Tajuaako kissa omistajan sukupuolen?

Anonyymi

Siis tajuaako kissa, että onko omistaja uros vai naaras?

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palvelu ja passaus ei ole riippuvainen sukupuolesta, joten kissalle ei tällä mitään väliä

      • Anonyymi

        Naiset ja homomiehet kohtelevat kissaa aivan eri tavalla kuin miehet, jotta kissa kyllä tajuaa vaikka tyhmä eläin onkin.


    • Anonyymi

      Aina kissojen omistajat eivät tiedä itsekään mihin kategoriaan kuuluvat

      • Anonyymi

        Toisin kuin te kaappihom-koiranomistajat.


    • Anonyymi

      Eräs jännä seikka asiaan liittyen. Olen huomannut että uroskissat kiihtyvät kovin naisomistajaan, naaraskissat ainakin omien kokemusteni mukaan miehiin. Sattumaako!? Lapsuudessani oli 3 kissaa, 2 tyttöä olivat isäni perään. Nyt minulla 2 kissaa, tyttö ja poika. pojalle minä olen se tärkein, oikea mammanpoika!

      • Anonyymi

        Sama. Poika kissani olleet enemmän minun perään. Tyttö kissa ei niin helposti osoita rakkauttaan


      • Anonyymi

        Mielikuvitustasi, meillä molempia ollut, ja ei eroa.Kissalle tärkein on hyvän ruuan antaja.


      • Mulla on kollikissa. Vaikka nukun aina alasti, ei se mun muniin käy kiinni koskaan. Luulis nyt kissan leikkivän sellaisella.
        Pitääpä kokeilla tyttökissalla.


    • Anonyymi

      Kissalla on erinomainen hajuaisti ja se huomaa välittömästi, haiseeko ihminen sillitehtaalta vai ei.

      • Anonyymi

        Kissan hajuaisti ei ole erinomainen, toki se on hyvä ainakin ihmisen tasoa. Kissan kuulo- ja näköaisti sen sijaan ovat erinomaisia.

        Kissa kyllä käyttää hajuaistiaan innokkaasti ja voi sen perusteella valita ihailunsa kohteen. Uroskissa naisen tai naaraskissa miehen. Entinen työkaverini, taiteilija ielultaan, väitti jo 20 vuotta sitten, että heillä oli ollut Pohjois-Karjalassa homokissoja. En uskonut.


      • Anonyymi

        Nainen,terveenä ei haise sillille. Kehoita sillille haisevaa naista lääkäriin,jooko? Hänellä on vaaraton,mutta inha tauti emätin tulehdus.


    • Anonyymi

      Tiäks joku, jos misu ossaa tsööra pv-mopo

    • Anonyymi

      Kun katsoo You Tubesta esim. "cat and cucumber" videoita, jokaisen luulisi tajuavan, että kissa on täysin aivoton otus.

    • Anonyymi

      Tunnistaako kissa muusukupuolisen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe