Tajuaako kissa omistajan sukupuolen?

Anonyymi

Siis tajuaako kissa, että onko omistaja uros vai naaras?

14

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palvelu ja passaus ei ole riippuvainen sukupuolesta, joten kissalle ei tällä mitään väliä

• Anonyymi

Naiset ja homomiehet kohtelevat kissaa aivan eri tavalla kuin miehet, jotta kissa kyllä tajuaa vaikka tyhmä eläin onkin.

• Anonyymi

Aina kissojen omistajat eivät tiedä itsekään mihin kategoriaan kuuluvat

• Anonyymi

Toisin kuin te kaappihom-koiranomistajat.

• Anonyymi

Eräs jännä seikka asiaan liittyen. Olen huomannut että uroskissat kiihtyvät kovin naisomistajaan, naaraskissat ainakin omien kokemusteni mukaan miehiin. Sattumaako!? Lapsuudessani oli 3 kissaa, 2 tyttöä olivat isäni perään. Nyt minulla 2 kissaa, tyttö ja poika. pojalle minä olen se tärkein, oikea mammanpoika!

• Anonyymi

Sama. Poika kissani olleet enemmän minun perään. Tyttö kissa ei niin helposti osoita rakkauttaan

• Anonyymi

Mielikuvitustasi, meillä molempia ollut, ja ei eroa.Kissalle tärkein on hyvän ruuan antaja.

• Mulla on kollikissa. Vaikka nukun aina alasti, ei se mun muniin käy kiinni koskaan. Luulis nyt kissan leikkivän sellaisella.
        Pitääpä kokeilla tyttökissalla.

• Anonyymi

Kissalla on erinomainen hajuaisti ja se huomaa välittömästi, haiseeko ihminen sillitehtaalta vai ei.

• Anonyymi

Kissan hajuaisti ei ole erinomainen, toki se on hyvä ainakin ihmisen tasoa. Kissan kuulo- ja näköaisti sen sijaan ovat erinomaisia.

Kissa kyllä käyttää hajuaistiaan innokkaasti ja voi sen perusteella valita ihailunsa kohteen. Uroskissa naisen tai naaraskissa miehen. Entinen työkaverini, taiteilija ielultaan, väitti jo 20 vuotta sitten, että heillä oli ollut Pohjois-Karjalassa homokissoja. En uskonut.

• Anonyymi

Nainen,terveenä ei haise sillille. Kehoita sillille haisevaa naista lääkäriin,jooko? Hänellä on vaaraton,mutta inha tauti emätin tulehdus.

• Anonyymi

Tiäks joku, jos misu ossaa tsööra pv-mopo

• Anonyymi

Kun katsoo You Tubesta esim. "cat and cucumber" videoita, jokaisen luulisi tajuavan, että kissa on täysin aivoton otus.

• Anonyymi

Tunnistaako kissa muusukupuolisen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      143
      5217
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      87
      4538
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      50
      4260
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      7
      3973
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3771
    6. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      40
      3653
    7. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      31
      3615
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3363
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      189
      2275
    Aihe