Hei olen pitkään harkinnut koiran hankkimista. Ja nyt elämäntilanne sen sallii.
Olen harkinnut cotton de tulear rotua sekä havannaisea. Mitkä on rotujen suurimmat eroavaisuudet? Luonne, koulutettavuus yms.
Koira tulee seurakoiraksi kahden aikuisen talouteen. Mutta koiran olisi hyvä rodun puolesta tulla toimeen lasten kanssa.
Asumme rivitalossa jossa pieni piha ja lähistöllä hyvät lenkkeily mahdollisuudet. Koiran kanssa tultaisiin tekemään isompiakin lenkkejä. (Noin 5-10km parikertaa viikossa)
Aikaisemmin ei ole omistettu koiraa. Ainoastaan hoito koiria ollut. Joten onko rotujen välillä suuriakin eroja koulutukseen liittyen?
Kiitos asiallisista vastauksista😊
Cottoni vai havannankoira
Anonyymi
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Itse henkilökohtaisesti pidän havannesta mutta cottonitki on iha söpöjä🐩
- Anonyymi
Sulle vois sopia villakoira🐩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111426- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644830- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843497
- 803250
- 481751