Suomessa ei ole asunnoissa ja asuntojen hinnoissa mitään keinottelua. Asiasta rääkyvät tuulipuvut eivät edes jää pohtimaan, mikä tai minkälainen toiminta on keinottelua. Rääkymiseen riittää se, että tuulipukurommari itkeskelee siinä sohvallaan tekemiään huonoja päätöksiä. Olisi kannattanut sittenkin ostaa se oma asunto. Joka kuukausi on kituuttamista vuokranmaksun kanssa ja nyt tilanne on vieläkin pahempi, kun työnantaja on lykännyt lomautuksesta kertovan tiedotteen kouraan.
Asunnoissa ei ole keinottelua, mutta kuka kertoisi sen tuulipuvulle
7
84
Vastaukset
syksyllä - 70% :D
- Anonyymi
Kohta on keinottelua on perse aukisia ja niitä joilla oikeasti on rahaa velalla eläjät kauhuissaan kun rahat ei riitä niin ei riitä olisko kupla puhkeamassa
- Anonyymi
Yhteiskunta perustuu keinotteluun. Lähikauppiaskin ostaa leivät ja maidot tukusta halvemmalla kuin mitä itse myy ulos. Aika sikamaista touhua. Kyllä se pitää myydä vähintään -70% alennuksella, ainakin syksyisin.
- Anonyymi
tuulipuvulla lahkeet lepattaa, kun pankki kohta soittaa ja pyytää lisävakuuksia.
- Anonyymi
Joutuuko vuokralainen maksamaan läskille lisävakuuksia nykyään. Saako sen antaa luonnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutuuko vuokralainen maksamaan läskille lisävakuuksia nykyään. Saako sen antaa luonnossa?
Luonnossa on tarjonnut useampikin vuokralainen, ainakin silloin tällöin kun on ollut vaikeuksia maksaa vuokra kuten kuuluu.
Eli sehän on sitten sama kuin käyttäisi maksullisen palveluita.
Kaikenikäiset ovat tarjonneet maksua luonnossa, olen yleensä todennut ettei ole antaa noin isosta takaisin.
- Anonyymi
Tyhmemmälle väellä lisätietoa keinottelusta. https://fi.wikipedia.org/wiki/Keinottelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346