Taivaallisinta on saada orgasmi, kun saa hyvän suihinoton ja samalla sormia tai dildoa peppuun. Moni elämänkoululainen ajattelee, että onpa homoa. Mutta voi se nautinnon tuottaja olla vastakkaistakin sukupuolta.
Moni mies tästä tykkää, mutta kuinka moni nainen haluaa/pystyy miehelle tekemään niin?
Suihin otto dildolla.
9
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan täysjärkinen pane ketään suoleen millään muotoa Hyi hemmetti
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Kyllä kaikki, ketkä minua on panneet suoleen, on olleet ihan täys järkisiä.
Bööhöhööö mikä sekasikiö
- Anonyymi
bim_46 kirjoitti:
Kyllä kaikki, ketkä minua on panneet suoleen, on olleet ihan täys järkisiä.
Kumpa tuon täysjärkisen jostain löytäisinkin... naisen, miehen, pariskunnan... sträppiä ja aitoa, vuorotellen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa tuon täysjärkisen jostain löytäisinkin... naisen, miehen, pariskunnan... sträppiä ja aitoa, vuorotellen :)
Kyllä, itse olen naimisissa ja tiedostan että olen bi. Vaimollekin olen varovasti ehdotellut jos voisi sormettaa tai dildolla minua hyväillä, mutta ei ole vielä siitä innostunut, harmi. Itse haluaisin kovasti että vaimo panisi dildolla minua samalla kun ottaisi suihin. Sträppi se vasta olisikin hienoa. No saahan sitä vantasioida, ehkä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, itse olen naimisissa ja tiedostan että olen bi. Vaimollekin olen varovasti ehdotellut jos voisi sormettaa tai dildolla minua hyväillä, mutta ei ole vielä siitä innostunut, harmi. Itse haluaisin kovasti että vaimo panisi dildolla minua samalla kun ottaisi suihin. Sträppi se vasta olisikin hienoa. No saahan sitä vantasioida, ehkä joskus.
Kukaan normaali pöki ketään suoleen hyi hemmetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan normaali pöki ketään suoleen hyi hemmetti
Kerroit ehkä puoli totuuden itsestäsi.Pökittävänä sinä olet ollutkin.Väitätkö että ne ei olleet normaaleja.
- Anonyymi
Ei suoliseksiin vaadita täysjärkisyyttä. Voihan se olla kyllä ehkä eduksi.
- Anonyymi
Purkillinen bentsoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822