Keskustelkaa asianomaisen kanssa

Anonyymi

Täällä on paljon viestejä ja keskusteluja liittyen epätietoisuuteen ja epäselvyyksiin toisen tunteista, ajatuksista ja toiminnasta. Puhukaa asianomaiselle, asiat eivät selviä täällä. Lähes kaikki kykenevät järkevään keskusteluun ja ovat halukkaita sellaiseen, älkää aliarvioiko muita. Turha käyttää aikaa tuloksettomaan pähkäilyyn tai elää väärien kuvitelmien vallassa. Asiat selviävät puhumalla, kokemusta on.

70

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En voisi olla enempää samaa mieltä.

    • Anonyymi

      Ai, kiitos tästä vinkistä. Olen aina luullut että ensisijaisesti täällä kannattaa kertoa asioista anonyyminä. Tai oikeastaan vain täällä.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä että monet näin luulevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä että monet näin luulevat.

        Hienoa että asia on nyt oikaistu. Toivotaan että tämä tavoittaa mahdollisimman monen palstalaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että asia on nyt oikaistu. Toivotaan että tämä tavoittaa mahdollisimman monen palstalaisen.

        😀😀😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😀😀😀

        Ette uskalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että asia on nyt oikaistu. Toivotaan että tämä tavoittaa mahdollisimman monen palstalaisen.

        Perille saapu, kun ei ollu Postia välis 😊


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Perille saapu, kun ei ollu Postia välis 😊

        Oletko vapaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vapaa?

        Suoraan kysymykseen suora vastaus, en.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Suoraan kysymykseen suora vastaus, en.

        Ok, ei sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok, ei sitten.

        Eipä ei 😉 Mie voin ilmootella (asianomaiselle) jos tilanne muuttuu 😊


    • Anonyymi

      Tämä itsestään selvä asia tuntuu olevan monella hakusessa. Liekö sitten kyse osaamisesta vaiko rohkeudesta.

      • Anonyymi

        No aika luonnollista ettei myöhään heränneet osaa heti lähestyä naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika luonnollista ettei myöhään heränneet osaa heti lähestyä naisia.

        Kyllä se ihastuksen lähestyminen ja tunteista kertominen tuppaa usein olemaan vaikeaa... sukupuolessta ja seksuaalisesta suuntaumisesta riippumatta, kautta ammoisien aikojen..


    • Anonyymi

      Millaisissa tilanteissa olet saanut kokemusta? Mitä tapahtui?

    • Anonyymi

      Niin, kyllä semmoinen suoraan puhuminen on selvempää, mutta ei taida olla kaikille mahdollista, miksi ihmiset muuten tänne henkilökohtaisia asioitaan kirjoittaisivat.

      • Anonyymi

        Kai osa kirjoittaa jakaakseen ajatuksiaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa tai ehkä etsivät jonkinlaista "jännitystä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai osa kirjoittaa jakaakseen ajatuksiaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa tai ehkä etsivät jonkinlaista "jännitystä".

        Niin, semmoinen on vähän aikaa hauskaa, mutta ei pidemmän päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, semmoinen on vähän aikaa hauskaa, mutta ei pidemmän päälle.

        Ei täällä kukaan ketään tunne, mitä se ketään haittaa jos kertookin vähän henkilökohtaisempia asioita? Vertaistuki on se mitä näillä anonyymeillä palstoilla haetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan ketään tunne, mitä se ketään haittaa jos kertookin vähän henkilökohtaisempia asioita? Vertaistuki on se mitä näillä anonyymeillä palstoilla haetaan.

        Niin, kuka ketäkin tuntee ja mistä syystä kirjoittaakin, joku voi kirjoittaa monestakin syystä, minä esimerkiksi tunnen useita tätä palstaa seuraavia naisia, että aika yksilöllistä semmoinenkin on. Minuahan ei muiden henkilökohtaiset kirjoitukset haittaa, minä olen itsekin semmoista kirjoittanut monta kertaa, viittasin tuolla kommentillani ihan muuhun asiaan, eli omaan kirjoittamiseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kuka ketäkin tuntee ja mistä syystä kirjoittaakin, joku voi kirjoittaa monestakin syystä, minä esimerkiksi tunnen useita tätä palstaa seuraavia naisia, että aika yksilöllistä semmoinenkin on. Minuahan ei muiden henkilökohtaiset kirjoitukset haittaa, minä olen itsekin semmoista kirjoittanut monta kertaa, viittasin tuolla kommentillani ihan muuhun asiaan, eli omaan kirjoittamiseeni.

        Niin, siis tarkoitin, että minusta ei ole enää hauskaa kirjoittaa tänne henkilökohtaisia asioitani, vaikka semmoinen olikin hauskaa vähän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis tarkoitin, että minusta ei ole enää hauskaa kirjoittaa tänne henkilökohtaisia asioitani, vaikka semmoinen olikin hauskaa vähän aikaa.

        Ok, hyvä kun avasit🙂. Kokeneempia on aina viisasta kuunnella.

        Mietin mikä motivoi kirjoittamaan kirjoittelun hauskuuden loppumisesta? olen kirjoittanut aika henkilökohtaisia asioita. Itse kaipaan vertaistukea, en mitään muuta.

        Haluatko suojella ihmisiä, jotka eivät tajua kuinka pienet piirit ovat? Haluatko suojella, ettei sinusta kerrota asioita, tosia tai luuloja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, hyvä kun avasit🙂. Kokeneempia on aina viisasta kuunnella.

        Mietin mikä motivoi kirjoittamaan kirjoittelun hauskuuden loppumisesta? olen kirjoittanut aika henkilökohtaisia asioita. Itse kaipaan vertaistukea, en mitään muuta.

        Haluatko suojella ihmisiä, jotka eivät tajua kuinka pienet piirit ovat? Haluatko suojella, ettei sinusta kerrota asioita, tosia tai luuloja?

        Niin, minä vaan vastasin tähän keskusteluun omalta osaltani, minulla ei ole mitään kantaa muiden kirjoitteluun asioistaan, mitä semmoinen minulle kuuluisi edes, eikä mitään motiivia neuvoa muita, minä kirjoitan omalta kannaltani, niin kuin sinäkin omaltasi, minun puolestani jokainen voi tehdä mitä haluaa ja parhaaksi näkee.

        Tuommoiset suojeluajatukset ei ole tulleet mieleenikään, minä kerron täällä vaan semmoista, mitä voisin kertoa muuallakin, tai olen kertonutkin, eikä minulla ole semmoisia tuttuja, jotka minusta täällä mitään merkittävää kertoisivat, jokainen ymmärtää kyllä mistä tämmöisillä palstoilla voi kirjoittaa ja mistä ei.

        Niin ja minusta on ilmiselvää mitä minä, tai kuka tahansa, tarkoittaisi mainitulla hauskuuden loppumisella, ei kai kaikkia asioita tarvitse selittää auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä vaan vastasin tähän keskusteluun omalta osaltani, minulla ei ole mitään kantaa muiden kirjoitteluun asioistaan, mitä semmoinen minulle kuuluisi edes, eikä mitään motiivia neuvoa muita, minä kirjoitan omalta kannaltani, niin kuin sinäkin omaltasi, minun puolestani jokainen voi tehdä mitä haluaa ja parhaaksi näkee.

        Tuommoiset suojeluajatukset ei ole tulleet mieleenikään, minä kerron täällä vaan semmoista, mitä voisin kertoa muuallakin, tai olen kertonutkin, eikä minulla ole semmoisia tuttuja, jotka minusta täällä mitään merkittävää kertoisivat, jokainen ymmärtää kyllä mistä tämmöisillä palstoilla voi kirjoittaa ja mistä ei.

        Niin ja minusta on ilmiselvää mitä minä, tai kuka tahansa, tarkoittaisi mainitulla hauskuuden loppumisella, ei kai kaikkia asioita tarvitse selittää auki.

        Yritin vain ymmärtää miksi, jotakin se häiritsee, että muut kirjoittavat henkilökohtaisuuksia. Mietin ajatusta sen tunteen takana, enkä keksinyt muuta motiivia kuin varoittelin tai suojelun. Jos motiivi ei ole niissä niin missä? Jokainen kirjoittaa mistä tahtoo, mitä sen ketään pitäisi häiritä kuinka intiimejä juttuja joku muu haluaa elämästään jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin vain ymmärtää miksi, jotakin se häiritsee, että muut kirjoittavat henkilökohtaisuuksia. Mietin ajatusta sen tunteen takana, enkä keksinyt muuta motiivia kuin varoittelin tai suojelun. Jos motiivi ei ole niissä niin missä? Jokainen kirjoittaa mistä tahtoo, mitä sen ketään pitäisi häiritä kuinka intiimejä juttuja joku muu haluaa elämästään jakaa.

        Minä ihmettelen, että sinä et edelleenkään ymmärrä, että minä tarkoitin vaan itseäni, kirjoittakaa muut mitä lystäätte!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen, että sinä et edelleenkään ymmärrä, että minä tarkoitin vaan itseäni, kirjoittakaa muut mitä lystäätte!

        Eli sinä tulet tänne kirjoittamaan siitä että et halua kirjoitella 😂, mitäs sillä on kenellekkään mitään väliä yhtähyvin olisit voinut laittaa saman asian itsellesi tekstiviestillä 😆

        Eiköhän näiden keskustelufoorumeiden tarkoitus ole kirjoitella muiden ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siis tarkoitin, että minusta ei ole enää hauskaa kirjoittaa tänne henkilökohtaisia asioitani, vaikka semmoinen olikin hauskaa vähän aikaa.

        Mikä muuttui, miksi ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen, että sinä et edelleenkään ymmärrä, että minä tarkoitin vaan itseäni, kirjoittakaa muut mitä lystäätte!

        Sanoin sulle ettei tänne kannata kirjoittaa. Eihän täällä ole enää kuin kakaroita ja feikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin sulle ettei tänne kannata kirjoittaa. Eihän täällä ole enää kuin kakaroita ja feikkejä.

        No on täällä muitakin kuin kakaroita ja feikkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on täällä muitakin kuin kakaroita ja feikkejä.

        Suosittelen muita foorumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on täällä muitakin kuin kakaroita ja feikkejä.

        👍 samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen muita foorumeita.

        Neiti on hyvä ja vaihtaa foorumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neiti on hyvä ja vaihtaa foorumia.

        Emme jää kaipaamaan negatiivistä nasesevaa olemustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neiti on hyvä ja vaihtaa foorumia.

        Ei olekaan ennen neidiksi puhuteltu, mutta kerta se on ensimmäinenkin:D

        Vakavasti sanoen, suosittelen aikuisille palstalaisille facebook-ryhmiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan ennen neidiksi puhuteltu, mutta kerta se on ensimmäinenkin:D

        Vakavasti sanoen, suosittelen aikuisille palstalaisille facebook-ryhmiä.

        Vakavasti kysyen, miks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan ennen neidiksi puhuteltu, mutta kerta se on ensimmäinenkin:D

        Vakavasti sanoen, suosittelen aikuisille palstalaisille facebook-ryhmiä.

        Et vaikuta ihmiseltä, joka olisi muuta kuin neiti ihminen. Opettele avautumaan niin saattaa käydä flaksi, saatat jopa tutustua johonkin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Vakavasti kysyen, miks?

        Niin miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin miksi?

        Kysyksää multa? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen muita foorumeita.

        Samaa mieltä ja samasta syystä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kysyksää multa? 😁

        En, ku siltä joka kirjoitti, ettei täällä ole hauskaa kirjoitella...aina Mä laitan väärään kohtaan 🙈. Sun kanssa on kiva kirjoitella, koska ymmärrät asioita hyvin ja kysyt, etkä loukkaannu mistään😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan ennen neidiksi puhuteltu, mutta kerta se on ensimmäinenkin:D

        Vakavasti sanoen, suosittelen aikuisille palstalaisille facebook-ryhmiä.

        Niin miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä vaan vastasin tähän keskusteluun omalta osaltani, minulla ei ole mitään kantaa muiden kirjoitteluun asioistaan, mitä semmoinen minulle kuuluisi edes, eikä mitään motiivia neuvoa muita, minä kirjoitan omalta kannaltani, niin kuin sinäkin omaltasi, minun puolestani jokainen voi tehdä mitä haluaa ja parhaaksi näkee.

        Tuommoiset suojeluajatukset ei ole tulleet mieleenikään, minä kerron täällä vaan semmoista, mitä voisin kertoa muuallakin, tai olen kertonutkin, eikä minulla ole semmoisia tuttuja, jotka minusta täällä mitään merkittävää kertoisivat, jokainen ymmärtää kyllä mistä tämmöisillä palstoilla voi kirjoittaa ja mistä ei.

        Niin ja minusta on ilmiselvää mitä minä, tai kuka tahansa, tarkoittaisi mainitulla hauskuuden loppumisella, ei kai kaikkia asioita tarvitse selittää auki.

        Minä en ymmärrä, avaa vähän mitä tarkoittaa hauskuuden loppuminen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En, ku siltä joka kirjoitti, ettei täällä ole hauskaa kirjoitella...aina Mä laitan väärään kohtaan 🙈. Sun kanssa on kiva kirjoitella, koska ymmärrät asioita hyvin ja kysyt, etkä loukkaannu mistään😊

        Äläpä huoli 😉, mä oon kans laittanu monta kertaa väärään kohtaan. Joskus ne menee laittamattaki. Halusin vaan kysästä, kun ite
        heittelen joskus vastakysymyksiä ja toisinaan vastaan, vaikkei kysytty 😁
        Oon myös useesti ymmärtäny väärin, ja joskus en ymmärrä millään tavalla.
        Kello rientää. Hyvää yötä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä, avaa vähän mitä tarkoittaa hauskuuden loppuminen?

        Se on se kohta kun tylsyys alkaa 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Äläpä huoli 😉, mä oon kans laittanu monta kertaa väärään kohtaan. Joskus ne menee laittamattaki. Halusin vaan kysästä, kun ite
        heittelen joskus vastakysymyksiä ja toisinaan vastaan, vaikkei kysytty 😁
        Oon myös useesti ymmärtäny väärin, ja joskus en ymmärrä millään tavalla.
        Kello rientää. Hyvää yötä 😊

        Vastaatko itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko itsellesi?

        😁😂sää täällä kyselet, et vastaako joku itselleen, kun itse et vastaa. Eiks sun pitäny jo vaihtaa foorumia? Ei tarvii olla täällä kakaroille ja feikeille kitisemässä😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Äläpä huoli 😉, mä oon kans laittanu monta kertaa väärään kohtaan. Joskus ne menee laittamattaki. Halusin vaan kysästä, kun ite
        heittelen joskus vastakysymyksiä ja toisinaan vastaan, vaikkei kysytty 😁
        Oon myös useesti ymmärtäny väärin, ja joskus en ymmärrä millään tavalla.
        Kello rientää. Hyvää yötä 😊

        Hyvää yötä! 😊sateenkaarijumalanpalvelus unia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁😂sää täällä kyselet, et vastaako joku itselleen, kun itse et vastaa. Eiks sun pitäny jo vaihtaa foorumia? Ei tarvii olla täällä kakaroille ja feikeille kitisemässä😉

        Kenestä sä puhut??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaatko itsellesi?

        Tuota, en yleensä 😂 Entäpä ite?
        Monesti oon kysyny joltakulta niin vaikeita, jotta kun oon jälestäpäin pohtinu, niin en ois osannu millään ite vastata. Siksipä en yleensä ees koita 😉 Pakko kyllä myöntää, että silleen hiljasesti ja itekseen oon joskus vastannu ommaan, tai oikeastaan todennut. Esimerkiksi jotain (yleensä avaimia) ettiessä saatan kysellä, että missä hitsissä ne oikein on ja sitte kun löydän niin itekseen riemukiljahan, jotta jes, täällähän ne 😁
        Piti mennä jo äsken pehkuihin eli öitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä! 😊sateenkaarijumalanpalvelus unia!

        🌈unia ei sateenkaarijumalanpalvelus unia 🙈tämä tekstinsyöttö antaa ihan omiaan, tosin itsehoidon viihtyä noissa kirkollisussakin unissa😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        🌈unia ei sateenkaarijumalanpalvelus unia 🙈tämä tekstinsyöttö antaa ihan omiaan, tosin itsehoidon viihtyä noissa kirkollisussakin unissa😁

        Tilasin sulle just semmosen täks yöks. Lasku tullee jälestäpäin 😁 Terv. Aamulla silmät ristissä


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tilasin sulle just semmosen täks yöks. Lasku tullee jälestäpäin 😁 Terv. Aamulla silmät ristissä

        Kiitos, jos nyt olen yön ensi niis kirkon menoissa, niin hyvä se on olla viel aamustakin silmät ristissä 😉 😂

        (Olen aijemmin etsinyt hakusanalla sateenkaarijumalanpalvelus, tais sen vuoksi syöttöä sitä sanaa)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin sulle ettei tänne kannata kirjoittaa. Eihän täällä ole enää kuin kakaroita ja feikkejä.

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, jos nyt olen yön ensi niis kirkon menoissa, niin hyvä se on olla viel aamustakin silmät ristissä 😉 😂

        (Olen aijemmin etsinyt hakusanalla sateenkaarijumalanpalvelus, tais sen vuoksi syöttöä sitä sanaa)

        Joo, piät ristissä vaan, turha niitä on heti aamusta alkaa oikasemaan kun myöhemminkin ehtii 😁
        Mä kattelen toisinaan noita omia unikuvia silmät pyöreenä. Välillä en muista ollenkaan mitä oon nähny ja sitten kun muistan, niin en välttämättä tahtos. Mulla jää parhaat unet usein vaiheeseen. Sillon harvoin kun onnistun näkemään ihastuksen kohteesta unta, niin yleensä en ehi tehä tai sanoa mitään, vaikka kuinka yrittäsin. Mä herään yleensä aina ennen kuin mitään ehtii tapahtua 😁
        Pari vuotta sitten tapahtu isompi poikkeus. En muistaakseni siinä unessa liiemmin jutellu, vaan otin vissiin varman päälle olemalla hiljaa 😉ja pääsinkin sitten pussaamaan sitä mun silloista ihastusta. Ja tätä voi ehkä olla vähän vaikea uskoa, mutta mä kävin sitte valveilla aika pitkään kierroksilla. Että niin herkkä mä olen 😂
        Ps. Näitkö sä sitä mitä pitiki eli menikö tilaus perille vai hukkasko Posti matkalla?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, piät ristissä vaan, turha niitä on heti aamusta alkaa oikasemaan kun myöhemminkin ehtii 😁
        Mä kattelen toisinaan noita omia unikuvia silmät pyöreenä. Välillä en muista ollenkaan mitä oon nähny ja sitten kun muistan, niin en välttämättä tahtos. Mulla jää parhaat unet usein vaiheeseen. Sillon harvoin kun onnistun näkemään ihastuksen kohteesta unta, niin yleensä en ehi tehä tai sanoa mitään, vaikka kuinka yrittäsin. Mä herään yleensä aina ennen kuin mitään ehtii tapahtua 😁
        Pari vuotta sitten tapahtu isompi poikkeus. En muistaakseni siinä unessa liiemmin jutellu, vaan otin vissiin varman päälle olemalla hiljaa 😉ja pääsinkin sitten pussaamaan sitä mun silloista ihastusta. Ja tätä voi ehkä olla vähän vaikea uskoa, mutta mä kävin sitte valveilla aika pitkään kierroksilla. Että niin herkkä mä olen 😂
        Ps. Näitkö sä sitä mitä pitiki eli menikö tilaus perille vai hukkasko Posti matkalla?

        Niin sikeässä unessa olin yöllä, että en tiedä missä olen ollut ja mitä tapahtunut 😅. Hyvät unet oli ja päivä lähti hyvin käyntiin.

        Tiedän tunteen, kun ihastuksesta näkee unta. Mulle on käynyt ihan samoin, olen nähnyt niin teräväpiirteisiä/elävän tuntuisia unia ihastuksestani, että en unohda niitä, vaikka niistä on jo aikaa. Niissä ei paljon puhetta ole, mutta Yliluonnollisesta tuntuvaa ymmärrystä ja hyviä tunteita on ollut. Unet ovat olleet niin vaikuttavia, että niistä on saanut paljon iloa ja energiaa arkeen, sekä vahvistusta ihastuksen tunteeseen.

        Olis hauska laittaa aiheesta keskustelunaloitus, tosin tuntuu, että täällä on enempi lukijoita kuin osallistujia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, jos nyt olen yön ensi niis kirkon menoissa, niin hyvä se on olla viel aamustakin silmät ristissä 😉 😂

        (Olen aijemmin etsinyt hakusanalla sateenkaarijumalanpalvelus, tais sen vuoksi syöttöä sitä sanaa)

        En ole koskaan käynyt Sateenkaarijumalanpalveluksessa, ajattelin, että otan selvää ha osallistun heti kun tämä Korona helpottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sikeässä unessa olin yöllä, että en tiedä missä olen ollut ja mitä tapahtunut 😅. Hyvät unet oli ja päivä lähti hyvin käyntiin.

        Tiedän tunteen, kun ihastuksesta näkee unta. Mulle on käynyt ihan samoin, olen nähnyt niin teräväpiirteisiä/elävän tuntuisia unia ihastuksestani, että en unohda niitä, vaikka niistä on jo aikaa. Niissä ei paljon puhetta ole, mutta Yliluonnollisesta tuntuvaa ymmärrystä ja hyviä tunteita on ollut. Unet ovat olleet niin vaikuttavia, että niistä on saanut paljon iloa ja energiaa arkeen, sekä vahvistusta ihastuksen tunteeseen.

        Olis hauska laittaa aiheesta keskustelunaloitus, tosin tuntuu, että täällä on enempi lukijoita kuin osallistujia.

        Jos yö on menny tiedottomassa tilassa, niin sehän on vaan hyvä 😁Mun mielestä parhaita on semmoset aamut kun herää ja tajuaa ettei ole yön aikana kertaakaan kukkunu.
        Tuommoset unet missä ihastus vilahtelee on kyllä kivoja. Varsinkin jos pääsee lähikontaktiin😉Ikävä kyllä, niinkuin kerroin, mulle käy niin hyvin harvakseltaan.


    • Anonyymi

      Toivotko, että sinua lähestyttäisiin?

      • Anonyymi

        Minä ainakin toivoisin ☺ .. sivusta kommentoin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin toivoisin ☺ .. sivusta kommentoin..

        Aaw ☺️! Niin minäkin ja ennenkö joku kommentoi, niin olen ottanut ihastukseeni yhteyttä ja tulkinnut viimeisen viestin torjunnaksi, enkä siksi vastannut siihen enään mitään. Siinä ei ollut kysymyksiä vain toteamuksia, joten en vastannut tai kysynyt enään mitään, en halua ahdistaa ketään tai jäädä roikkumaan, vaikka sydän oikeasti jäikin vielä roikkumaan ❤️, järki 🧠puhuu muuta.

        Olisihan se ihanaa, jos hän vielä kirjoittaisi, kysyisi vaikka kuulumisia, niin että torjunta ei olisi pitänyt paikkaansa... minä hassu haaveilija.


      • Anonyymi

        No kukapa ei toivoisi😊


    • Anonyymi

      Kaikki jäi kesken. Toinen päättää asiat toisenkin edestä. Hyi aikuisia ihmisiä jotka laittaa estoja.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä oli tarkoitettu?


    • Anonyymi

      Eihän näissä ole päätä ei häntää, joku taas sotkee ja häiriköi tarkoituksella..

      • Ei ole, ja tuo pään ja hännänkin välinen välillä puuttuu 😁


      • Anonyymi

        Älkää vastatko, häiriköinti yltyy siitä.


      • Anonyymi

        Niin näkyy tekevän.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ole, ja tuo pään ja hännänkin välinen välillä puuttuu 😁

        Huomaa että väsyneenä sitä tulee ihan höpsöksi😉, parempi kuintenkin höpsö ja positiivinen kuin jotakin muuta,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa että väsyneenä sitä tulee ihan höpsöksi😉, parempi kuintenkin höpsö ja positiivinen kuin jotakin muuta,

        Oon samaa mieltä, jotta höpsöpositiivisuus on parempi kuin jäykkänegatiivisuus.
        Musta tulee väsyneenä yleensä aika hervoton😉 Livenä oon ehkä vielä piirun verran sekavampi, jos kunnolla väsyttää. Pitäs varmaan laittaa itelleen taas joku aikarajotus tännekin, vaikkapa sillä tavalla, että klo 22 jälkeen ei oo mitään asiaa, vaikka kuinka tekis mieli. Mua kyllä väsyttää monesti myös aamuisin ja välillä myös päivisin. Siihenkin tietty auttas jos ei yöllä kukkus 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon samaa mieltä, jotta höpsöpositiivisuus on parempi kuin jäykkänegatiivisuus.
        Musta tulee väsyneenä yleensä aika hervoton😉 Livenä oon ehkä vielä piirun verran sekavampi, jos kunnolla väsyttää. Pitäs varmaan laittaa itelleen taas joku aikarajotus tännekin, vaikkapa sillä tavalla, että klo 22 jälkeen ei oo mitään asiaa, vaikka kuinka tekis mieli. Mua kyllä väsyttää monesti myös aamuisin ja välillä myös päivisin. Siihenkin tietty auttas jos ei yöllä kukkus 😁

        😁👍samat mietteet.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe