.com
---
Real Madrid konkurssiin?
MdHUHUT
3
308
Vastaukset
- Wayfarer
En oikein usko, mutta eihän tuo tietenkään mikään mahdottomuus olisi, koska Madrid hamstraa vain kaikki huippupelaajat Ronaldosta Beckhamiin. Sitten kun ei voittoja tule, millä sitä maksetaan pelaajille tähtitieteelliset summat palkkaa??? :)
- GeorgeW
Jokainen espanjalaisesta jalkapallosta vähänkin tietävä tietää, että se on mahdotonta. Real Madrid on valtion lippulaiva. Se ei voi mennä konkurssiin.
- Real Madrid
Real ja Barca ovat Espanjan suurseuroista inoat jotka on plussalla. Esimerkiks Valencia on noin 200 miljoonaa miinuksella. Real tuottaa ainoana surseurana voittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1384724- 1763876
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1153576Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432891- 1361826
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401658Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261289Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?511263Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211251Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231203