Etäopiskelu saa minut masentumaan

Terve kaikille tai no siis niille 2:lle jotka tämän lukee. Listaan tähän asiat mitkä masentaa etäopiskelussa.

OPETTAJAT
Onhan se kivaa opiskella matikkaa kun ope laittaa ensiksi Wilmaan viestin ja sen jälkeen se laittaa teamsiin toisen tehtävän. Sen jälkeen huomenna tulee läksy unohdus siitä kun en ole lukenut uutta tehtävää minkä ope oli laittanut sähköpostissa.
Eli juuri tämä että laitetaan eri asioihin esim teamsiin, Wilmaan, sähköpostiin, whatsappiin ja Officeen.

PERHEENJÄSENET
Ja tietty kun äiti näkee viestit siitä kun en ole lähettänyt englannin tehtäviä Officen kautta SharePointtiin kautta tehtävät 8 luokka ja sen jälkeen lähettänyt tehtäviä sway sovellukseen. Samalla äiti saa etäopiskelun näyttämään vielä huonommalta sanomalla siitä kun muut oppilaat on parempia ja tehnyt kaikki tehtävät. Mun mielestä joku koulun oppilas joka tupakoi, esittää kovista ja vihaa koulua niin ei se taida opiskella kotonaan hiki pinnassa. Samalla en ole yksin kotona koska minun isosiskoni on vielä ärsyttävämpi tapaus. Valittaa äidille siitä kun se on tehnyt kaikki tehtävät ja väittää että minä en ole tehnyt yhtään mitään. Se myös luulee mua paljon huonommaksi koska olen sitä pari vuotta nuorempi (oon 15). Se puhuu mulle kuin pienelle lapselle ja pakottaa mut tekemään kaikki yhteiset asiat (esim astianpesukone tyhjennys) ja VÄITTÄÄ että sillä on niin kiire vaikka kattoo netflixiä samalla.

On ennenkin vähän masentunut kun ala asteella en ole päässyt leikkeihin mukaan ja kiusattu ensimmäisestä luokasta asti. Sanon myös sen että masennus on saattanut pilata mun opiskelut.
KAIKKI JOTKA KIUSAA TAI ON KIUSANNUT
Te ette tiedä mitä kiusatusta voi tulla tai mitä se tulee tekemään (esim. Teille).

3

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koulukuraattori tekee töitä, vaikka oppilaat opiskelee etänä. Vilmasta voit varmaan löytää, miten saat häneen yhteyden , että voit puhua hänen kanssa.

      Luokanvalvojalle voi laittaa viestiä ja kertoa, miten sekavasti opettajien tehtävät tulee, ja kysyä, voiko siihen saada korjausta.

      Äidin kanssa kannataisi puhua siitä, miltä susta tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe